Įkraunama...
Įkraunama...

Geros mokyklos Kaune

Mano nuomone tikrai daug kas priklauso nuo pirmos mokytojos.Mes lankom nulinukus L.Karsavino mokykloj,mokytoja nuostabi,bet vaiku kontingentas.. doh.gif labai daug is asocialiu seimu,o kai mano vaikas hiper aktyvus,tai ju itaka(blogiuku) tikrai didele.O koridoriuose laksto kas nori,ir dideli ir mazi,o beto i mokykla gali ieti kas tik nori.Ko nepasakyciau apie S,Neries,man ta mokykla patiko ir mokytojos tai kaip cia pasakius,ne mums turi patikti o vaikams.Lauksim kol prades mokytis o tada ir ziuresim.
Atsakyti
QUOTE(Žuvė @ 2006 05 25, 17:39)
1. Taigi ir klausiu antrą kartą - kas bus, kai visi vietiniai "blogiukai" neturėdami kitos pradinės pasirinks arčiausiai namų esančią Suzuki ir klasėse bus jau nebe 15, o ~30?  Skirtumą matau tik klasės vaikų skaičiuje. Mokymosi programa kaip ir kitose pradinėse.


2. Ak, tiesa, popamokiniai būreliai - kaip galima tvirtinti, kad ateinanti aktorė ar dailininkė pravesti būrelių "Vėtrungėj" yra blogesnė už samdomas Suzuki?



1. As nesu pedagoge ir sv. skyriaus darbuotoja, todel negaliu spresti, ar Kaune daug klasiu po 30 vaiku ir kas jose darosi. Taip, vienas is motyvu rinktis Vetrunge yra ir tai, kad klasese galbut maziau vaiku. Taciau jei ju butu 30 as neatsiimsiu is klases vaiko.

2. Siulyciau nesivelti i asmenines diskusijas apie Vetrunge, nes as nekalbejau apie popamokinio ugdymo geruma/bloguma. Ankstesniuose postuose meginau atkreipti demesi, i tai, kad dailes pamoka ar muzikos pamoka kaik uriose mokyklose praveda ne mokytoja, o ateinanti dailes specialiste ir ateinanti muzike. Manau, kad tai yra geriau, nei kad tos pacios mokytojos mokina ne tik pagr. dalykus, bet veda dailes/muzikos/fizinio lavinimo/anglu klb.
Atsakyti
QUOTE(Žuvė @ 2006 05 25, 17:39)
citata nepilna ir iškraipoma mintis. Kartoju dar kartą: buvo rašomas pažangumas ir ideali tvarka 15 vaikų klasėje. Taigi ir klausiu antrą kartą - kas bus, kai visi vietiniai "blogiukai" neturėdami kitos pradinės pasirinks arčiausiai namų esančią Suzuki ir klasėse bus jau nebe 15, o ~30? Skirtumą matau tik klasės vaikų skaičiuje. Mokymosi programa kaip ir kitose pradinėse. Čia jau "pagal nutylėjimą" aišku, kad nekiekvienas vaikas vienodą motyvaciją mokytis turi ir nevisi vaikai ateina vienodai socialiai subrendę.
Ak, tiesa, popamokiniai būreliai - kaip galima tvirtinti, kad ateinanti aktorė ar dailininkė pravesti būrelių "Vėtrungėj" yra blogesnė už samdomas Suzuki?

Visi vietiniai blogiukai niekada nesirinks Suzuki pakraipos vien is principo, kad sunaikino tik tradicines mokyklos pakraipa. O tai mazas skirtumas kiek klaseje mokiniu, kiek mokytoja kiekvienam gali skirti demesio? Tada ir atsiranda motyvacija, kai pajunta kad yra vertinami ne tik gerai besimokantys.
Ir kad Suzuki yra tradicine mokykla plius papildomas ugdymas plius standartiniai bureliai jau ne karta kalbeti, kam viska pradeti is pradziu doh.gif .
Atsakyti
Man asmeniškai tai:muzika,dailė ir fizinis-tai aplamai ne mokslai....Visi vaikai iš šitų pamokų -turi gerus pazymius thumbup.gif O,kas domisi plačiau eina asmeniškai"muzikuoti ar piešti į meno mokyklas" o sportuoti-į būrelius .Manau svarbiau rimtų dalykų mokytojos"tai matematika,lietuvių .,uzsienio kalbos ir tt...
Aišku turint sąlygas-tai pritariu probėgom TIK VEZTI VAIKUS Į GERAS MOKYKLAS thumbup.gif Nors sakau:lankome gerą krikščionišką darzelį (zaliakalnyje) thumbup.gif ,kuriame daug "tėvų grietinėlės" bet kai kurie labai blogai vertina zaliakalnio pradinę ir Rūtelę(toje mokykloje pingai nemazi renkami)o,visus juos į kišenę kraunasi direktorė lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif mokykla visa apgriuvus...... blink.gif O zaliaklnio-išvis yra antisanitarinės sąlygos(čia švietimo m. įsakymu)ir dar tos pamainos doh.gif doh.gif doh.gif nesveika vaikams po pietų mokytis...kiemas mazas ir tt....nėra salės normalios blink.gif
Mūsiškių dauguma tėvų veš į suzuki......kiti į valdorfo.... likę pagal rajoną į karsavino......
Atsakyti
man asmeniškai lygiai taip pat atsibodo kartoti, kad ne tik Suzuki yra pradinių klasių mokytojų, kurios vertina vaikus ne pagal "puiku" ir "labai gerai". Dėmesį skiria visiems. Pati mačiau, kad yra vaikų, kuriems reikia asmeninio dėmesio ir jie jį išsireikalauja bet kokiais būdais. Susidaro vaizdas, kad tik jūsų mokykloje mokytojų tikslas yra vaikus paruošti 5-ai klasei - visų kitų mokyklų mokytojos nesiremia švietimo skyriaus paruoštomis programomis ir bala žino ką išvis mokykloje veikia. Gal ir nustebinsiu, bet dukros mokytoja ne tik apie mokymosi kokybę kaskart pasakoja, bet ir apie bendravimą su klasiokais, perspėja, jei įžvelgia ką negero, domisi, kiek ir kaip skiriamas dėmesys namie. Gėda prisipažint, bet pati nedrįstu kaskart lįst į akis, visi pokalbiai tik mokytojos iniciatyva!
O dėl vietinių blogiukų negalėčiau kalbėti taip drąsiai, vien todėl, kad rajone darželiai yra perpildyti, o kur dar vaikai nelankantys darželių? Didelė tikimybė, kad klasėse padaugės vietiniais "blogiukais", hyperaktyviais ir t.t. Jei nematote grėsmės nusistovėjusiai tvarkai, hmmm, palauksim - pamatysim.
Papildyta:
amm, o kur "Varpelis" dingo? Lyg ir ši buvo pati pačiausia.
Beje, draugė antrą vaiką veda į Žaliakalnio pradinę ir didelėmis rinkliavomis nesigyrė, pinigėliai renkami kaip ir kitose mokyklose.
Atsakyti
QUOTE(Žuvė @ 2006 05 25, 21:50)
man asmeniškai lygiai taip pat atsibodo kartoti, kad ne tik Suzuki yra pradinių klasių mokytojų, kurios vertina vaikus ne pagal "puiku" ir "labai gerai".

Bet juk Prabegom kalbejo apie Zaliakalnio ir Rutele, o tu isikalei japoniskas, suzuki ir pan. Tai jei leidi vaikus i Suzuki turi tyleti apie kitas mokyklas, nes vistiek bus suvedama i ta pati?
Ir tas pats apie programas: jei sakau, kad normali programa plius papildomi dalykai, tada jau muzikos mokyklos pazymejimo reikia.
As vedu vaika i Suzuki ir antra leisiu, man tinka, rekomenduoju kitoms. O Rutele man nepatinka: kokia gera mokykla, o kenguros rezultatus trecioku ziurejau (pazistami leidzia ten vaika ir lyginau su savo panos klase) maniskes klases nei vienas vaikas neuzime tokiu prastu vietu kaip Ruteles. Ir as jos niekam nesiulyciau.
Atsakyti
QUOTE(#Mia# @ 2006 05 25, 23:02)
1. Bet juk Prabegom kalbejo apie Zaliakalnio ir Rutele, o tu isikalei japoniskas, suzuki ir pan. Tai jei leidi vaikus i Suzuki turi tyleti apie kitas mokyklas, nes vistiek bus suvedama i ta pati?
2. Ir tas pats apie programas: jei sakau, kad normali programa plius papildomi dalykai, tada jau muzikos mokyklos pazymejimo reikia.
3. As vedu vaika i Suzuki ir antra leisiu, man tinka, rekomenduoju kitoms. O Rutele man nepatinka: kokia gera mokykla, o kenguros rezultatus trecioku ziurejau (pazistami leidzia ten vaika ir lyginau su savo panos klase) maniskes klases nei vienas vaikas neuzime tokiu prastu vietu kaip Ruteles. Ir as jos niekam nesiulyciau.

1. Apie S. Nėries wink.gif Pati žinau tvirtai, kodėl į ją neleisčiau net "karo, maro" atveju.
2. Uh, gal todėl taip skausmingai reaguoju į tas papildomas muzikas, nes pati esu ragavus ir žinau, ką reiškia groti smuiku, pianinu. Tarkim, nereikalinga muzika bus gyvenime - smagu. O jei dukra vėliau priekaištaus, kad nori toliau mokytis muzikos, bet neturėdama muzikos mokyklos baigimo pažymėjimo negalės savo svajonių įgyvendint? Čia tik buvo parodytas minusas.
3. Pagaliau rimtas argumentas. Čia pritariu visom keturiom. Mokytojų kvalifikaciją galima būtų įvertinti "Kengūromis" ir olimpiadomis ar konkursais, bet garantijų, kad 100 proc. visa klasė bus aukštumoj - tikimybių teorija.
Atsakyti
Ar jus mokytojas taip labai gerai pazystat,kad neleistumet vaiku i salomeja?ar nepatinka aplinka?gal galeciau suzinoti svaresniu argumentu? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Žuvė @ 2006 05 25, 22:17)
2. Uh, gal todėl taip skausmingai reaguoju į tas papildomas muzikas, nes pati esu ragavus ir žinau, ką reiškia groti smuiku, pianinu. Tarkim, nereikalinga muzika bus gyvenime - smagu. O jei dukra vėliau priekaištaus, kad nori toliau mokytis muzikos, bet neturėdama muzikos mokyklos baigimo pažymėjimo negalės savo svajonių įgyvendint? Čia tik buvo parodytas minusas.
3. Pagaliau rimtas argumentas. Čia pritariu visom keturiom. Mokytojų kvalifikaciją galima būtų įvertinti "Kengūromis" ir olimpiadomis ar konkursais, bet garantijų, kad 100 proc. visa klasė bus aukštumoj - tikimybių teorija.

2. As zinau, kad mano vyresnioji niekad negales buti muzikante verysad.gif , bet bent kakiek prasilaus.
3. Ir situ argumentu buvo, pvz. su bendru svietimo daromu testu matematikos ir lietuviu.
Norejau rasyti, kad viskas priklauso nuo mokytojos, bet Versvu mokykla ir suremontuota, ir mokytoju labai geru yra, bet niekad neleisciau vaiku del bendros mokyklos atmosferos.
Atsakyti
QUOTE(babania @ 2006 05 25, 23:42)
Ar jus mokytojas taip labai gerai pazystat,kad neleistumet vaiku i salomeja?ar nepatinka aplinka?gal galeciau suzinoti svaresniu argumentu? g.gif


Babania, as isdestysiu savo asmenine nuomone. Is anksto sakau, mokytoju nepazistu, nesipykstu su jomis. Mano neigiama nuomone pagrista siais momentais:
1. kiti pedagogai mokyklos prie geruju nepriskiria (nu, galim sakyt, is pavydo gal g.gif ); Geresni atsiliepimai apie Radvilenu.
2. Sportine pakraipa - nu kas gali buti gero mokykloje, kuri pasirenka sportine pakraipa? Man tai signalizuoja apie tai, kad klasese bus vaiku, kuriems mokslas bus antroje vietoje. Be to, as asmeniskai domiuosi sportu, kuris lavintu, formuotu tinkamu iprocius (laikysena, judesi) o ne zalotu vaikus (pvz. atsilenkimai nuo zemes ar per suoleli, krosai per prievarta), ir esu isitikinusi, kad nuo mano fizinio lavinimo mokykloje ne kas pasikeite.
3. Aplinka. Mokykla - eilinis, didelis gargaras, klases komplektuojamos pagal gyvenamaja vieta (cia jau galima prisiminti mano marazmus, isdestytus auksciau).
4. Gal legendos, bet viena mama itikinejo, kad viena is pradinukiu mokytoju - buvusi prokurore bigsmile.gif . Nu man tai visai neimponuoja.
Atsakyti
QUOTE(babania @ 2006 05 26, 00:42)
Ar jus mokytojas taip labai gerai pazystat,kad neleistumet vaiku i salomeja?ar nepatinka aplinka?gal galeciau suzinoti svaresniu argumentu? g.gif


Tikrai kad jau ir man idomu pasidare ...neleisciau vaiko i S.Neries mokykla ,bet kodel g.gif taip ir nei is vienos neisgirdau tos mokyklos minusu ,tiesa Fado vienitele pasisake kad daug nuoskaudu patyre is pradiniu klasiu mokytojos ...bet kaip supratau dabar ji jau lyg ir nedirba sioj mokykloj.Jeigu jau taip kalbat ,tai prasau ir argumentuot ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Žuvė @ 2006 05 25, 22:17)
1.
2. Uh, gal todėl taip skausmingai reaguoju į tas papildomas muzikas, nes pati esu ragavus ir žinau, ką reiškia groti smuiku, pianinu. Tarkim, nereikalinga muzika bus gyvenime - smagu. O jei dukra vėliau priekaištaus, kad nori toliau mokytis muzikos, bet neturėdama muzikos mokyklos baigimo pažymėjimo negalės savo svajonių įgyvendint? Čia tik buvo parodytas minusas.


Manyciau, gal tikrai per skausmingai del tos muzikos ir pazymejimo. Mums muzikos mokykla kitoj gatves pusej. Taciau nenoriu vaiko apkrauti dar viena mokykla, nes muzikais nesam ir vaikai jais nebus.
Taciau mane dziugina galimybe, kad mokydamasis tradicine programa, vaikas vietoj nevykusiu muzikos pamoku (nu, visi zinom, kaip jos budavo mokyklose), pramoksta groti instrumentu, o pirstuku ir klausos lavinimas, mano galva, prisideda ir prie kitu dalyku - tiksliuju mokslu isisavinimo (na, tulas Einsteinas draugavo su Sh. Suzuki, grodavo smuiku);

Nenoreciau sudaryti ispudzio, kad esu akla japonu muziko gerbeja, nesidairanti i salis. Patingiu ir as - neprisedam su mergica prie pianino, uz tai ir kartojam tas pacias variacijas jau metus lotuliukas.gif

Taciau per Velykas buvom Turine, stebejom pasaulini Suzuki kongresa. Man buvo nesuvokiama, kaip tokia galybe vaiku is viso pasauglio savo noru, be itampos, be prievartos muzikuoja, savo malonumui....
Atsakyti