Takeli, parašei ką jau seniai čia beskaitinėdama norėjau parašyti - iš esmės juk ir kalbame apie vieną ir tą patį. Ir esmė ne pavadinimuose, o tame, kas slypi po jais. Vieni naudoja ritualus, kiti eina išpažinties - vienintelis skirtumas, ar reikia tarpininko, ar ne. Bet kame čia problema? Kuo tarpininkas,jei jo kažkam reikia, yra BLOGAI?
Kaip supratau, adr vienas kabliukas, tai KB išpažįstamas žmogaus nuodėmingumas, kurį atkakliai neigia ezoterikai. Vigi aš manau, kad žmogus yra riba tarp žemės ir dangaus. Žmogaus širdyje - ir Dievas, ir Žvėris. Žmogaus gyvenimas - kelionė nuo Žvėries prie Dievo. Ir žvaigždėmis, aišku, galima vadovautis savo kelionėje, bet tik su viena sąlyga - jei jų nedengia debesys. O Žvėris dažniausiai kalba garsiau už Dievą, Žvėris moka įtikinti ir įsiteikti. Tuo ne kartą pati esu įsitikinusi "savo kailiu",kai teko pamatyti situacija be iliuzijos, kurią man siūlė manasis šešėlis (o aš tuo taip tikėjau!). Todėl man atrodo, kad tarpininko reikia. Jei padeda pažvelgti iš šalies.
Va būtent. Kartais mes užsikabinam už žodžių ir imame priešgyniauti. Mylėtis su prezervatyvu nuodėmė ar ne? Čia pavyzdys. Ir imam ginti, kad ne nuodėmė, MAN ne nuodėmė. O nuodėmė yra ne užsimauti gumytę, tai viso labo išraiška materijoje, kuri nėra jokia nuodėmė. Nuodėmė yra nepasitikėti Dievu, iškelti svao poreikius aukščiau už Dievišką vyksmą. Nuodėmė yra BAIMĖ susitikti su natūralia atsakomybę už savo poelgį. Sulaužyti pasininką nuodėmė ar ne? Suvalgyti gabalą mėsos - ne, bet iškelti savo pilvą aukščiau už dvasią, nesuvaldyti troškimo, arba tiesiog užsimiršti, t.y.nebudėti - taip. Fariziejai laikėsi rašto pažodžiui. Kristus ir mokė, kad žodžiai, įsakymai turi savo dvasią. Ir ja nesekti yra nuodėmė,o ne žodžiais. Tam, kad pajausčiau dvasią už žodžių, man ir reikalingas pokalbis su tarpininku.
Aš susimąsčiu, ar kategoriškas nuomonės brukimas - reikia tarpininkų, ar nereikia nėra nuodėmingas?
Savo nuomonę kelti aukščiau visko... Manau Dievas yra toks didingas ir didis, kad negali būti ir vienpusiškas