QUOTE(slyva @ 2008 03 03, 20:14)
o tu jau cia gal papildomai vazineji? nes man atrodo, kad per tas 10 pamoku neimanoma ismokti vaziuoti ir mieste ir aikstelej ir dar pravaziuoti regitros marsrutus
Ne, ne papildomai. Gėda, bet nelegaliai 'tsakant 'škias važinėju jau apie šešis metelius, kažkada jau atlankiau kursus, bet išvažiavau studijuot i užsienį, ir taip ir nenuėjau laikyt. Tai dabar galų gale prisiruošiau, va teoriją jau Regitroj "pajamiau", tai dabar reikia atšlifuot visus dalykus, į kuriuos žiūri Regitros instruktoriai, ir aikštelę idealiai "atkalt"

Nes viena, kai parkuojies šiaip mieste, gali nors ir tris kartus lygint, o kita, kai reik per egzą iškart idealiai priparkuot

Ir vat bėda, vairuojant yra visokių įpročių jau pas mane, užtat kartais sunku persilaužt ir daryt kitaip

Na, bet galų gale pajamsim mes visos tą Regitrą
Beje, manau, kad per tas tradicines 10 pamokų tikrai įmanoma išmokti ir aikštelę, ir miestą, bet labai daug priklauso tiek nuo instruktoriaus, tiek nuo paties žmogaus (o ypač nervų, jaudulio, kuris taip dažnai pakiša koją...). Bent jau aš tikrai ne vieną pažįstu, kas pradėjo vairuot kursuose nuo absoliutaus nulio, ir užteko jiem tų pamokų, sėkmingai išsilaikė (viena draugė tik ėmė dvi papildomas pamokas, nes pirmąkart neišlaikė, o sekantis bandymas laikyti buvo tik po mėnesio). O va ir Vladas, mano instruktorius, pagrūmojo man pirštu šiandien, kai pusiau rimtai, pusiau juokais užsiminiau, kad jei neišlaikysiu iš pirmo karto, eisiu vairuot kasdien po dukart papildomai

- sakė "ko čia visi užsiciklina ant tų papildomų - reik užsiciklint, kad išmoksi ir išlaikysi

instruktorių darbas - per duotą skaičių pamokų paruošti žmogų egzaminui, ir tų valandų skaičius tikrai normalus, vadinas - pasiruošt įmanoma".
Tai vat, smakrai į viršų, tikrai pavyks mums