Įkraunama...
Įkraunama...

Aptarnavimas

QUOTE(justyte @ 2012 06 22, 16:47)
Kad new yorker patys kalti, kad klientai drabužius kabinose palieka. Kitose parduotuvėse, net ir maximoje, yra stovai, ant kurių sukabini pasimatuotus rūbus, kurie netiko ar nepatiko. Aš, pavyzdžiui, tikrai nesiruošiu po visą parduotvę lakstyti ir ieškoti kur man dabar sukabinti atgal tuos rūbus. Tad jei nėra to stovo, palieku kabinoje rūbus.

Teisingai ir darai.l parduotuve ateinam apsipirkti o ne dirbti.
Atsakyti
QUOTE(Cinamono.kava @ 2012 06 21, 19:23)
Tai padariau išvadą, kad einant į Zarą reikia parodyti, jog gali sau leisti į ją nueiti ;D

Klaipėdos Zaroj to nepastebėjau schmoll.gif esu visokia nuėjus, visade elgiasi normaliai. nemanau, jog Zaros parduotuvė yra tiek prestiziška, kad galėtų sau leisti taip elgtis smile.gif
Atsakyti
Zara eilinė parduotuvė, kažkuo daugiau nė nekvepia
Atsakyti
Normali ta Zara bent jau Vilniuj gedimino pr. prie maximos. Malonus pasisveikinimas ir lengvas prisisaukimas, kai man jau reikia demesio biggrin.gif

Ir siaip kuo toliau, tuo maziau ikyriu konsultantu pastebiu. Beveik nepastebiu is tikro (tik Kristianoj pries pusmeti buvau gedimino pr., tai kol nepamate, kad PIRKSIU, kazkaip sleivai i mane ziurejo, jauciausi sekama ne geraja prasme (mano apranga saukte nesauke, kad kortelej guli litu gal?) biggrin.gif
Atsakyti
Mane stebina, kad konsultantės nesisveikina. O pasisveikinus su jomis, kartais kiek nustemba arba vangiai pasisveikina. g.gif
Atsakyti