QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Pasidomėsiu. Ar jie gaminami Lenkijoje, ar tik klijuojamos lenkiškos etiketės?

kazkaip labai abejoju, kad jei gamintu, tarkim NY rasytu "made in poland"
beje oriflame'as irgi lenkijoj gaminamas. bet ta firma turi geru daiktu

pvz, ju nagu lakai neblogi.
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Be Avon platintojų yra dar tiesiog šių prekių vartotojai, kurie irgi gali nesutikti su jūsų nuomone.
die

nuomones del to ir yra nuomones, kad jos subjektyvios ir skirtingos. lygiai taip pat teiginys, kad artistry yra ekskliuzyvas yra viso labo tik nuomone

(pagavot minti?

)
man keista, kad Jus nepripazystat, kad Jusu propaguojami daiktai kazkam gali nepatikt. Jus netgi kalbant apie Avon'a bandot irodyt, kad tai yra geras daiktas.
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Tyrimą atliko tarptautinė nepriklausoma tyrimų agentūra Euromonitor International. Tyrimų rezultatus galima įsigyti čia
http://www.euromonitor.com/Alticor_Inc_(Cosmetics_And_Toiletries) už 295 eurų.
what the.... man reik sumoket 295eur, kad pamayt tyrimu rezultatus?
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
O kokią išvadą galėčiau padaryti, išbandęs šias prekes?

Mano kaip vartotojo nuomonė atspindės tik mano subjektyvią poziciją šių prekių atžvilgiu (patinka-nepatinka), todėl vertinant Gatineau kaip ir kitų firmų produkciją reikėtų vadovautis kitais dalykais, kaip pvz. kompanijos apyvarta, atidarytų rinkų skaičius, kt.
bet tai Jus priestaraujat pats sau

Jus ka tik visur akcentavot patirti ir subjektyvia nuomone renkantis ir siulant produktus. kodel, kalbedamas apie amway reikia kalbet apie asmenine patirti, o kalbant apie pvz Gatineau reikia kalbet apie kompanijos apyvarta?

As juk ne kompaniju pelninguma noriu lygint, bet produktu kokybe ir kainos realuma. siuo atveju galimu dar lygint inovacijas, tyrimus ir etc.
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Bet jeigu jūs paklausite manęs kaip konsultanto, aš perduosiu kitų šio šampūno vartotojų patirtį, ir ką gamintojas kalba apie prekę, ir galėsite peržiūrėti sudėtį ir tada jau priimti sprendimą - pirkti ar ne? Jei netiks kažkas - 3 mėn. bėgyje atgausite pinigus. Tokios sąlygos jus tenkintų? Niekas iš jūsų neatima teisės naudoti ir kitų - parduotuvinių - prekių, ir lyginti jas su TM prekėmis. Tik jūs priimat sprendimą - pasinaudoti konsultanto pasiūlymu ar ne, kaip ir bet kurioje parduotuvėje.
vat ta as ir noriu pasakyt. asmenine patirtis toli grazu nevaidina esmines reiksmes, priesingai nei nuolat bandoma irodti sioje temoje. o Jusu aprasyta situacija yra analogiska parduotuviu konsultantu atveju. so...tas pats iseina.
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Psichologiškai įpareigoja?

Manote, arbatos puodelis nepakankamas atlygis konsultantui? Padarykite jam dar vieną puodelį.
padaryti dar viena puodeli ir klausytis pakartotino piaro puodams?

no way
Papildyta:
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Be abejo, daugelis žmonių pritaria jūsų nuomonei. Taip, yra žmonių, kurie mėgsta vaikščioti po parduotuves, kuriems rinkimosi ir pirkimo procesas yra "fain". Tai tiesa. Bet yra ir kitų - priešingų - nuomonių, kitų žmonių, kurie nemėgsta stovinioti eilėse, nenori leisti savo brangų laiką ir pinigus degalams, kurie nenori matyti abejingų ir niūrių kasininkių veidų, nenori kai kažkas žiūri į jų piniginę ir t. t. Man irgi patinka šopintis, bet darau tai neišeinant iš namų, o sutaupytą laiką, pinigus ir energiją galiu panaudoti kitiems darbams. Asortimentas platus, prekių kokybė tenkina, visos garantijos. Patogu apsipirkti.
Šitoje vietoje mūsų nuomonės sutampa, ir aš ta propaguoju. Bet gi jūs sakėte: "man PATINKA shopintis. t.y, man patinka vaikscioti po parduotuves...".
as online perku tik tai, ko neatveza i musu pardes. tikrai nelaukciau 2-3 sav produkto jei galeciau ji rasti parduotuvese.
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Klystate, jeigu manote, kad geranoriškumas ir draugiškumas neįmanomas pirkėjo ir pardavėjo santykiuose. Apie tai jau rašiau.
as nesakau, kad neimanomas draugiskumas. as zinau parduotuvej konsultanciu, kurios labai geranoriskos ir del taves apleks visa parde ieskodamos geriausio konkretaus daikto varianto. as ne apie tai. bet nenoriu kartotis.
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Tai yra nuomonė ar faktas?
Amway, nagi

ar Jus vartodamas terminus "ekskliuzyvas", "geriausias", etc operuojat faktais? Ne. nes nera tokio irodyto fakto, kuris pvz artistry krema irodytu esant geriausiu pasaulio rinkoje. tai neimanoma. neimanoma, kad pvz kazkoks kremas butu pripazintas geriausiu pasaulyje, nes visu pirma nera pagristu kriteriju pagal kuriuos galima butu tai irodyti.
todel atsizvelgdama i tai, kad Jus reiskiat savo nuomone apie amway (ne faktus), leiskit man pareikst savo nuomone, kad as nepripazystu didziosios dalies lenkiskos produkcijos.
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Pasakiau "gal". Neiškreipkite. Pasidomėsiu ir pasakysiu tiksliai.
pasidomekit
beje, Jus pasaket, kad Avon gamina premium klases gaminiu. reiketu issiaiskint kaip mes suvokiam premium klase. nes mano nuomone, avon yra isskirtinai tik mass rinkai.
premium klase mano nuomone yra- lancome, clinique, etc
liukso klase- la prairie, kanebo, etc.
QUOTE(Amway @ 2008 06 01, 13:17)
Tiesioginio pardavimo kompanijos nepardavinėja savo prekes įprastu būdu, t. y. per parduotuves, todėl sutaupo daug pinigų, dalį jų išleidžia prekių kokybės gerinimui, gamybos technologijoms, tyrimams ir t. t. Tai pirmas didelis pranašumas - prekių kokybės prasme. Antras - kiekvienas norintis gali susikurti didelį verslą šių prekių pagrindu.
as pripazystu, kad yra nemazai produktu, kur permokama uz varda ir uz reklama. bet tikrai nesirysiu daryt isvados, kuri kompanija (platinama ar zinomas brandas) gauna didesni pelna. ir, kad del tiesioginiu pardavimu bent kiek suprasteja ju kokybe.