Įkraunama...
Įkraunama...

Vairuojantiems dyzelius :)

QUOTE(Acacia @ 2008 01 08, 14:42)
Dabar, kai šalta, mano traktoriukas sunkiai kuriasi. Na užsikuria visada, bet rodos jau užkabina, jau jau... paleidžiu raktelį, mašina užgęsta. Tai dabar laikau pasukusi po kokias 5 sekundes, kol pajaučiu, kad tikrai "užsikabino" smile.gif Bet gi taip starterį tuojaus sudeginsiu doh.gif
Aišku geriausias sprendimas - servisas, ir net numanau, kad čia ko gero kuro filtras bus kaltas - dyzelis šiek tiek sutirštėja nuo žemos temperatūros, o filtras nežinau kada keistas - nusipirkusi mašiną 08 mėn jo dar nekeičiau... smile.gif Bet prieš važiuojant pasiklausiu moteriškių, gal kuriai kas nors panašaus yra buvę biggrin.gif



Taip jau yra su tais dyzeliais....Kuras cilindruose užsidega ne nuo kibirkšties o nuo įkaitusio nuo suspaudimo oro....Oras šaltas, ....
Aš darydavau taip:Pirmiausiai sukteliu trumpam variklį nelaukdamas kol pašils žvakės.Tam kad į cilindrus jau būtų įpurkšta kuro. Tada vėl jungiu raktą, šildau žvakes. Palaukiu, atsijungia, vėl jungiu...Du ar tris kartus. Tada suku starterį kol pradeda "griebti". Ilgai nekankinu, darau pauzę kokia 10 sek,...tada vėl šildau žvakes, 1 ar 2 kartus ir vėl užvedinėju....Jei dar nepagriebia - vėl iš pradžių...
P.S. Dyzelis buvo fordas ir ne trečios jaunystės.....Jei šalčio būdavo virš -15, jau nebepadėdavo niekas...Bet iki tiek, užvesdavau visada. Starteris dirbdavo ne po 5 o po 25 sekundes, ir velnias jo negriebė...
Atsakyti
Na ir aš kelis kartus žvakes pašildau. Šiaip kol kas prie -18 užsivedė. (Pas mus kaime visada šalčiau nei mieste...) smile.gif Pirma žiema su šiuo dyzeliu, toliau žiūrėsim, visi šalčiai manau dar prieš akis smile.gif

Kaip suprantu, šiuo atveju labai svarbu geras akumuliatorius.

Tai tas mano spėjimas apie kuro filtrą (tiesa, ne pačios sugalvotas) ne į temą? g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Acacia: 08 sausio 2008 - 15:16
Merginos juk ne dyzelis kaltas, kad mašina neužsiveda o akumuliatorius.
Visa gyvenimą važinėju tik su dyzeliukais ir nepasakyčiau, kad jis labai jau dūmina, žiema, kai šalta, tai taip kol sušyla, dar pagazuoji tai ir pyrst ax.gif dūmelis, na, bet vasara tai jokių problemų, kaip ir su bet kuria kita mašina thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Balanda @ 2008 01 05, 01:20)
Kažkada girdėjau,kad dyzeliniams varikliams labai "nesveika" dirbt šaltyje g.gif Kažin ar tikrai ir nuo kiek laipsnių g.gif Nes man saviškės jau gaila darosi  biggrin.gif

jiems ne saltyje dirbt nesveika, o "saltam" varykliui vaziuot nesveika mirksiukas.gif

QUOTE(Acacia @ 2008 01 08, 14:42)
Dabar, kai šalta, mano traktoriukas sunkiai kuriasi. Na užsikuria visada, bet rodos jau užkabina, jau jau... paleidžiu raktelį, mašina užgęsta. Tai dabar laikau pasukusi po kokias 5 sekundes, kol pajaučiu, kad tikrai "užsikabino" smile.gif Bet gi taip starterį tuojaus sudeginsiu doh.gif

kazkodel as isitikinusi, kad pakeitus zvakes kursi "s pol oborota" ax.gif

QUOTE(Oxen @ 2008 01 08, 16:04)
Aš darydavau taip:Pirmiausiai sukteliu trumpam variklį nelaukdamas kol pašils žvakės.

aha, ir zvakes kas savaite keisdavai?user posted image

QUOTE(Okei @ 2008 01 15, 22:07)
Merginos juk ne dyzelis kaltas, kad mašina neužsiveda o akumuliatorius.

ir akumuliatorius,ir zvakes, ir kuras - tu priezasciu daug gali butuser posted image
Atsakyti
jiems ne saltyje dirbt nesveika, o "saltam" varykliui vaziuot nesveika mirksiukas.gif

Taikliai pastebėta hi.gif
Atsakyti
QUOTE(Acacia @ 2008 01 08, 16:13)
Na ir aš kelis kartus žvakes pašildau. Šiaip kol kas prie -18 užsivedė. (Pas mus kaime visada šalčiau nei mieste...) smile.gif Pirma žiema su šiuo dyzeliu, toliau žiūrėsim, visi šalčiai manau dar prieš akis smile.gif

Kaip suprantu, šiuo atveju labai svarbu geras akumuliatorius.

Tai tas mano spėjimas apie kuro filtrą (tiesa, ne pačios sugalvotas) ne į temą? g.gif


Pastebėjau kad palengvina užvedimą mano paminėtas variklio suktelėjimas pradžioj be žvakių pašildymo....
Akumas - be abejo, labai svarbu...Renkantis akumą netgi daugiau reikia žiūrėt kad kuo didesnė startinė srovė būtų, nei bendras ampervalandžių skaičius...Kuo smagiau suktels šaltą variklį, tuo greičiau užsives...(tas negalioja eskortams, pas juos konstruktoriai įdėjo per silpną starterį...Bile koks akumas jį suka laaaabai lėėėėtai..)

Kuro filtras aišku irgi svarbu, bet...dar svarbiau - žieminis kuras. Reikalas tame, kad nuo šalčio saliara pasidaro spalvos panašios į pieną....Vasarinė - jau prie minus 5...
Žieminė - prie minus 25, arktinė - prie minus 50...(lietuvoj nelabai sutinkama).Tas balzganumas - besikristalizuojamtys parafinai...Kuo šalčiau tuo jie stambesni, ir galop užkemša kad ir naują filtrą....Atšilus, saliaroj kristalai tirpsta, o kas įstrigo filtre - nelabai....Filtras vėl keitimui.
Taip kad kurą reik domėtis kokį pilat. Kristalizacijos temperatūrą pažemina saliaron įmaišytas žibalas, arba iš bėdos - benzinas...Pora litrų ant bako....
Arba bųna pirkti antigeliai dyz kurui...Bet visa tai reikia daryti, kol nesušalo, jei kristalizacija jau prasidėjo, nebepadės jokie vaistai.
Atsakyti
QUOTE(Okei @ 2008 01 15, 22:49)
jiems ne saltyje dirbt nesveika, o "saltam" varykliui vaziuot nesveika mirksiukas.gif




drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(Oxen @ 2008 01 16, 10:48)
Kuro filtras aišku irgi svarbu, bet...dar svarbiau  - žieminis kuras. Reikalas tame, kad nuo šalčio saliara pasidaro spalvos panašios į pieną....Vasarinė - jau prie minus 5...

Kurą pilu Statoile, ir tik orams atšalus, pas juos iškart su ** dyzelis atsirado. Gal ir kitur tas pats, nežinau. Tai ar į tokį žieminį dyzeliną reikia dar ko nors pilt? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Acacia @ 2008 01 16, 18:13)
Kurą pilu Statoile, ir tik orams atšalus, pas juos iškart su ** dyzelis atsirado. Gal ir kitur tas pats, nežinau. Tai ar į tokį žieminį dyzeliną reikia dar ko nors pilt?  g.gif

tikrai nieko nereikia, kiek zinau tas "arktinis", iki 30 laipsniu tinka(lyg g.gif ), o vat jau virs -30 sako galima ipilt biski zibalo cool.gif 10 proc cool.gif taip kariuomenei darydavo cool.gif dar kiek zinau yra specialiu priedu degalinese pirkt pilt i dyzeli(atrodo pries pilant kura jo ipilt reik, bet gal klistu rolleyes.gif ) esant dideliui salciui cool.gif
Atsakyti
jei labai salta ant 60-80ltr, kuro galima drasiai pilti ~2ltr benzimo.
jis sutraukia dregme ir neleidzia zemoje temperaturoje stingti dyzeliui
Papildyta:
jei ryte sunkiai kurasi, t.y. ilgai reikia sukti starteri ir kaitinti daug kart pakaitinimo zwakes, ir pradejus dirbti warikliui apie 10 sekundziu detonuoja wariklis - reiskias laikas keisti PAKAITINIMO ZWAKES WISAS!

baltas dumas tik uzkurus truputi daugiau nei garas tai kazkur kuro sistemoje yra oro ir ji traukia pro sona tarp bako ir siurblio... meistrai sako tai kaltas dazniausiai kuro filtras arbo jo korpusas arba senos kuro zarneles

tai meistru zodziai g.gif
Atsakyti
QUOTE(OxYgeNn @ 2008 01 25, 01:20)

jei ryte sunkiai kurasi, t.y. ilgai reikia sukti starteri ir kaitinti daug kart pakaitinimo zwakes, ir pradejus dirbti warikliui apie 10 sekundziu detonuoja wariklis -  reiskias laikas keisti PAKAITINIMO ZWAKES WISAS!


g.gif
Variklis nedetonuoja, iškart veikia normaliai. Tik kūrėsi sunkiai, kai šalta buvo. Orams atšilus, šiuo metu problemų nebėra smile.gif na vis tiek šalčių turbūt dar teks sulaukti, reiks pasitikrinti tas žvakes kokiam nors rimtesniam servise, gal kas rekomenduot ką nors galit?
Atsakyti