Na as dirbu su mikriukais su eksportuku nes yra keletas klientu kuriems yra "degantys" krovinukai, tai i D ir B pilnas mikriukas (6paletikes 1.5t), su keliom iskrovimo vietom vaziuoju uz 2000-2300lt, su IT nedirbu tai nzn kaip kas. Papildyta:
Na as dirbu su mikriukais su eksportuku nes yra keletas klientu kuriems yra "degantys" krovinukai, tai i D ir B pilnas mikriukas (6paletikes 1.5t), su keliom iskrovimo vietom vaziuoju uz 2000-2300lt, su IT nedirbu tai nzn kaip kas. Papildyta:
Svelni, o gal tave domintu krovinukai is PL-62800?
tai cia su keliais pasikrovimais ir issikrovimais tiek surenku, tai mikriukai tuo ir zaidzia kad greit pristatyt gali tai ir lupu is klientu o gal kam eksportuko reik tentan i prancuzus sia sav paruosta?
Sveikutes merginos, kaip darbelis sekasi????????????????? Po 3 men buvimo namie galvoju pareiti i darba, noreciau suzinoti ar yra darbo, ar labai krize jauciasi?????????????????????
Sveikutes merginos, kaip darbelis sekasi?????????????????
Po 3 men buvimo namie galvoju pareiti i darba, noreciau suzinoti ar yra darbo, ar labai krize jauciasi?????????????????????
na aš ne transportininkė, bet su transportininkais bendrauju kiekvieną dieną darbo reikalais. Kiek matau situacija nieko gero pas juos, nemažai firmų mažina mašinų parką
Sunki situacija, labai sunki.Visi lipa per galvas vieni kitiems. Džiunglės Tai transporto parką jau seniai įmonės mažina, bet, kad ir mažinti nelabai išeina...niekas neperka ....