na mane moke taip:
90 laipsniu: iskart susuki vaira, varai kol veidrodely pamatai tarpa tarp linijos ir masinos, tada vaira istiesini ,varai kol pamatysi paskutini pagali fortkes pradzioj, tada vel susuki vaira ir graziai tarp liniju itelpi, o tada istiesini ir pavaziuoji;
45 laipsniu: paskutinis pagalis fortkei per viduri, susuki vaira ir ivairuoji tarp liniju, istiesini ,pavaziuoji
o kaip tave mokino?
as dar pagalvojau, mane moke ne su langu o kur prie lango toks langelis kuris neatsidaro, gal tame fintas?..
Man tai siandien instruktorius idomiu dalyku apie vietas, kur sustoti draudziama papasakojo. Tipo vaziuoji per egza ir egzaminuotojas sako stok (ten kur negalima). Atseit anksciau budavo taip, kad pasakai, kad ce negalima ir nestoji. Tada jei jis dar karta grieztai pasako - turi sustot ir ijunkt avarini. Bet sake neseniai viena pana taip priverte sustot (isake kelis kartus) ir po to egzaminas buvo neislaikytas. Taigi, instruktorius liepe nestoti, kad ir kaip reikalautu egzaminuotojas, liepe pasakyti, kad pats turi stabdzius, tegu ir sustabdo, o tu tada jau avarini ijungsi
P.s as siandien antra karta vaziavau, tai biski nesamoniu pridariau, geriausia (ir graudziausia) buvo, kai rodziau posuki i kaire ir sukau i desne

P.s as siandien antra karta vaziavau, tai biski nesamoniu pridariau, geriausia (ir graudziausia) buvo, kai rodziau posuki i kaire ir sukau i desne

QUOTE(Migliuka @ 2007 01 11, 21:18)
Man tai siandien instruktorius idomiu dalyku apie vietas, kur sustoti draudziama papasakojo. Tipo vaziuoji per egza ir egzaminuotojas sako stok (ten kur negalima). Atseit anksciau budavo taip, kad pasakai, kad ce negalima ir nestoji. Tada jei jis dar karta grieztai pasako - turi sustot ir ijunkt avarini. Bet sake neseniai viena pana taip priverte sustot (isake kelis kartus) ir po to egzaminas buvo neislaikytas. Taigi, instruktorius liepe nestoti, kad ir kaip reikalautu egzaminuotojas, liepe pasakyti, kad pats turi stabdzius, tegu ir sustabdo, o tu tada jau avarini ijungsi
P.s as siandien antra karta vaziavau, tai biski nesamoniu pridariau, geriausia (ir graudziausia) buvo, kai rodziau posuki i kaire ir sukau i desne

P.s as siandien antra karta vaziavau, tai biski nesamoniu pridariau, geriausia (ir graudziausia) buvo, kai rodziau posuki i kaire ir sukau i desne

na zinok, taip anksciau klaidindavo o dabar NETURI TEISES tai jei pasakys stot ir nesustosi tai bus nurodymu nelaikymas ir tai yra kritine klaida!!!iskart neislaikai.
pats egzaminuotojas man sake kad jie negali klaidint, taip kad visus nurodymus vykdyk.
isvis antra kart vairavai? oj cia normalu

QUOTE(Ada M @ 2007 01 11, 12:14)
Berods kažkur esi rašiusi apie ratų balansavimo svarelius, jeigu neklystu. Ar galėtum pakartoti, kam jie reikalingi? O tai ryt man egzaminas... 

Jie reikalingi,kad ratai butu subalansuoti,tokiu budu svoris pasiskirsto vienodai.
as irgi neislaikiau, ketvirtas kartas
aikstelej, antra karta ant to pacio apskutinio pratimo, T sankryzoj. Nieko as ten nenumusiau, niekur neuzvaziavau, ir galiausiai buciau ivarius kaip reikia, tik atbulini tam per daug kartu jungt reikejo
Bet as tai vis tiek zliumbiu po kiekvieno egzo, galvoju, kad nedurna, o tokio palyginus elementaraus dalyko neislaikau. visokie treninguoti, nebaisiai inteligentiski bachurai atvaro ir islaiko, o cia... kuo daugiau mokslu, tuo blogiau su teisem
as sian irgi uzgesau. bet tai juk nieko baisaus. laikai ant stabdzio, vel uzvedi masina ir bandai is naujo.
as tai be gazo isvaziuoju
vien ant sankabos. tiesiog laukiu kol pradeda drebet, atleidziu stabdi ir tada jau tvirtai laikau sankaba. gal veina karta su gazu ir padejau, bet cia tik siaip, del visa ko jau...



QUOTE(alleksandra @ 2007 01 11, 16:21)
as sian irgi uzgesau. bet tai juk nieko baisaus. laikai ant stabdzio, vel uzvedi masina ir bandai is naujo.
QUOTE(fruttys @ 2007 01 11, 16:34)
gal per velu patarima duot, bet kitam kartui tiks : kaip mano instruktorius moke:
atleidi sankaba kol pradeda masina drebet IR paskaiciuoji iki 3 tada jau gazas
as ta taisykle isikaliau sau i galva.. gerai butu kad pasidalintu kas kokias gudrybes zino
bendrom jegom islaikytumem visos! 
atleidi sankaba kol pradeda masina drebet IR paskaiciuoji iki 3 tada jau gazas
as ta taisykle isikaliau sau i galva.. gerai butu kad pasidalintu kas kokias gudrybes zino


as tai be gazo isvaziuoju

QUOTE(fruttys @ 2007 01 11, 21:10)
na mane moke taip:
90 laipsniu: iskart susuki vaira, varai kol veidrodely pamatai tarpa tarp linijos ir masinos, tada vaira istiesini ,varai kol pamatysi paskutini pagali fortkes pradzioj, tada vel susuki vaira ir graziai tarp liniju itelpi, o tada istiesini ir pavaziuoji;
45 laipsniu: paskutinis pagalis fortkei per viduri, susuki vaira ir ivairuoji tarp liniju, istiesini ,pavaziuoji
o kaip tave mokino?
as dar pagalvojau, mane moke ne su langu o kur prie lango toks langelis kuris neatsidaro, gal tame fintas?..
90 laipsniu: iskart susuki vaira, varai kol veidrodely pamatai tarpa tarp linijos ir masinos, tada vaira istiesini ,varai kol pamatysi paskutini pagali fortkes pradzioj, tada vel susuki vaira ir graziai tarp liniju itelpi, o tada istiesini ir pavaziuoji;
45 laipsniu: paskutinis pagalis fortkei per viduri, susuki vaira ir ivairuoji tarp liniju, istiesini ,pavaziuoji
o kaip tave mokino?
as dar pagalvojau, mane moke ne su langu o kur prie lango toks langelis kuris neatsidaro, gal tame fintas?..
Na taip, as irgi i ta rikampi ziuriu... tik ta raudona vieta visai nesuprantama

QUOTE(Gaziulka @ 2007 01 11, 23:48)
as sian irgi uzgesau. bet tai juk nieko baisaus. laikai ant stabdzio, vel uzvedi masina ir bandai is naujo.
As net 7 kartus uzgesau

QUOTE(Gaziulka @ 2007 01 11, 23:48)
as irgi neislaikiau, ketvirtas kartas
aikstelej, antra karta ant to pacio apskutinio pratimo, T sankryzoj. Nieko as ten nenumusiau, niekur neuzvaziavau, ir galiausiai buciau ivarius kaip reikia, tik atbulini tam per daug kartu jungt reikejo
Bet as tai vis tiek zliumbiu po kiekvieno egzo, galvoju, kad nedurna, o tokio palyginus elementaraus dalyko neislaikau. visokie treninguoti, nebaisiai inteligentiski bachurai atvaro ir islaiko, o cia... kuo daugiau mokslu, tuo blogiau su teisem
as sian irgi uzgesau. bet tai juk nieko baisaus. laikai ant stabdzio, vel uzvedi masina ir bandai is naujo.
as tai be gazo isvaziuoju
vien ant sankabos. tiesiog laukiu kol pradeda drebet, atleidziu stabdi ir tada jau tvirtai laikau sankaba. gal veina karta su gazu ir padejau, bet cia tik siaip, del visa ko jau...



as sian irgi uzgesau. bet tai juk nieko baisaus. laikai ant stabdzio, vel uzvedi masina ir bandai is naujo.
as tai be gazo isvaziuoju

vat man ir abidna... visokie lachudros islaiko, o as tokio atrodo paprasto dalyko negaliu islaikyt... nors ir instruktorius ir MB sako jog gerai vaziuoju.... nu bet kai per egza rankos kojos pradeda drebet, tai atrodo jog pirma karta sedi prie vairo....

O man T raide geriausia sekasi... ten reikia , kad auto vos vos judetu ir reikiama atstuma pasirinkt, pries pradedant, kad nuo automobilio ir linijos butu mazdaug 70cm.
o su estakada... (nors kazkada, man tai buvo didziausias siaubas, kadangi nuvaziavau nuo jos atbula ir vos neatsitrenkiau i kita masina) tai ir vienas is paprastesniu pratimu... atleidineji sankaba, kol masina pradeda drebet, ir tada po truputi spaudi gaza ( viena spaudi, kita atleidi)...

oj merguzeles
kaip gi nesiseka! as ir po kiekvieno ir pries kiekviena egza drebu ir pergyvenu..o mano bernuzelis neseniai priverte susimastyti, del ko gi tas jaudulys: sako, ar jaudintumeis, jei egzai butu nemokami???vaiksciotum kiekviena diena, kol islaikytum ir tiek ,tai, sako ,ko cia pergyveni,del pinigu?..fu..del tokios nesamones pergyvent.. nu rimtai, susimasciau ..
del parkovkes:
90 laipsniu: masina stovi lygiagreciai pagaliams, iskart susuki vaira i desine ir pradedi vaziuot (kaip aiskino instruktorius , reikia pastatyti masina 45 laipsniu kampu)kol veidrodelyje pamatai tarpa tarp linijos ir masinos sonu, is akies apie 50-70 cm, tada vaira istiesini, vaziuoji kol fortkej pamatysi paskutini pagali..
na aisku, gal jus kitaip mokino, bet jei bus galimybe, galit pabandyt..

del parkovkes:
90 laipsniu: masina stovi lygiagreciai pagaliams, iskart susuki vaira i desine ir pradedi vaziuot (kaip aiskino instruktorius , reikia pastatyti masina 45 laipsniu kampu)kol veidrodelyje pamatai tarpa tarp linijos ir masinos sonu, is akies apie 50-70 cm, tada vaira istiesini, vaziuoji kol fortkej pamatysi paskutini pagali..
na aisku, gal jus kitaip mokino, bet jei bus galimybe, galit pabandyt..
QUOTE(fruttys @ 2007 01 12, 10:49)
oj merguzeles
kaip gi nesiseka! as ir po kiekvieno ir pries kiekviena egza drebu ir pergyvenu..o mano bernuzelis neseniai priverte susimastyti, del ko gi tas jaudulys: sako, ar jaudintumeis, jei egzai butu nemokami???vaiksciotum kiekviena diena, kol islaikytum ir tiek ,tai, sako ,ko cia pergyveni,del pinigu?..fu..del tokios nesamones pergyvent.. nu rimtai, susimasciau ..
del parkovkes:
90 laipsniu: masina stovi lygiagreciai pagaliams, iskart susuki vaira i desine ir pradedi vaziuot (kaip aiskino instruktorius , reikia pastatyti masina 45 laipsniu kampu)kol veidrodelyje pamatai tarpa tarp linijos ir masinos sonu, is akies apie 50-70 cm, tada vaira istiesini, vaziuoji kol fortkej pamatysi paskutini pagali..
na aisku, gal jus kitaip mokino, bet jei bus galimybe, galit pabandyt..

del parkovkes:
90 laipsniu: masina stovi lygiagreciai pagaliams, iskart susuki vaira i desine ir pradedi vaziuot (kaip aiskino instruktorius , reikia pastatyti masina 45 laipsniu kampu)kol veidrodelyje pamatai tarpa tarp linijos ir masinos sonu, is akies apie 50-70 cm, tada vaira istiesini, vaziuoji kol fortkej pamatysi paskutini pagali..
na aisku, gal jus kitaip mokino, bet jei bus galimybe, galit pabandyt..
su tuo paskutiniu pagaliu fortkej-langelyje... cia priekyje... tai as manau, kad plius minus turi nusistatyt pagal save...nes pvz. mano instruktorius sako turi matyt sitam kampe, kai as tik matau ta pagali tame taske kur jis sake, man nesigauna prisiparkuot, o kai pati nusistaciau taska, tai gaunasi... nes kiekvienas zmogus yra skirtingo ugio, ir tai negali but taikoma visiems....
as tai siulau nepamirst jog su vairu aiksteleje galima padaryt stebuklus... tik reikia ji ismokt sukineti... matai, kad tuoj uzvaziuosi ant linijos suki vaira i kita puse...
QUOTE(pop_mama @ 2007 01 12, 10:56)
su tuo paskutiniu pagaliu fortkej-langelyje... cia priekyje... tai as manau, kad plius minus turi nusistatyt pagal save...nes pvz. mano instruktorius sako turi matyt sitam kampe, kai as tik matau ta pagali tame taske kur jis sake, man nesigauna prisiparkuot, o kai pati nusistaciau taska, tai gaunasi... nes kiekvienas zmogus yra skirtingo ugio, ir tai negali but taikoma visiems....
as tai siulau nepamirst jog su vairu aiksteleje galima padaryt stebuklus... tik reikia ji ismokt sukineti... matai, kad tuoj uzvaziuosi ant linijos suki vaira i kita puse...
as tai siulau nepamirst jog su vairu aiksteleje galima padaryt stebuklus... tik reikia ji ismokt sukineti... matai, kad tuoj uzvaziuosi ant linijos suki vaira i kita puse...
na taip, sutinku, bet bandziau is visokiu atstumu parkuotis -sis budas veikia..
aisku, svarbiausia, tuomet galva turet ir dar ja ir galvot

pagkalbam apie marsrutu klaidas. i ka atkreipt demesi:
pvz. yra toks staigus-status posukis prie maximos, tai pries ji reikia pristabdyt, persijungt 2 pavara ir palengva pasukti.... cia tipo toks reikalavimas yra pas egzaminuotojus.
dar
gariunu snakryza-sviesaforas: ten pries ja vaziuoti reikia nedidesniu nei70, o likus gal 10 metru (gal daugiau) iki sviesaforo yra zenklas jo baigesi 70 zenklas ir reikia vaziuoti 50km/h ar 40km/h.... neatsimenu... manau jei 40 vaziuosi nesuklysi....
kitas:
kai vaziuoji nuo kauno plento zemyn... ten yra greitejimo juosta, kuri tesiasi beveik iki gariunu tos sankryzos.... nepamirskit jog sustot galite tik greitejimo juostos pabaigoje nuzlipant ant istisines juostos (vadinasi jus galit sustot tik ten kur yra mazdaug ta sankryza,) bet geriau jums isvis nestot, o rikiuotis i antra eile, o po to i trecia... jei jums raudona sutokit pries stop linija (kuri yra pries sviesfora), nes vienas berniukas nuvaziavo toliau ir neislaike, ir kai sekcijoj jums uzsidegs zaliastrelyte i kaire vaziuokit... ten yra jusu pirmenybe!!!! ir jei zmones eina per kelia tuo metu jie pazeidzia taisykles, nes tuo metu jiems dega raudona ir zinoma nepamirskite ivaziuoti i pirma juosta.
pvz. yra toks staigus-status posukis prie maximos, tai pries ji reikia pristabdyt, persijungt 2 pavara ir palengva pasukti.... cia tipo toks reikalavimas yra pas egzaminuotojus.
dar
gariunu snakryza-sviesaforas: ten pries ja vaziuoti reikia nedidesniu nei70, o likus gal 10 metru (gal daugiau) iki sviesaforo yra zenklas jo baigesi 70 zenklas ir reikia vaziuoti 50km/h ar 40km/h.... neatsimenu... manau jei 40 vaziuosi nesuklysi....
kitas:
kai vaziuoji nuo kauno plento zemyn... ten yra greitejimo juosta, kuri tesiasi beveik iki gariunu tos sankryzos.... nepamirskit jog sustot galite tik greitejimo juostos pabaigoje nuzlipant ant istisines juostos (vadinasi jus galit sustot tik ten kur yra mazdaug ta sankryza,) bet geriau jums isvis nestot, o rikiuotis i antra eile, o po to i trecia... jei jums raudona sutokit pries stop linija (kuri yra pries sviesfora), nes vienas berniukas nuvaziavo toliau ir neislaike, ir kai sekcijoj jums uzsidegs zaliastrelyte i kaire vaziuokit... ten yra jusu pirmenybe!!!! ir jei zmones eina per kelia tuo metu jie pazeidzia taisykles, nes tuo metu jiems dega raudona ir zinoma nepamirskite ivaziuoti i pirma juosta.