QUOTE(vixiuke @ 2007 10 13, 13:15)
jau dalį rūpimų klausimų išsiaiškinau
Vis dar neaišku kelintą valandą galima atvykti į šį viešbutį ir kelintą reik išvykti? nežinau kada užsisakinėti procedūras gydyklose. Ir kaip šio viešbučio virtuvė?
Siulyciau tokius klausimus aptarti rezervuojant kambari, juk pats viesbutis privalo apie visas salygas Jus informuoti. Geriausdia tai padaryti el.laiskais, tuomet atsispauzdini ir veziesi i viesbuti, jeigu kas
QUOTE(Dzintariukas @ 2007 10 16, 15:29)
Sveikos

Gal esate kas nors buvę sanatorijoje "Belorus"?
Girdėjau, kad ten dabar po remonto lygtai...
Remontas yra, klientai apgyvendinami tris zvaigzdutes atitinkanciame viesbutyje.
QUOTE(Vaka @ 2007 10 17, 18:36)
Jie ir privalėjo grąžinti, jei nesuteikė paslaugos

, t.y. šiuo konkrečiu ateveju masažo. O jų vidinės tvarkos klientui turi būti giliai nusispjauti. Svarbesni yra įstatymai
Taip kad siūlau, daugiau pasidomėti savo, kaip vartotojo teisėmis, nes pardavėjai (bendrąja prasme) kartais labai sėkmingai tuo piknaudžiauja.
Vat butent, man kaip keista kad yra tokiu patikliu ir geru zmoniu

Juk paslaugos viesbutis nesuteike. O ypac reikia saugotis SPA Vilniaus pinkliu situ, nes zinau kaip is jau sumokejusiu zmoniu issireikalavo antra karta uzsimoketi uz bvaseina ... zmogeliai sumokejo, nes nezinojo ar is tikruju privalo moketi.
Gaila, kad viesbutis bet kokiu atveju ziuri tik sau naudos ...