Mano kaimynė veda į suzukių klases savo dukrą, nes buvo daug kalbama apie mažas klases ir individualizuotą mokymą, atseit kiekvienam vaikui pagal jo gabumus ir žinias parenkamos papildomos užduotys. Ir ką? Nieko tokio nė su žiburiu nerasi, visi vienodai brūžina tuos pačius pratybų puslapius, šiaip ne tai po vieną per pamoką. Man atrodo, mokytojos ten neturi nuovokos, kad bendrauja ne su darželiniais leliukais ir kad beveik visi skaito ir skaičiuoja. Nemoko nei kaip taisyklingai prie stalo sėdėti, parkerį laikyti, o paprastų sąsiuvinių net nereikia, nes pakanka dviejų eilučių rašymo iš pratybų. Tingumas totalus, juk anksčiau ir be pratybų išmokydavo gražiai rašyti, o dabar lengva - perskaitai užduotį ir tegu dirba, dar gali palialiakinti laikui prastumti, o vaikai viską užbaigs namie, nors šiaip kalbama, kad pradinukai turėtų užduotis atlikti klasėje. Nebūna jokių vertinimų, jokių kontrolinių užduočių, nors mokyklose, kuriose mokomasi pagal Kiseliovą, naudojamasi kontroliniais testais. Labai keista, kad save giriančios mokyklos lygiuojasi į žinių minimumą, ne bent jau vidurkį.
Trukt uz vadziu ir vel is pradziu. Tai juk buvo siuloma kalbeti apie kitas mokyklas, o apie suzuki bendrus testu rezultatus galima paskaityti temoje anksciau. Geriau kalbekit apie tai ka pacios zinot, o ne viena kaimyne/drauges pazistama ar pan.
QUOTE(#Mia# @ 2006 09 28, 23:09)
Trukt uz vadziu ir vel is pradziu. Tai juk buvo siuloma kalbeti apie kitas mokyklas
Taigi, kad kažkoks užburtas reikalas... Nepabėgsim jaučiu iš "Vėtrungės", reiks pervardinti temą.

O jūs iš tiesų tikite, kad čia vyksta koks nors pokalbis? Man panašiau, kad tik puolimas ir gynyba.
Eilinį kartą pasiskaičiau šmeižto. Kad ir apie tuos sąsiuvinius. Maniškė rašo ir į sąsiuvinį, ir į pratybas. Tyčia perėjau kitas klases. RAŠO. TIKRAI RAŠO IR Į SĄSIUVINIUS. Mano dukra kasdien gauna po keletą papildomų užduočių (ne tik pratybose, ir ne tik sąsiuvinyje).
Na, bobos, ką čia stengiatės išprovokuoti? Kad tie, kurie į suzukius veda ir džiaugiasi, imtų keiktis? Ką pačios darytumėte, prisiklausę visiškų nesąmonių?
Man susidaro įspūdis toks: suuodė "Vėtrungės" tradicinis sparnas, kad šioj temoj perdaug patenkintų suzukių ir prašinėja visų pažįstamų, kad pašiktų ant galvos. Ir nesvarbu ką ai, ką nors iš lempos...
Jei jau toks absoliutus suzuki mokytojų tingumas, tai kodėl jos bene vienintelės, nebijančios įsileisti į pamokas bet ką ir bet kada? Be jokių perspėjimų. Na kodėl???
Eilinį kartą pasiskaičiau šmeižto. Kad ir apie tuos sąsiuvinius. Maniškė rašo ir į sąsiuvinį, ir į pratybas. Tyčia perėjau kitas klases. RAŠO. TIKRAI RAŠO IR Į SĄSIUVINIUS. Mano dukra kasdien gauna po keletą papildomų užduočių (ne tik pratybose, ir ne tik sąsiuvinyje).
Na, bobos, ką čia stengiatės išprovokuoti? Kad tie, kurie į suzukius veda ir džiaugiasi, imtų keiktis? Ką pačios darytumėte, prisiklausę visiškų nesąmonių?
Man susidaro įspūdis toks: suuodė "Vėtrungės" tradicinis sparnas, kad šioj temoj perdaug patenkintų suzukių ir prašinėja visų pažįstamų, kad pašiktų ant galvos. Ir nesvarbu ką ai, ką nors iš lempos...
Jei jau toks absoliutus suzuki mokytojų tingumas, tai kodėl jos bene vienintelės, nebijančios įsileisti į pamokas bet ką ir bet kada? Be jokių perspėjimų. Na kodėl???
QUOTE(aistluka @ 2006 10 02, 13:43)
Mano dukra kasdien gauna po keletą papildomų užduočių (ne tik pratybose, ir ne tik sąsiuvinyje).
O kodėl? Pirmokams namų darbų neturėtų būti užduodama.
Na va kai nusiteikusi pulti, tai ir perskaitei tai, kas neparašyta
Taigi sakau, kad PAPILDOMŲ užduočių, o ne "namų" užduočių. Ji PAMOKŲ METU gauna tas papildomas užduotis!
O dėl namų užduočių tai štai kas:
Kartais vaikai dėl kokių nors priežasčių neatlieka klasėje kokios nors užduoties. Priežastys gali būti įvairios. Pvz., užsiskiedė vaikas ilgai gražinti vieną užduotėlę, kai tuo tarpu dauguma kitų atliko jau po antrą. Viena vertus gerai įpras kruopščiai dirbti. Kita vertus, jis turi žinoti, kad jau turi pareigų, kad kitą užduotį taip pat reiks atlikti. O kartais vieną užduotį atlieka ne iki galo, nes kita jam atrodo įdomesnė. Arba parsinešė namo pratybų sąsiuvinį ir pamiršo kitą dieną atsinešti į mokyklą. Tokiais ir panašiais atvejais praleistas užduotėles vaikai turi atlikti namie. Ar tai blogai? Ar blogai, kad vaikas mokosi atsakomybės? O kitas pamokoj tinginiauja. Kai tenka visas užduotis atlikti namie, tai kitą kartą klasėje ima dirbti.
Ar matai skirtumą tarp namų darbų ir klasės darbo užbaigimo?
O kai maniškė gauna papildomų užduočių klasėje, tai savaime aišku, kad tą dieną to dalyko namuose pabaigt nereikia, nes viskas jau pabaigta.

Taigi sakau, kad PAPILDOMŲ užduočių, o ne "namų" užduočių. Ji PAMOKŲ METU gauna tas papildomas užduotis!
O dėl namų užduočių tai štai kas:
Kartais vaikai dėl kokių nors priežasčių neatlieka klasėje kokios nors užduoties. Priežastys gali būti įvairios. Pvz., užsiskiedė vaikas ilgai gražinti vieną užduotėlę, kai tuo tarpu dauguma kitų atliko jau po antrą. Viena vertus gerai įpras kruopščiai dirbti. Kita vertus, jis turi žinoti, kad jau turi pareigų, kad kitą užduotį taip pat reiks atlikti. O kartais vieną užduotį atlieka ne iki galo, nes kita jam atrodo įdomesnė. Arba parsinešė namo pratybų sąsiuvinį ir pamiršo kitą dieną atsinešti į mokyklą. Tokiais ir panašiais atvejais praleistas užduotėles vaikai turi atlikti namie. Ar tai blogai? Ar blogai, kad vaikas mokosi atsakomybės? O kitas pamokoj tinginiauja. Kai tenka visas užduotis atlikti namie, tai kitą kartą klasėje ima dirbti.
Ar matai skirtumą tarp namų darbų ir klasės darbo užbaigimo?
O kai maniškė gauna papildomų užduočių klasėje, tai savaime aišku, kad tą dieną to dalyko namuose pabaigt nereikia, nes viskas jau pabaigta.
Ar nereiketu suzukiams ir antisuzukiams atskiros temeles? Pvz. "Suzuki. Uz ir pries" ar pan.? Jokios informacijos, nuomoniu apie kitas mokyklas...
QUOTE(Balanda @ 2006 10 03, 11:30)
Ar nereiketu suzukiams ir antisuzukiams atskiros temeles? Pvz. "Suzuki. Uz ir pries" ar pan.? Jokios informacijos, nuomoniu apie kitas mokyklas...
Siaip tai keista, kad apie kitas mokyklas informacijos beveik nera. Juk tu nuomoniu apie kitas mokyklas niekas neriboja, netrina? Gal greiciau nera iniciatyvos, arba tiesiog mokykla, ypac pradine, ir jos lygis nelaikomas labai reiksmingu vaiko gyvenime. Galu gale, nebunant pedagogu, sunku rasti apciuopiamus ir universalius kriterijus....
Tad, visos nuomones apie kitas mokyklas welcome.
Oi Uve
Manai, pradėsim dabar tarpusavy pliektis? Tu mane davatka išvadinsi, o aš suskaičiuosiu, kiek tu stringams išleidi? Ai, gal geriau nenuklyskim nuo temos
Nors, kam aš čia erzinu... Ir dar naują žmogų mokyklų temoje

Manai, pradėsim dabar tarpusavy pliektis? Tu mane davatka išvadinsi, o aš suskaičiuosiu, kiek tu stringams išleidi? Ai, gal geriau nenuklyskim nuo temos


Nors, kam aš čia erzinu... Ir dar naują žmogų mokyklų temoje

QUOTE(prabegom @ 2006 10 03, 14:31)
Siaip tai keista, kad apie kitas mokyklas informacijos beveik nera. Juk tu nuomoniu apie kitas mokyklas niekas neriboja, netrina? Gal greiciau nera iniciatyvos, arba tiesiog mokykla, ypac pradine, ir jos lygis nelaikomas labai reiksmingu vaiko gyvenime. Galu gale, nebunant pedagogu, sunku rasti apciuopiamus ir universalius kriterijus....
Tad, visos nuomones apie kitas mokyklas welcome.
Tad, visos nuomones apie kitas mokyklas welcome.
temų yra, ir pradinės klasės (sąmoningai rašau klasės, ne mokyklos) lygis yra nepaprastai svarbus, bet kai šita tema yra taip nušlykštinta, nesinori čia nieko apie kitas mokyklas ir rašyti....


geriau tą laiką, kuris skiriamas čia liejant medų ir mėšlą ant suzukių/ nesuzukių/ davatkų/ stringisčių praleisti įdomiau ir naudingiau

