Įkraunama...
Įkraunama...

Kauno Jėzuitų gimnazija

QUOTE(liute @ 2012 05 17, 12:19)
Mano mergaitėm tikybos pamoka jėzuituose - viena mėgstamiausių. Ir tai yra todėl, kad nuo mažens tai jų savastis.  Tačiau, jei šeima - nekatalikiška, TAIP rimtai gilintis į Katalikų Bažnyčios mokymą, kaip to reikalauja jėzuitai, nežinau ar lengva. Ypač vyresnėse klasėse. Turim namie 9tokę. Tikrai nenorėčiau, kad mano vaikas rašytų 4 lapų ese  apie Korano plonybes ar Vedų kurią tai knygą. Verčiau rinkčiausi kitą mokyklą. Bet ... kiekvienam - savo  4u.gif


Jei šeima ir nėra labai praktikuojanti tikėjimo srity, ji gali tokia tapti...Mokykloje vykdomos programos siekiančios įtraukti šeimas į katalikišką veiklą-Alfa kursai, rekolekcijos..Ir tikrai yra gerų pavyzdžių, kai žmonės labai rimtai atsiverčia.. rolleyes.gif
Todėl nemanau, kad pasyvumas tikėjime yra kliūtis stot į gimnaziją...Kaip tik čia laukiama "nuklydusių avių"...Tai viena iš jėzuitų misijų.. mirksiukas.gif
Atsakyti
Tai žinoma laukia thumbup.gif .

Mano pastebėjimai buvo reakcija į šį ajd sakinį:

QUOTE(ajd @ 2012 05 17, 06:08)
Nu va matot aš galvoju kitaip. Juolab kad jėzuitai patys akcentuoja "atvirumą" visiems tikėjimams.


Atsakyti
QUOTE(liute @ 2012 05 17, 13:18)
Tai žinoma laukia  thumbup.gif .

Mano pastebėjimai buvo reakcija į šį ajd sakinį:


Supratau mirksiukas.gif drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(liute @ 2012 05 17, 12:19)
Mano mergaitėm tikybos pamoka jėzuituose - viena mėgstamiausių. Ir tai yra todėl, kad nuo mažens tai jų savastis.  Tačiau, jei šeima - nekatalikiška, TAIP rimtai gilintis į Katalikų Bažnyčios mokymą, kaip to reikalauja jėzuitai, nežinau ar lengva. Ypač vyresnėse klasėse. Turim namie 9tokę. Tikrai nenorėčiau, kad mano vaikas rašytų 4 lapų ese  apie Korano plonybes ar Vedų kurią tai knygą. Verčiau rinkčiausi kitą mokyklą. Bet ... kiekvienam - savo  4u.gif

10- metų vaikui apie kokią čia katalikybės sampratą visi kalbam nesuprantu. Man 4 kart tiek ir ta katalikybės samprata permetus keistėsi bent tris kartus.
Atvedam puikiuis sąmoningus vaikus ir tikrai gabius(nes negabūs sėdi savo julijanavose ir nesuka galvos). Nuoširdžius, dar tyrom sielom. mokykla turi daigelius, kuriuos gali formuoti kaip tik nori.
Nušaukit nesuprantu tų gąsdinimų tikėjimu.
Atsakyti
QUOTE(ajd @ 2012 05 17, 14:09)
10- metų vaikui apie kokią čia katalikybės sampratą visi kalbam nesuprantu. Man 4 kart tiek ir ta katalikybės samprata permetus keistėsi bent tris kartus.
Atvedam puikiuis sąmoningus vaikus ir tikrai gabius(nes negabūs sėdi savo julijanavose ir nesuka galvos). Nuoširdžius, dar tyrom sielom. mokykla turi daigelius, kuriuos gali formuoti kaip tik nori.
Nušaukit nesuprantu tų gąsdinimų tikėjimu.


žmogų formuoja TIK mokykla?

biggrin.gif... nesigąsdinkit taip baisiai,juk tai tik faktai - informacija tskant iš pirmų lūpų. Jei ji jus gąsdina - ne info, o jūsų pb wink.gif.

Mano 10metis žmogelis jau turi tvirtą supratimą apie tikėjimą, tiek žiniom tiek patirtim. Bet kuris 10metis tikrai jau nėra tabula rasa - baltas lapas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo liute: 17 gegužės 2012 - 16:31
QUOTE(pagyvenus @ 2012 05 17, 11:53)
Labai gailiuosi, kad maniškė nepateko. Teks artimiausiems 4 metams nemaža dalimi susikoncentruoti į "išgyvenimą", tikintis, kad tai, kas mūsų nesužlugdo, padaro stipresniais.  smile.gif

Betg išeina vaikų ir iš Jėzuitų, negi į jų vietą nepriima naujų- į 6, 7 klases? Į sūnaus klasę šiemet atėjo vienas berniukas, dvejus metus jėzuituose pasimokęs, pažįstama atsiėmė iš šeštos klasės dėl patyčių (nėra viskas taip gražu, kaip išorėje ir kalbose atrodo, tik tiek, kad vaikai gabesni). Ir išsikelia vaikai, tai jų vietas kažkas juk užima g.gif
Atsakyti
QUOTE(ernoja @ 2012 05 17, 17:45)
Betg išeina vaikų ir iš Jėzuitų, negi į jų vietą nepriima naujų- į 6, 7 klases? Į sūnaus klasę šiemet atėjo vienas berniukas, dvejus metus jėzuituose pasimokęs, pažįstama atsiėmė iš šeštos klasės dėl patyčių (nėra viskas taip gražu, kaip išorėje ir kalbose atrodo, tik tiek, kad vaikai gabesni). Ir išsikelia vaikai, tai jų vietas kažkas juk užima g.gif

5-8 klasėse tuščių vietų nebūna, į bet kurią laisvą vietą būna konkursas ne mažesnis nei dabar. 9-12 būna laisvų vietų.
Ta statistika dar kartą parodo, kad situacija su pagrindinio lygio (5-8 klasėms) mokyklomis Kaune labai prasta. Su gimanzijomis (9-12 klasės) tikrai nepalyginamai geriau.
O Jėzuitų vidaus problemas kažkiek žinau. Ne, ten ne viskas gražu, bet kitur dar blogiau... O to berniuko, kur po septintos klasės baigimo išėjo pernai, nuoširdžiai gaila. Žinau, per ką tas vaikas perėjo. Tokia atstūmimo reakcija, kokią patyrė atėję į 6 klasę nauji du berniukai, man sukėlė didelį šoką ir matyt visam gyvenimui baimę leisti vaiką į susiformavusį kolektyvą. Labai daug kainuotų man nervų, jei nepataikius pasirinkti reikėtų vaikui keisti mokyklą po penktos klasės doh.gif
Atsakyti
QUOTE(pagyvenus @ 2012 05 17, 15:07)
5 man sukėlė didelį šoką ir matyt visam gyvenimui baimę leisti vaiką į susiformavusį kolektyvą. Labai daug kainuotų man nervų, jei nepataikius pasirinkti reikėtų vaikui keisti mokyklą po penktos klasės  doh.gif

Atsitiktinumas, pas mus kasmet išeina ir ateina 2-4 vaikai, emigracija. Labai susigyvena, aj aš pozytivi vaikų atžvilgiu ir galvoju visi vaikai geri(ypač mažiukai), čia jau mokytojos kompetencija susitvarkyti su kolektyvu, su 25 skirtingom asmeybėm. o kad neneori mokytojai ar kiti nesugeba tai ir problemos .
Atsakyti
o kad neneori mokytojai ar kiti nesugeba tai ir problemos .


o tai ne tėvų???
Atsakyti
QUOTE(skirmantenet @ 2012 05 17, 16:57)
o kad neneori mokytojai ar kiti nesugeba tai ir problemos .
o tai ne tėvų???

Tėvų atsakomybė ir problemos yra iki ir po mokyklos.
Pati buvau mokinė , puikiaia atsimenu:buvo mokytojai pas kuriuos didžiausi neklaužados, nevaldomi kaip dabar mėgsta sakyti, kaip avinėliai sėdėdavo ir jausdavosi pagerbti kad mokytoja lentą leido nuvalyti, o buvo pas kuriuos tos kempinės oru skraidė.
Klasėje ir mokykloje viskas nuo mokytojo priklauso, absoliutiškai viskas.
Atsakyti
QUOTE(pagyvenus @ 2012 05 17, 15:07)
O Jėzuitų vidaus problemas kažkiek žinau. Ne, ten ne viskas gražu, bet kitur dar blogiau... O to berniuko, kur po septintos klasės baigimo išėjo pernai, nuoširdžiai gaila. Žinau, per ką tas vaikas perėjo. Tokia atstūmimo reakcija, kokią patyrė atėję į 6 klasę nauji du berniukai, man sukėlė didelį šoką ir matyt visam gyvenimui baimę leisti vaiką į susiformavusį kolektyvą. Labai daug kainuotų man nervų, jei nepataikius pasirinkti reikėtų vaikui keisti mokyklą po penktos klasės  doh.gif


Tai klasė atstūmė naujoką berniuką? Ar buvo kokios gilesnės priežastys?
Ištikrųjų turbūt toks amžius prasideda, kad probelmų bendravimo kyla-šiemet jau ir mūsų klasėje teko su tuo susidurt.. doh.gif Bet nemanau, kad čia mokyklos kaltė-juk ir patys buvom vaikai, pamenu visko būdavo-konfliktai, nesusipratimai, nusistatymai, tiesiog per tai tenka pereit anksčiau ar vėliau ir išmokt tam tikro lankstumo gyvenime..
Kaip tik mūsų atveju bent kol kas iš mokyklos pusės buvo pasistengta kiek imanoma suvaldyt situaciją-nežinau kiek ilgam-jau dabar nieko nebenoriu iš anksto burti.. rolleyes.gif unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(ajd @ 2012 05 17, 18:49)
Atsitiktinumas, pas mus kasmet išeina ir ateina 2-4 vaikai, emigracija.

Žinau, kad atsitiktinumas. Bet kai nesiseka loterijose, tai net ir bandyti nesinori dar kartą biggrin.gif

QUOTE(svetima @ 2012 05 18, 09:31)
Tai klasė atstūmė naujoką berniuką? Ar buvo kokios gilesnės priežastys?
Ištikrųjų turbūt toks amžius prasideda, kad probelmų bendravimo kyla-šiemet jau ir mūsų klasėje  teko su tuo susidurt.. doh.gif  Bet nemanau, kad čia mokyklos kaltė-juk ir patys buvom vaikai, pamenu visko būdavo-konfliktai, nesusipratimai, nusistatymai, tiesiog per tai tenka pereit anksčiau ar vėliau ir išmokt tam tikro lankstumo gyvenime..
Kaip tik mūsų atveju bent kol kas iš mokyklos pusės buvo pasistengta kiek imanoma suvaldyt situaciją-nežinau kiek ilgam-jau dabar nieko nebenoriu iš anksto burti.. rolleyes.gif  unsure.gif

Žodis "kaltė" yra iš viso netaikytinas mokyklinių konfliktų situacijose, nes jis apriori įnešą nuostatą, kad užtenka "surasti ir nubausti kaltą", tarsi nuo to kas nors pasikeistų. Kadangi bet kokiame konflikte yra dvi pusės (mokyklos atveju neretai ir daugiau), tai norint greitai ir efektyviai jį išspręsti reikia visų pusių dalyvavimo ir pasirengimo kažką keisti. Būtent už labai korektišką tarpininkavimą įtraukiant visas susijusias puses (vaikus, tėvus, pedagogus) Jėzuitų gimnazijos administracijai dedu didelį pliusą.
Konkrečios situacijos neverta nagrinėti. Ji liečia kitus asmenis ir tai būtų nekorektiška. Be to ji jau išsisprendė vienaip ar kitaip. Tiesiog ir Jūsų, ir mano žinomos situacijos tik dar kartą parodo, kad ten mokinasi vaikai kaip visur ir bėdos kyla tokios, kaip ir kitiems vaikams. Tiesiog galimybės greitai ir efektyviai spręsti tas bėdas yra geresnės.
Atsakyti