širvintose pirma, antra trasa po 2 važiavimus, bet, kadangi keitiesi, tai gaunasi viso 8.
Šiaip, kiek mačiau, kai po vieną, važiuoji 3, max 4 kartus. Dar gerai, kai būna vienas neįskaitinis. Širvintose, deja, visi įskaitiniai.
QUOTE(džu @ 2014 06 16, 12:53)
aišku, kai pagalvoji, jog varžaisi su žmonėmis, kurie dalyvauja jau po 10 ir daugiau metų, tai nėra taip jau ir blogai pradedančiam.
Bet gi tikrai! Niekad apie tai nepagalvojau 


QUOTE(džu @ 2014 06 16, 13:37)
širvintose pirma, antra trasa po 2 važiavimus, bet, kadangi keitiesi, tai gaunasi viso 8.
Šiaip, kiek mačiau, kai po vieną, važiuoji 3, max 4 kartus. Dar gerai, kai būna vienas neįskaitinis. Širvintose, deja, visi įskaitiniai.
Žiūriu mėgsta porinius važiavimus daryti ten pas jus Šiaip, kiek mačiau, kai po vieną, važiuoji 3, max 4 kartus. Dar gerai, kai būna vienas neįskaitinis. Širvintose, deja, visi įskaitiniai.

karaliaus mindaugo taurėje tik poriniai važiavimai padaryti, dar du etapai liko
patarėjas gerai, bet ir svorio prideda, be to, labiau gali patarti, kur reikia kokias legendas skaityt, o kai suki vieną po kitos fyškę, nieko nespėja pasakyt
čia nebent morališka pagalba, arba rankinį traukioja

patarėjas gerai, bet ir svorio prideda, be to, labiau gali patarti, kur reikia kokias legendas skaityt, o kai suki vieną po kitos fyškę, nieko nespėja pasakyt


QUOTE(džu @ 2014 06 16, 15:03)
karaliaus mindaugo taurėje tik poriniai važiavimai padaryti, dar du etapai liko
patarėjas gerai, bet ir svorio prideda, be to, labiau gali patarti, kur reikia kokias legendas skaityt, o kai suki vieną po kitos fyškę, nieko nespėja pasakyt
čia nebent morališka pagalba, arba rankinį traukioja 
Kiekvienam etape taškai skiriami? Kiek jau surinkai?
patarėjas gerai, bet ir svorio prideda, be to, labiau gali patarti, kur reikia kokias legendas skaityt, o kai suki vieną po kitos fyškę, nieko nespėja pasakyt


Na prisimenant slalomo pamokas, tai gali patarti, kur paspausti, kur pristabdyti, kada sukti, kada dar ne ir pan. Bet aš taip nenorėčiau - noriu pati išmokti

ai, kad nėra šansų kažką laimėt, tai neskaičiuoju, tik antrą etapą važiavau iš šešių, tai žinai
o gaila, aišku, taurės tokios dailios
mano dar bėda, kad važiuoju be rankinio, o jo tikrai reikia, gaila, kad jis mano automobilyje neveikia ir vis neprisiruošiu susitvarkyt
maniškis su manim per treniruotes važiuoja, bet spėk ,ar spėja pasakyt, jei nuvarau ne ten-be šansų, viskas vyksta gan greitai.


mano dar bėda, kad važiuoju be rankinio, o jo tikrai reikia, gaila, kad jis mano automobilyje neveikia ir vis neprisiruošiu susitvarkyt

maniškis su manim per treniruotes važiuoja, bet spėk ,ar spėja pasakyt, jei nuvarau ne ten-be šansų, viskas vyksta gan greitai.

QUOTE(Little feet @ 2014 06 16, 14:18)
Bet gi tikrai! Niekad apie tai nepagalvojau
Šiaip kiek aš dalyvavau, tai berods visos ar beveik visos moterys važiuoja su patarėju, o nemaža dalis patarėjų yra taip pat ir dalyviai, tai nemažas pranašumas 


Yra taip,kad moterims,kaip silpnajai lyciai ir nelabai mokancioms vairuoti-leidziama vaziuoti su kazkuo...




yra truputis trukdymo, pvz man važiuojant pasirodė, kad kliudžiau fyškę, maniškis puolė atsisukt, ir viskas, dėmesys į priekį dingo.
per treniruotes kartu važiuojam, nes aš nei velnio nesugebu trasos įsimint iš karto
per varžybas kai gauni pavaikščiot, turi schemą, paprasčiau

per treniruotes kartu važiuojam, nes aš nei velnio nesugebu trasos įsimint iš karto

per varžybas kai gauni pavaikščiot, turi schemą, paprasčiau

QUOTE(džu @ 2014 06 16, 22:30)
* ai, kad nėra šansų kažką laimėt, tai neskaičiuoju, tik antrą etapą važiavau iš šešių, tai žinai
o gaila, aišku, taurės tokios dailios
* mano dar bėda, kad važiuoju be rankinio, o jo tikrai reikia, gaila, kad jis mano automobilyje neveikia ir vis neprisiruošiu susitvarkyt
* maniškis su manim per treniruotes važiuoja, bet spėk ,ar spėja pasakyt, jei nuvarau ne ten-be šansų, viskas vyksta gan greitai.
* Tai o gal yra šansų? 

* mano dar bėda, kad važiuoju be rankinio, o jo tikrai reikia, gaila, kad jis mano automobilyje neveikia ir vis neprisiruošiu susitvarkyt

* maniškis su manim per treniruotes važiuoja, bet spėk ,ar spėja pasakyt, jei nuvarau ne ten-be šansų, viskas vyksta gan greitai.


* Man reik išmokti su rankiniu trasoje dirbti, nes šioje trasoje būtų pravertę labai. Tiek daug visko dar reik išmokti

* Jei trasos nevykdymas, tai jo - be šansų

QUOTE(denaxa @ 2014 06 17, 11:06)
Yra taip,kad moterims,kaip silpnajai lyciai ir nelabai mokancioms vairuoti-leidziama vaziuoti su kazkuo...
Bliam,man savigarba neleistu imti "patareja" i masina jau vien del to (nesijauciu ant tiek neigali vairavime,kad nesugebeciau pati be patarimo vairo susukti
).Kas del rankinio traukiojimo (kai ta daro pagalbininkas)-tai yra draudziama pagal taisykles kaip nesportiskas elgesys,uz ka yra diskvalifikuojama (na,bet varzybose,nesuderintose su lasf,niekas ten tu reglamentu nesilaiko ir visi daro ka nori).Rimtose varzybose (kad ir svc),tokie "bajeriai" neisdegtu
. Yra dar vienas dalykas-kai brangi kiekviena sekundes dalele ir reikia maksimalaus susikaupimo-pagalbininkas labai labai trukdo
.
Taip taip taip, aš kai pirmą kartą taisykles perskaičiau net pyktelėjau - kaip vaikučiams leidžia turėti pagalbą 




Aš taip ir minėjau, kad pagalbininkui draudžiama ką nors daryti išskyrus žodinius patarimus. O kad taisyklių nesilaiko nesistebiu - mačiau nemažą dalį mašinų su tikrai ne standartinėm padangom varžybose, ale nelabai kas žiūri.
QUOTE(džu @ 2014 06 17, 11:57)
yra truputis trukdymo, pvz man važiuojant pasirodė, kad kliudžiau fyškę, maniškis puolė atsisukt, ir viskas, dėmesys į priekį dingo.
per treniruotes kartu važiuojam, nes aš nei velnio nesugebu trasos įsimint iš karto
per varžybas kai gauni pavaikščiot, turi schemą, paprasčiau
O kam bežiūrėti atgal, juk fyškės nebepastatysi 
per treniruotes kartu važiuojam, nes aš nei velnio nesugebu trasos įsimint iš karto

per varžybas kai gauni pavaikščiot, turi schemą, paprasčiau


Aš po GLV galvojau, kad man šiuo klausimu irgi bus problemos, bet žiūriu, kad tikrai gerai įsidėmiu trasas

O per treniruotes neduoda susipažinti su trasa?
QUOTE(Little feet @ 2014 06 17, 14:54)
Tikrai, kaip per grupines treniruotes jus trasa išmokstat?
tai gerai, kai galva gerai veikia, aš tai pastoviai makaluojuosi
taip buvo visada ir mano ankstesniame sporte, tai nėr ko kaltinti, o per treniruotes tai pirmą kartą visi pravažiuoja vorele, bent jau taip narvydiškėse, o paskui visi važiuoja po vieną, kas neprisimena, ima navigaciją-olgą
trakuose aš kai antroj grupėj visad, tai pasižiūriu iš šono, o paskui tik trumpai pasako, olga pravažiuoja trasą, mes pažiūrim ir pirmyn



QUOTE(džu @ 2014 06 17, 21:46)


Na ką, tikrai ne veltui aš į vakarykštį greituminį etapą nesiregistravau - ir trasa buvo sudėtingoka, ir šlapia. Mano pažįstama, kuri antrą kartą apskritai tedalyvavo (dėl to nustebau, kai jos pavardę tarp dalyvių pamačiau), pagavo stogą ar kaip ten sakoma? Laimei jai viskas gerai, bet mašiniukui - nelabai...
Kada jūs merginos dabar važiuojat?
Žiauru mašiną supilt, svarbu, pati sveika, vadinasi, gerai mynė, jei sugebėjo pagaut.
Mums kaip tik paskutinę treniruotę andrejus aiškino, kad visi langus vairuotojo užsidarytume, kai važiuojame, nes kai mašina virsta, pasirodo, vairuotojo ranka visada pro langą iškrenta, taigi, lengvai galima likti be jos
aš kažkaip visad iki šiol su atidarytais variau.
dėl varžybų, tai aš vakar važiavau, bet ne itin sėkmingai
dabar bus svc sekmadienį organizuojamas slalomo čempionatas, kuriame bandysiu jėgas, tiksliau, nesusimaut
ir denaxa, mačiau, bus.
prieš tai šeštadienį dar ir širvintos, bet nežinau dar, ar važiuosiu.
Mums kaip tik paskutinę treniruotę andrejus aiškino, kad visi langus vairuotojo užsidarytume, kai važiuojame, nes kai mašina virsta, pasirodo, vairuotojo ranka visada pro langą iškrenta, taigi, lengvai galima likti be jos

dėl varžybų, tai aš vakar važiavau, bet ne itin sėkmingai

dabar bus svc sekmadienį organizuojamas slalomo čempionatas, kuriame bandysiu jėgas, tiksliau, nesusimaut

ir denaxa, mačiau, bus.

prieš tai šeštadienį dar ir širvintos, bet nežinau dar, ar važiuosiu.