Klausyk Blinda.....
1. Noreciau pateikti kai kuriuos faktus apie World Car of the Year. Nei AR nei Lancia nei fiatas nera exportuojami i Amerika, del sios priezasties balsavimo rezultatai nera objektyvus.
Renkant Europos metu automobili, galima balsuoti ir uz amerikietiskus automobilius, taip pat renkant metu Pasaulio automobili galima balsuoti ir uz italiskus automobilius, exportas cia visiskai ne prie ko. Idomus kitas dalykas. Kodel tokiu geru automobiliu neeksportuoja i JAV, gal todel kad ju niekas neperka
Tai kaip galima automobili rinkti geriausiu, jei jo niekas neperka? Akiraciui praplesti: "Alfa Romeo pulled out of the U.S. market in 1995, done in by slumping sales and grumpy customers"2. Fiato koncernas neturi gamiklu JAV teritorijoje, todel JAV zurnalistai yra nesaliski italiskiems auto.
O kas draudzia tureti? Dabar pagalvokite kodel LADA neturi gamyklu JAV? Gal todel, kad tokios kokybes ir dizaino automobiliu niekas nepirks? Nagi, dabar draugiskai pagalvojam ir kodel gi tu AR gamyklu nera JAV? Aaaaaa? 
3. AR Brera (spider) yra pripazintas paciu japonu, kaip geriausias metu roadster'iu
Makaronus galite kabinti kitoje vietoje
. O jei anglu kalba slubuoja, tai as nekaltas: "Brera was elected to European Car of the Year 2007 in Japan"4. Fiato koncernas yra laimejes daugiausia WRC cempionatu is visu gamintoju. Vien tik Lancia Delta Integrale yra laimejusi 6 metus is eiles, nekalbant apie Lancia Stratos, S4, Fiat 127 ir tttttttttt.
Jau sakiau, apie Fiat galime padiskutuoti atskirai, as mielai pasidalinciau ziniomis ir apie sita italu stebukla
Kalbam apie Alfa Romeo, kuri Fiato koncerne atsirado tik 1986 m. Na, bet tiek to, papasakokite man daugiau: kokie tie pasiekimai buvo, ir kelintais ten metais? Nelabai pamenu, gal priminsite? Ir dar butu idomu suzinoti, kokiu pavadinimu dabar Fiat koncernas dalyvauja ralyje ir kiek pergaliu per paskutinius 15 metu iskovojo ta komanda, kurios pavadinimo nelabai prisimenu
, o gal Fiat is viso nedalyvauja? Aaaaaa? 5. Pagrindinis Fiato koncerno technologiniu inovaciju poligonas yra F1 (Ferrari), kur Toyota jau bene 6 metus kisdama 10000000000000000 $ dar tik vidutinioke, o Ferrari - nu Blinda, tu su savo ziniom pats zinai.
Na, tai papasakokite mums visiems, kokias cia tokias inovacijas Fiat idiege i serijinius savo koncerno modelius? Ar zinote, kokia komanda daugiausiai moka aptarnaujancio personalo ir pilotu islaikymui? Tai aisku - Ferrari
Na, tai kur ten tie poligonai ir inovacijos, ar tik ne vairuotojams i kisene eina?6. Toyotos atrodo kaip kiniski auto -
gal nuoroda galima butu, aaaaa? 
, dizeliai svelniai sakant nevaliuxa -
o kaip ten yra su vokiskais arba prancuziskai dyzeliais?
Net ksenonu ir lietu ratlankiu i bazine iranga ideti negali -
ar tikrai?
o jau toyotos
argonomika - kas cia per dalykas? - vaziavau su nuliovu avensisu - visiskas sss -
pasiseke. Po keliones i Talina kokia savaite alkunes ir nugara skaudejo. O ka jau sneketi apie muzika, kur alfose bose aparatura su subwuferiais, navigacijom , cd keitikliais ir aibe maloniu priedu. Gali pats pasidometi - pasidomejau neradau ne tik navigacijos bet ir aibes maloniu priedu

xe xe xe
(skaitom zemiau, tai kuo pasidomejau, jau anksciau)
Nu OK... Ziurim ka turim... 
Nuo 2005 m. iki 2008 m. nei vieno italisko variklio TOPuose isskyrus Fiat dyzelini common rail varikli, bet ir tas nestebuklas, nes labai neekonomiskas. http://wardsauto.com...s/2008/tenbest/
Palyginimas AVENIS VS AR 159 
QUOTE
Palyginma analogisku automobiliu bazine iranga, o veliau ir papildoma iranga (nepamirstam ir kainos), tada pamatome, kaip yra is tiesu.

AR 159 Impression iranga yra visiskas kibiras, Toyota standarte turi Automobilio stabilumo kontrolės sistema (su TRC ir BA), 7 LCD ekrana, radio aparaturos valdyma ant vairo, CD palaiko MP3 ir WMA formatus, sildomos sedynes ir veidrodėliai, borto kompiuteris - jau seniai jokia prabanga Toyota modeliuose. Vienintelis dalykas lyginant bazinius modelius, tai kad Avensis neturi galiniu langu pakeleju. Lyginant papildoma komforto iranga, tai AR išsiskiria tik 3 zonu klimato kontrole, taciau i si modeli nemontuojama gamykline navigacija, net ir panorejus. Pasirinkus prabangiausia AR modeli, jums teks papildomai moketi uz odinius fotelius, uz xenon zibintus, priekinio keleivio keliu saugos oro pagalve, stoglangi, parkavimo daviklius, CD keitikli, aparatūra palaikančia MP3 formata, sildomas priekines sedynes ir pan. Tuo tarpu brangiausias Avnensis modelis turi ne tik visus minetus privalumus, bet ir dar daugiau, taciau net pacio prabangiausio AVENSIS modelio kaina nesiekia 100 000 Lt, tuo tarpu pats brangiausias AR 159 kainuoja 123 500 Lt, sukrovus visus norimus privalumus jis kainuotu apie 145 000 Lt, t.y. net 50 proc. brangiau nei Arensis. Jei AR butu tikrai savo klases ir segmento lyderis, sis automobilis neuzsistovetu salone, o butu mielai perkamas vietoje Merso, BMW arba AUDI. Tad jus man paaiskinite, kodel tokio gero automobilio niekas neperka, o renkasi BMW, MB, AUDI. Kalbu ne tik apie Lietuva, nes jusu atsakyma, jau galiu nuspeti, lietuviai neturi skonio, kvaili ir t.t. Bet kad 159 AR pardavimai Europoje taip pat neblizga. Kame reikalas?
4. Kalbam apie naujus automobilius. Tai gal pakalbekime apie garantine prieziura, jos kainas ir trukme? Kaip ten yra, priminkite man prasau kiek ten AR suteikia 159 modeliui garantijos?
Viesa paslaptis, kad jei nenori lankytis garantiniame servise pirk japoniška automobili ir AR siuo poziuriu velkasi gendamiausiu automobiliu saraso dugne, tai pripazysta patys gamintojai, t.y. kad turi problemu su automobiliu kokybe, taciau keista, kad to nepripazysta tie kurie tais automobiliais vazineja.
5.Kaina: Geras naujas Avensis kainuoja apie 70 000 Lt
http://www.toyota.lt...s/campaign.aspx Padoresnis naujas 159 kainuoja virs 100 000 Lt.
2006 m. AR 159 kainuoja apie 70 000 Lt (prarandate apie 37,5 proc. vertes)
2006 m. Avensis kainuoja apie 50 000 Lt (prarandate apie 28 proc. vertes)
Kaip vertina pats gamintojas savo automobilio isliekamaja verte galima ivertinti perkant automobili lizingu su likutine verte, t.y. kai gamintojas isipareigoja atpirkti savo automobili uz tam tikra suma. Siulau lazintis tarkim is 1000 Lt, kad bet kurio Toyota modelio, lyginant su analogišku AR konkurentu, išliekamoji verte (procentais) po 5 metu eksploatacijos bus didesne. Jei tikite tuo ka rasote, turite lengva proga užsidirbti lengvu pinigu. Bet jusu atsakyma galima nuspeti jau dabar , nes aisku kaip diena, kas daugiau nuverteja ir kodel. Bet jei nesioji rozinius akinukus, tai........
Nu toliau prasideda visiskos pievos ir gatvinis stilius, suprantama kokie zmones vairuoja AR
QUOTE
Fiato dizeliai pvz 159 2,4 lt variklis turi standarte 210 arkliu ir zveriska sukimo momenta apie 500 + croscantris turi visus varomus ratus, afigenna salona, isvaizda ir patikymuma, fiato dizelius perka opelis, saabas jau greitu laiku ir bmw, jei domiesi tai zinai toki dizeli kaip 1,8 twin turbo 190 arkliu, pasiziurek kokie zmones reklamuoja fiato koncerno automobilius pvz Shumacheris, Kimis, Rychardas Gyras ir t.t. karocce ciulpk tu savo toyotai duslintuva o jai uzsiminsi apie lexusa tai gali uzsiciaupti Maseraciu ir Lancia, manau kad tikrai japonu valdzia i oficialius priemimus nevazineja su toyotomis ar lexsusais, o lancia ir maseratis yra vyriausybine masinele net popiezius su Lancia Thesis varineja. Taip kad tu varinek su savo toyotom o as ir visi mes cia esantys su savo AR, Lancia bei fiatais ir neussikinek eterio savo siauraakem ziniom ir paziurom.