Įkraunama...
Įkraunama...

Nuodėmė

QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 22, 13:06)
Kiek suprantu kunigo funkciją šiame gyvenime, tai ji labai panaši į psichologo ar pan. Tik skiriasi žmonių grupės, kurios į juos kreipiasi. Kodėl mes nemanome, kad psichologas irgi tik darbu turėtų gyventi?


Pas mus dar manoma, kad pvz. mokytojai irgi turi dirbti tik iš idėjos. Pasižiūrėkit, kiek besipiktinančių yra, kai mokytojai sugalvoja streikuoti. T.y. nesuvokiama, kad kiekvienos profesijos atstovas už savo atliktą darbą turi gauti atlygį elementariausiai tam, kad galėtų išgyventi, t.y., kad jis galėtų rūpintis savo profesijos keliamais klausimais, o ne kaip sudurti galą su galu ir savo vaikus pamaitinti. O kad kai kurių profesijų atstovams darbas turi būti ne vien darbas, bet ir pašaukimas - taip, su tuo sutinku.
Atsakyti
Dievas nuodemiu neskaiciuoja, jam jos nereikalingos, tai zmoneliu ismislas tam, kad butu valdomos mases ir tiek. visur kvepia ta pacia pilitika. gyvenime, zmogus ne nuodemes daro, o veikia ir mokosi is savo klaidu. pamokos, ne nuodemes zmogui reikalingos, suvokti, o is pamoku svarbu pasimokyti. jei nepasimokai, tuomet paliekamas kartoti kurso smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Shidduh @ 2007 06 22, 01:08)
o tu sventas juozapai su juozapukais, jadziut, kai ko nezinai, klausk manes, nes as paprastai viska zinau. senai jau yra zinoma, kad celibatas buvo ivesta tam, kad neisparceliuot baznycios turto. pasimirsta kokis tai kunigas ir kugi visi jo turteliai zmonai ir vaikams. o baznyciai spyga taukuota. tai vat tuo savininkisku tikslu vardan kaipo kokis isganymas ir buvo ivestas celiulitas, tfu celibatas.

O sancta simplicitas!Pavarei kaip iš mokslinio ateizmo vadovėlio lotuliukas.gif . Dar parašyk, kad kunigo brolius, seseris ir jų vaikus išgalabydavo, nes jie irgi galimi paveldėtojai buvo. Ir kaip jie tuos turtus parceliavo, bene sidabrines žvakides į lombardą nešdavo g.gif .
Bendrai tema apie kunigų celibatą jau egzistuoja čia.
Atsakyti
QUOTE(Una Li @ 2007 06 22, 17:09)
O sancta simplicitas!Pavarei kaip iš mokslinio ateizmo vadovėlio lotuliukas.gif . Dar parašyk, kad kunigo brolius, seseris ir jų vaikus išgalabydavo, nes jie irgi galimi paveldėtojai buvo. Ir kaip jie tuos turtus parceliavo, bene sidabrines žvakides į lombardą nešdavo g.gif .
Bendrai tema apie kunigų celibatą jau  egzistuoja čia.


yra kaip yra, kam tai neigti?
Atsakyti
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 22, 19:32)
yra kaip yra, kam tai neigti?

Nagi todėl, kad kunigo turtas ir bažnyčios turtas yra 2 atskiri dalykai mirksiukas.gif .
Atsakyti
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 22, 13:06)
Kiek suprantu kunigo funkciją šiame gyvenime, tai ji labai panaši į psichologo ar pan. Tik skiriasi žmonių grupės, kurios į juos kreipiasi. Kodėl mes nemanome, kad psichologas irgi tik darbu turėtų gyventi?




Tikrai nesutinku, kad kunigas tik psichologas tikinčiąjąm. Netikintis Dievu mato tik kunigo pareigas, ritualus ir tarsi psichologo paslaugas, tikinčiąjam kunigas tikrai daugiau, jis kaip ir kiekvienas žmogus yra kviečiamas į šventumą ir tapdamas kunigu jis pasirenka tarnavimo kelią, savęs atsisakymo kelią save paaukodamas ir tą asmeninę auką jungdamas su Kristaus tarnavimu žmonėms ir auka už juos, kunigas - Kristaus bendradarbis (tokiu kviečiamas būti ir kiekvienas krikščionis). Galima tarnauti ir turint šeimą, tam nereikia tapti kunigau, bažnyčioje labai daug darbo pasauliečiams, kunigu renkasi tapti tas, kuris nori Dievui atiduoti visą save, sau nepasilikdamas nieko. Nesakau, kad dėl tokio pasirįžimo žmogus tampa iškart šventu ir nenuodėmingu, visiem pasitaiko suklyst. Pamatę kunigo klaidas žmonės iškart padaro išvadas, kad - "visi kunigai tokie", " bažnyčiai tik pinigai rūpi", " tai toks verslas" ir pan. nors tai viso labo netobulo žmogaus klaidos jo pasirinktame tikrai nelengvame(turbūt sunkesniame) kelyje.
Atsakyti
Būtent, tikinčiajam. Bet gal reiktų žiūrėti iš šono? Satanistai irgi visai kitaip traktuoja aukas velniui nei krikščionys.
Atsakyti
Š iuo atveju nemanau, kad iš šono būtų geriau matyti. Nes tai kas tikinčiąjam gyvenimo ašis ir prasmė, netikinčiam- net ne argumentas. Pvz. Dievo valia, Dievo meilė.
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2007 06 23, 09:46)
Š iuo atveju nemanau, kad iš šono būtų geriau matyti. Nes tai kas tikinčiąjam gyvenimo ašis ir prasmė, netikinčiam- net ne argumentas. Pvz. Dievo valia, Dievo meilė.


Taip, tu teisi. Bet tada ar apskritai įmanoma diskusija apie nuodėmę?
Krikščionys tarpusavyje tokias klausimais nediskutuos, kadangi ir taip viskas aišku. O ne krikščionims tokie argumentai neimponuoja. Iš tiesų gali diskutuoti tik tie, kurie yra ant tikėjimo ir netikėjimo (arba kitokio tikėjimo) ribos.
Atsakyti
Diskusija manau įmanoma, nes ir krikščionims turbūt ne visada ir ne viskas aišku(bent jau man). O diskutuojant su esnčiais ant tikėjimo ir netikėjimo ribos reikėtų dryti prielaidą, kad jis tikintis, nes juk tema "nuodėmė krikščionims" . Jei ne krikščionis ir ne tikintis, tai kokia gali būti nuodėmė? Prieš ką nuodėmė?
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2007 06 23, 09:57)
Diskusija manau įmanoma, nes ir krikščionims turbūt ne visada  ir ne viskas aišku(bent jau man). O diskutuojant su esnčiais ant tikėjimo ir netikėjimo ribos reikėtų dryti prielaidą, kad jis tikintis, nes juk tema "nuodėmė krikščionims" . Jei ne krikščionis ir ne tikintis, tai kokia gali būti nuodėmė? Prieš ką nuodėmė?


Kaip čia pasakius... Aš nelaikau savęs krikščione, bet man dauguma dalykų yra priimtina. Kaip ir nuodėmė. Todėl man visai įdomu, kodėl, anot krikščionybės, viena ar kita yra nuodėmė. Tokiu būdu aš įvertinu, ar tie argumentai mane tenkina, ar aš juos suprantu. Jei man jie pasirodo teisingi, aš galiu pakeisti savo požiūrį į tam tikrus dalykus - pradėti laikyti nuodėme tai, ko anksčiau nelaikiau.
Atsakyti
Aišku be grynai tikėjimo dalykų yra ir kitų argumentų kodėl viena ar kita laikoma nuodėme. Tik manau visiškai atmetant Dievo meilės ir valios argumentą ,nuodėmės sąvoka krikščionybėje labai suskysta. Krikščioniui nuodėmė - elgtis ne pagal Dievo valią, o ne vien konkretus veiksmas.
Atsakyti