QUOTE(Beržūna @ 2012 03 12, 23:01)
1. Neakcentavau, jog konkreciai jus drabstotes purvais, bet nenuneigsiu, pasidare smalsu: kodel taip jautriai suregavote del 'drabstymosi purvais'?
2. Morales normos yra tokai pats reliatyvus dalykas kaip ir laime, sekme, praradimas/atradimas
3. Nezinau, kur jus matete spindincia puse, kalba ejo apie kai kuriu atveju faktus

Nesikartosiu.
4. Nes esame visuomenes normu ikaitai, jos ir itakoja vertinima

Protu gali suvokti visuomenes normu - kaip reiskinio apskritai absurdiskuma, bet emociskai tai suvirskinti DAUG sudetingiau
1. Rasiau ne apie save, brangute. Tesiog, yra idomu, jog bet koks bandymas pateikti kita pozicija, ne katuciu plojimas, yra traktuojamas, kaip smerkimas, arba purvo pilimas.
2. Ne, moralines normos ganetinai apibreztos, tarkim, krikcionims - dekalogas, Biblija, musulmonams - koranas ir t.t. O pasaulieciams BK (baudziamasis kodeksas)
3. Pateikite kur cia buvo parasyta kita, negatyvi puse? Gal tikrai nepastebejau ko. Jei as buciau jauna mergina, neturinti "vertybiu stuburo", tikrai noreciau, kaip minejau patraukti tuo spindinciu keliu.
4. Esu tu morales normu salininke, nes manau, jog jos nuslifuotos simtmeciais. Niekada zmogaus morale, jos asmeninis traktavimas, nebus virsesnis visuomenines morales. Morale tai yra visuomenes saugiklis, kuris reglamentuoja. Juk yra banzytine morale, teisine morale. Va puikus morales manipuliavimo pvz, Vencku manipuliacijos ja. Panasiai vyksta ir su poziuriu i prostitucija.
O zinot kodel as nenoreciau jog mano dukra butu prostitute, nes kunas ir siela yra viena nuo kitos neatsiejamos dalys. Kai zmogus parduoda kuna, jis parduoda dali savo sielos, sazines.
As suprantu kai moteris myli, nori su mylimuoju dalitis kurnu ir siela, ir visai nesvarbu kiek tai laiko tesiasi, bet tai ne taspats, kai kunas parduodamas.
Todel nenoriu, kad mano vaikas, zudytu, nuodytu, slopintu ar dar kaip ten pavadinsim, savo siela. Nors kunas ir yra sielos indas, bet jis itakoja siela.