QUOTE(margaritagintare @ 2005 10 19, 15:57)
Jo vaikas vaikui nelygu. Ir dar daug priklauso nuo mokytojos. Man labai liūdna, nes mūsų mokyklose didelį dėmesį skiria vaikams su mokymosi sunkumais, o gabieji palikti už borto. Atvirkščiai programas reikia rašyti stipriausiems, kurie ateina į mokyklą jau daug mokėdami. Tada netektų jiems nuobodžiauti ir lavintųsi pagal galimybes.
Mano dukrai 5 metukai ir 5 mėn. lanko priešmokyklinę. Kitais metais leisiu į mokyklą, bijau , kad praras norą mokytis, jei sedės namuose.
Nemanau, kad vien tik mokytojai kalti, kad gabieji paliekami šone. o kur tėveliai? Ar jau viskas užkraunama mokyklai? Yra tirk papildomų pratybų, knygų. Galima susitarti su mokytojais, kad vaikas dar papildomai sprestų ir iš savo pratybų, ar pan. o namie? Jei neuždavė nieko pamokų tai ir nereikia? Ar gali padirbėti papildomai. Didmiesčiuose galima daug ir užklasinės lavinamos veiklos surasti.
Mano nuomone tėvai ir mokytojai turi bendradarbiauti. O ne dejuoti, kad gabaus vaiko mokytojai nepastebi.
Maniškis jau šešiametis, bet į mokyklą neleidau vien dėl to, kad mažutis, smulkus. Noriu, kad subręstų fiziškai, išmoktų už save pakovoti, o ne verkšlentų sunkumams iškilus. Moka nemažai, brt nemanau, kad mokės mažiau pradėjęs lankyti mokyklą.