koki automobili galima vadinti ekonomiskiausiu. kiek teko susidurti su jais, tai vieno detales brangios, tai kuro sanaudos dideles. vnzodziu, kad jo islaikymas butu neperbrangiausias, pasidalinkite patirtimi
VW Polo dyzelis, jei dairomasi į ketvirtos kartos poliukus (nuo 2001m. iki 2005m.). Geriausias traukos/ekonomijos santykis keturių (tik ne trijų) cilindrų tiesioginio įpurškimo turbininis (TDi) 1.9 litro tūrio dyzelinis variklis.
Jei dairomasi į senesnius -- 1.9 paprastas dyzelis. Aišku, komforto su juo važiuojant nebus. Bet ekonomija akivaizdi. Mieste žmonės ir į 4 litrus sutelpa.
Jei dairomasi į senesnius -- 1.9 paprastas dyzelis. Aišku, komforto su juo važiuojant nebus. Bet ekonomija akivaizdi. Mieste žmonės ir į 4 litrus sutelpa.
Mano patirtis turejau ir turiu Honda civika (1994m.) 5 metus vazinejau nebuvo jokiu problemu į eksplotacines islaidas galiu iskaičiuoti žiemines padangas, tepalus, kuro bei oro filtrus. Daugiau jokiu gedimu pas ja nebuvo o dar tiesa lempele keiciau numerio apsvietimo 3Lt kainavo Ir benzino valgo nedaug ~ 5 l 100 km. Benzino atzvilgiu civikas ekonomiskesnis nei naujoji masina turiu opel corsa (šių metų)
+2007 11 13, 23:16-->
Pritariu Vytautui. Turiu tokį Poliką dyzeliuką, bet ne paprastą, o TDi. Dviduris. 2001 m. Variklis lyg ir 1,4 litro. SUPER Užsipilu pilną baką ir visą mėnesį vargo nematau. Važinėju tikrai daug, nes gyvenu priemiestyje, o dirbu Vilniuje, o ir vaikai su visokiais darželiais ir mokyklom.... Manevringas, lengvai valdomas, visada yra vietos prisiparkuoti, atsarginės dalys nebrangios, paremontavimai taip pat neskaudūs. Tai puiki miesto mašina.
Na, o dėl komforto, tai nežinau, kas kaip jį supranta.... Jei kalba eina apie ekonomiją, tai ji bus didesnė komforto sąskaita (nebus fotelių, kaip jūsų Audi, neplauks važiuojant ir pan..)
QUOTE(Vytautas @ 2007 11 13, 23:16)
VW Polo dyzelis, jei dairomasi į ketvirtos kartos poliukus (nuo 2001m. iki 2005m.). Geriausias traukos/ekonomijos santykis keturių (tik ne trijų) cilindrų tiesioginio įpurškimo turbininis (TDi) 1.9 litro tūrio dyzelinis variklis.
Jei dairomasi į senesnius -- 1.9 paprastas dyzelis. Aišku, komforto su juo važiuojant nebus. Bet ekonomija akivaizdi. Mieste žmonės ir į 4 litrus sutelpa.
Jei dairomasi į senesnius -- 1.9 paprastas dyzelis. Aišku, komforto su juo važiuojant nebus. Bet ekonomija akivaizdi. Mieste žmonės ir į 4 litrus sutelpa.
Pritariu Vytautui. Turiu tokį Poliką dyzeliuką, bet ne paprastą, o TDi. Dviduris. 2001 m. Variklis lyg ir 1,4 litro. SUPER Užsipilu pilną baką ir visą mėnesį vargo nematau. Važinėju tikrai daug, nes gyvenu priemiestyje, o dirbu Vilniuje, o ir vaikai su visokiais darželiais ir mokyklom.... Manevringas, lengvai valdomas, visada yra vietos prisiparkuoti, atsarginės dalys nebrangios, paremontavimai taip pat neskaudūs. Tai puiki miesto mašina.
Na, o dėl komforto, tai nežinau, kas kaip jį supranta.... Jei kalba eina apie ekonomiją, tai ji bus didesnė komforto sąskaita (nebus fotelių, kaip jūsų Audi, neplauks važiuojant ir pan..)
dekui pasisakiusiems prasom, aktyviau. galima ir ne apie tokius 2000-ju...bet ir senesnius, prasom
Nissan Micra. bent jau kuro sąnaudos tikrai mažos
vazineju su paspirtuku, 1.6 16V japoniuku, bet kaip bebutu jis man jokios ekonomikos nepardo gal nemoku ekonomiskai vaziuoti
Opel corsa. 1.1l varikliukas. trasoj 3.5l o mieste 4.5l dizelio. atrodo lyg oru vaziuociau
elektrinis ekonomiskiausias
Kažkada domėjausi koks auto būtų optimaliausias kuro, galios, eksploatacinių išlaidų atžvilgiu. Ir tai buvo Opel Astra dyzelis, na tas senutis. Naujesnės irgi pakankamai ekonomiškos.
Žinoma kuo mažesnis variklis, tuo auto bus ekonomiškesnis. Bet dar labai daug kas priklauso ir nuo važiavimo stiliaus. Kas dėl remonto išlaidų. Tai darbas kainuos tiek pat bet kokiam auto, na gal prancūzam reiks daugiau sumokėt, nes ten labai viskas paslėpta. O dėl dalių kainos. Jei tau auto nėra svarbus ir brangus, galima dėti pigias dalis, dalis iš šroto, ir po kelių mėnesių vėl keisti. Arba galima pirkti kokybiškas firmines dalis ir važinėti metų metus jų nekeičiant. Tad nežinau kuris variantas gaunasi ekonomiškesnis
Žinoma kuo mažesnis variklis, tuo auto bus ekonomiškesnis. Bet dar labai daug kas priklauso ir nuo važiavimo stiliaus. Kas dėl remonto išlaidų. Tai darbas kainuos tiek pat bet kokiam auto, na gal prancūzam reiks daugiau sumokėt, nes ten labai viskas paslėpta. O dėl dalių kainos. Jei tau auto nėra svarbus ir brangus, galima dėti pigias dalis, dalis iš šroto, ir po kelių mėnesių vėl keisti. Arba galima pirkti kokybiškas firmines dalis ir važinėti metų metus jų nekeičiant. Tad nežinau kuris variantas gaunasi ekonomiškesnis