Įkraunama...
Įkraunama...

Privati Saulės mokykla

QUOTE(Moly @ 2016 10 03, 10:14)
sėkmės Saulėj:)

4u.gif , tik tos sekmes reikia moksluose, o mokyklos gali ir pasikeisti biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Kava&arbata @ 2016 10 03, 11:26)
4u.gif , tik tos sekmes reikia moksluose, o mokyklos gali ir pasikeisti biggrin.gif


Žinoma. Tik jūs stebėkit ir tikrinkite kartais - mergaitės iškart viską papasakoja - kokia mokytoja, kas negerai, ko nesupranta, o berniukai kitokie, jiems visada viskas gerai, kol neišlenda yla iš maišo:)
Bet kokiu atveju, man Saulės mokykla geriausia iš visų privačių Vilniuje mokslo prasme. Turiu daug pažįstamų, draugų, kurių vaikai lanko ir kitas privačias, "prestižines", a la tarptautines, tai pasišnekam:)
Atsakyti
Planuojam kitais metais leisti vaiką į Saulės gimnaziją. Mergaitei bus 7 m., ateinam iš puikaus darželio, kur vyrauja labai gera šeimyniška, draugiška aplinka. Ieškom panašios mokyklos, kur vaikas jaustųsi saugus ir mylimas. Iš komentarų supratau, kad lūkesčius gali pateisinti ši mokykla. Bet pasigedau gilesnių komentarų dėl pradinio ugdymo, popamokinės veiklos, maitinimo. Labai prašau Saulės buvusios-esamos bendruomenės pasidalinti savo pastebėjimais.
Atsakyti
QUOTE(Moly @ 2016 10 02, 12:50)
Matematika visi eina papildomai, jei vaikas ne matematikas. O gamtos mokslai normaliai. Su fuzika katastrofa totali:)

ale klausimas iškilo, kodėl fizika katastrofa? Kokia mokytoja?
Atsakyti

Mokytojus galite pamatyti Saulės mokyklos puslapyje. 

O kodėl katastrofa?:):) mano vaikas turėjo 9 metiniam aštuntos klasės, o jergau:):) mokėjo gal ką kokiam kervertui. Visus pažymius susitvarko su a la projektiniais. Darydavo plakatus iki nakties, bet gaudavo dešimtukus:):) jei kuris  vaikas gabus fizikai, tai viskas bus gerai. Apskritai, šitoj mokykloj beprotiškai daug užduoda - pamokų, projektinių, įvairių rašto darbų. net gaila vaiko būdavo - grįžta iš būrelių ir sėdi iki nakties. O iš esmės 2/3 tų darbų niekam nereikalingi, jokios naudos, na gal papildomas pažymys. Bet aš tokių pažymių nevertinu. O pamokų ruošos irgi gana daug būdavo.

        Tuo ir skiriasi geriausių gimnazijų sąrašo viršuje esančios gimnazijos - ten tokie mokytojai ir dėstymas, kad beveik viskas išmokstama mokykloje, o pamokų darymas užima  valandą-pusantros namuose, vaikas irgi džiaugiasi, kad daug aiškiau ir konkrečiau ušmoksta nei Saulėj. Na, bet čia į pievas nuvažiavau:) 

Atsakyti
Ar Saulės gimnazijoje užduodami namų darbai pirmų - antrų klasių mokiniams? Ačiū atsakiusiems 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Vilkės pėda @ 2017 01 07, 14:20)
Ar Saulės gimnazijoje užduodami namų darbai pirmų - antrų klasių mokiniams? Ačiū atsakiusiems  4u.gif

Moly, ačiū 4u.gif vat ir domiuosi, nes vaikas labai linkęs į gamtamokslius dalykus.

Pirmokai turi atlikti tai, ko nepabaigė klasėje. Bet šiaip, taip, užimtumas mokykloje labai didelis 4u.gif
Atsakyti
Sveikos,

visiems pradinukams namų darbai užduodami, pirmokėliams tik gerokai mažiau. Ir namo neparsineš tik tie vaikai, kurie lieka popietinėje, nes popietinės metu daromi namų darbai kartu su mokytojomis. Jei vaiką pasiimsite po pamokų arba po pusės popietinės, teks namų darbus daryti namuose 4u.gif

Beje, kam aktuali pirma klasė, rekomenduoju mokytoją Loretą, ji šiemet išleis mano vyresnėlio klasę. Puiki mokytoja, gerai moko, reikli, individualiai žiūri į mokinius, paskirsto krūvį pagal galimybes mirksiukas.gif Kartais būna pas ją nuotaikos svyravimai, bet kam jų nebūna rolleyes.gif Tik dėl jos pernai nekeitėm mokyklos (o keisti norėjom dėl jaunėlio situacijos klasėje)
Atsakyti
QUOTE(eovyna @ 2016 10 19, 14:00)
Planuojam kitais metais leisti vaiką į Saulės gimnaziją. Mergaitei bus 7 m., ateinam iš puikaus darželio, kur vyrauja labai gera šeimyniška, draugiška aplinka. Ieškom panašios mokyklos, kur vaikas jaustųsi saugus ir mylimas. Iš komentarų supratau, kad lūkesčius gali pateisinti ši mokykla. Bet pasigedau gilesnių komentarų dėl pradinio ugdymo, popamokinės veiklos, maitinimo. Labai prašau Saulės buvusios-esamos bendruomenės pasidalinti savo pastebėjimais.


Aplinka mokykloje išties pakankamai draugiška, nors tikrai pasitaiko įvairių niuansų tokių kaip patyčos ir pan. Šie dalykai vyrauja visose mokyklose, Saulė viena iš tų, kur į tokius dalykus iškart reaguojama ir problemos rimtai sprendžiamos. Didžioji dalis mokytojų pažįsta kiekvieną vaiką ir sutikus mokykloje neretai pasako kažką gero (arba atvirkščiai) apie jį tėvams (čia gal daugiau apie mažesnius).
Mokymosi prasme tikėjausi šiek tiek platesnio požiūrio ir įvairesnių mokymosi būdų. Tačiau čia vyrauja standartinis mokymas, kas iš vienos pusės kaip ir pliusas (kadangi nori nenori vėliau turėsi pritapti prie lietuviškų mokymosi standartų), iš kitos pusės gaila, kad vaikui formuojasi standartinis lietuviškas požiūris į mokymąsi (mane labai žavi užsienyje ir kai kuriose tarptautinėse mūsų mokyklose esantis mokymas, kada vaikai į mosklus žiūri natūraliai, be didelio streso, be perdėto susikoncentravimo į rezultatus ir t.t., kas suteikia vaikams daugiau laisvumo bendravime, savivertėje ir pan., sunku paaiškinti keliais žodžiais ax.gif ).
Kalbant konkrečiai apie vaikų mokymąsi, viskas labai priklauso nuo mokytojos. Dauguma mokytojų dirba čia nuo seno ir vaikus vertina gana individualiai, todėl šiuo atžvilgiu dedu riebų pliusą. Tačiau yra ir kitokia patirtis - vienoje klasėje mokytojos keitėsi kasmet... Tas labai atsiliepė vaikų rezultatams, klasė išsibalansavusi... Sunku pasakyti kas dėl to kaltas, tačiau susidariau nuomonę, kad taip nutiko ne be kai kurių tėvų pagalbos... Žodžiu totali nesėkmė. Ir nors norisi labai kaltinti mokyklą, vis tik suprantu, kad kai kurių procesų neįmanoma pagreitinti, kad ir kaip norisi... Kad būtų aiškiau, pasakysiu, kad dabartinė atėjusi mokytoja prieš tai dirbo valstybinėje mokykloje ir, nors kaip specialistė ji yra gera, jai sunku adaptuotis ir integruotis šioje mokykloje, kur kultūra, darbo pobūdis, požiūris į vaikus ir tėvus, visiškai kitoks... Ir tai labiausiai atsiliepia ne kam kitam, o vaikams..

Vaikai vieną kartą per savaitę turi nulinę pamoką "pagalba mokiniui" (nuo 7.45 val), į kurią gali atvykti tie kam kas nors neaišku ar sekasi silpniau, arba mokytoja pasako konkrečiam vaikui, kuriam reikia papildomai padirbėti, kad neatsiliktų.
Pažengusiems yra po vieną papildomą nulinę pamoką lietuvių ir matematikos, kur vaikai daro papildomas užduotis ir ruošiasi konkursams bei olimpiadoms, jei kas planuoja dalyvauti.

Muziką, dailę, informatiką, šokius, kūno kultūrą ir anglų kalbą dėsto atskiri mokytojai ir pamokos vyksta jų klasėse/salėje.
Dailės priemones superka mokykla ir jos visos yra dailės klasėje, tad nieko nešiotis nereikia. Muzikai reikėjo tik dūdelės. Kūno kultūrai reikia kėdukų ir šortukų, marškinėlius duoda mokykla. Informatikos klasėje - kompiuteriai ir superinė mokytoja. Anglų mokytoja, kiek žinau, nemažai dirba su interaktyvia lenta. Beje, interaktyvią lenta turi ir mok. Loretos klasė (čia ne dėl to, kad ji išskirtinė, lentą padovanojo vieni tėveliai) Kitose klasėse yra televizoriai, kuriuos mokytojos panaudoja skaidrėms ar kokia kitai medžiagai pateikti ( toks labai jau paprastas būdas, bet geriau nei nieko). Tiesa kartais po pamokų vaikai per tuos tv žiūri filmukus smile.gif

Po pamokų vaikai eina į lauką arba į lankomus burelius, kurie vyksta iki 15.15 val. Vėliau būna pamokų ruoša, pavakariai ir ir laisvas laikas. Namų darbus padeda atlikti popietinės mokytojos. Prailginta grupė dirba iki 18.30 val.
Reiktų paminėti, kad vėluojant vaikus pasiimti iš mokyklos, gali tekti mokėti baudą.
Čia taip pat labai sugriežtintas lankomumas, tad praleidus daug dienų dėl atostogų, gali tekti susimokėti už papildomas pamokas ir laiką skirtą atsiskaitymams (smulkiau galima pasiskaityti mokyklos puslapyje - kaip tik paskelbta informacija).

Klasės neretai organizuoja išvykas į teatrą, kino teatrą, muziejus, pažintines keliones į kitus miestus. Aišku tai kaskart kainuoja papildomai. Vykti neprivaloma, tuomet vaikas turės būti pamokose.

Maistas mokykloje neblogas (žavėtis negaliu, bet ir blogu nepavadinčiau). Kiekvieną dieną jį gamina ir atveža įmonė. Mokytoja ryte pasako kas bus valgyti (sriuba ir pagrindinis patiekalas) ir vaikai pasižymi valgys ar ne. Jei pietų vaikas nepažymėjo, už juos mokėti nereikia. Galėtų tik būti pasirinkimas bent iš dviejų patiekalų, nes jei meniu pvz tik žuvies kotletas ar kokia nors žirnių sriuba, tuomet vaikas lieka normaliai nevalgęs... Pavakariai - dažniausiai koks nors gėrimas ir lengvas maistas.
Yra bufetėlis, kur padidintomis kainomis prekiaujama gėrimais, bandelėmis.

Beje, vaikai turi savo dėžutes kur laiko savo daiktus ir, jei namų darbai padaryti mokykloje, namo praktiškai važiuoja be daiktų.

Tai tiek šiam kartui prisiminiau 4u.gif
Atsakyti

Beje, dar gana geri atsiliepimai apie Liubertienės pradinę. Būtent pradinę, ne gimnaziją. Tik ji brangesnė už Saulę. Žinau, kad Liubertienės pradinės labai geras parengimas, daug įstoja į VJG 5 klasę. Na, o nuo 5 Liubertienėj geriau nepasilikti.

Atsakyti

Tiesą sakant, jei vaikas nori mokytis ir gerai mokosi, tai jis gerai mokysis visur. Mano kaimynų vaikai iš Žvėryno gimnazijos į Licėjų įstojo, nereikėjo ir privačių mokyklų :) jei vaikui nelabai su mokslais, tai ir Saulėj bus nelabai. Taip, temps už ausų, bet tik tiek kiek pajėgs, tikrai dešimtukų nebus.  Patikėkit, pati auklėtoja sakė, kad ši mokykla dažnai yra "greitoji pagalba", ypač nuo 9 klasės 

Atsakyti
Kalbant apie gabius arba visiškai negabius vaikus, be abejonės tinka frazės "Visur bus gerai" ar "Visur bus blogai". Nors ir šiais atvejais vis tik labai svarbi yra aplinka, požiūris, principai, su kuriais vaikas susiduria kasdienybėje ir kurioje vystosi bei mokosi. Mokosi vaikas gerai ir noriai bet kur ir bet kada? Bet kodėl jam nesuteikus daugiau motyvacijos, daugiau gerų emocijų, laisvesnio požiūrio mirksiukas.gif Sunkiai sekasi silpnesniam arba jis yra "sunkus vaikas"? Tačiau, neskaitant jau visiškai kraštutinių išimčių, ir tokiam vaikui gali pasisekti mokytis terpėje, kur jis su laiku atras vertybes ar bent normaliai išmoks pagal savo galimybes (net, jei jos ir yra nedidelės, bet ir jas reikia siekti panaudoti).

Kaip bebūtų, dauguma vaikų yra nei super gabūs, nei super nesigaudantys, vat tada ir yra svarbu atsirinkti mokyklą pagal tam tikrus, kiekvienu atveju skirtingus, kriterijus. Svarbu, kad silpnesnį patemptų aukštyn ar suteiktų daugiau motyvacijos, svarbu, kad gabesnio sugebėjimai būtų tinkamai įvertinti ir jis būtų įtrauktas į darbą pagal jo galimybes daugiau. Būtina, kad silpnesnis nebūtų "nurašytas" kaip niekam tikęs ir juo nebūtų tiesiog užpildytas laisvas suolas, o stipresniam parodytos ir suteiktos galimybės siekti kuo daugiau pagal jo sugebėjimus. Yra daugybė atvejų, kada vaikas gerai nesimoko ne dėl to, kad jis negali, o dėl visiškos pedagogo nekompetencijos (ne dalyko, o bendravimo, požiūrio į mokinius ir pan.), dėl nereikalingų principų, dėl per sauso mokymo, dėl nemotyvacijos, dėl siauro mokytojo požiūrio, dėl individualaus požiūrio trukumo, dėl atmosferos mokykloje tiek tarp vaikų, tiek tarp administracijos ir dar daug dėl... Čia, žinoma, galima būtų ir daugiau įtraukti, pvz tėvus, draugus ir pan. Bet kalbame apie mokyklą..
Atsakyti