QUOTE(Voveryyte @ 2012 08 08, 10:58)
Panos, iskilo man dilema...gal pagelbesit ir nepagailesit patarimo?
Klientas uzsako importa is ES i LT.
Pristatymui nurodomas adresas A.
Vezejas neturi savo vietinio transporto, taigi samdo parnasus, itelas ar dar koki velnia. Pas juos zinote tvarka griezta - lipuske uzklijavo ir jokio lankstumo.
Deja planai pasikeicia ir krovini reikia isdalinti ir nuvezti i adresus B ir C. (aisku prasoma vezejo).
Krovinys jau isvaziaves ir kad maziau terliotis - pristatomas i adresa A (kur prekiu net neturejo buti).
Dabar sedziu....rukau...prekes tokiam kaime, kad vietiniu pervezeju tikrai nerasi...vezejas siulo mokamas paslaugas, kad perveztu...o as nezinau ar turiu teise ko nors reikalauti, ar kaip visada klientas lieka asilo vietoj (tuo jau per kruva metu tiekime tikrai isitikinau).
Pasakykit kaip is salies atrodo.nervas ima
Labas Voveryyte! Labai įdomi situacija

Vis mastau ar nesu girdėjusi ar net prisilietusi prie šios situacijos, bet berods, kad ne
Atstovauju vežėju pusei ir dirbu labai panašioj sistemoj, tad galiu pasakyti, kad krovinio padalinimas ir išsiuntimas į skirtingus taškus kartais būna tikrai problematiškas, reikalaujantis papildomo laiko/pastangų bei netelpantis į sistemos ribas. Vengiame tai daryti, tačiau kai nerandame su klientu kito sprendimo, tenka:)
Šiuo atveju, jei vežėjas buvo informuotas iš anksto, ne paskutinę minutę, apie adresų pasikeitimus, jis tikrai neturėjo pristatyti krovinio į tašką A kol nebuvo rastas kompromisas su jumis (žinoma, jei jūs jam svarbus klientas). Tačiau jis turėjo teisę reikalauti papildomų pinigų už tai bei taip pat turėjo teisę pasakyti, kad paprasčiausiai neturi galimybes padaryti tai ko prašote.
Suprantu jūsų apmaudą, tačiau pabandykite suprasti ir vežėją. Taip, tai labai nelankstu ir negarbinga, tačiau kai kurios įmonės siekia laikytis tam tikros tvarkos, kad užtikrintų bent šiokį tokį veiklos apibrėžtumą, ypač kai tenka aptarnauti tikrai nemažus krovinių srautus.