QUOTE(Karusia @ 2008 02 24, 14:35)
o kaip su nukentėjusiojo "dievo meile ir nebandymu"? ar jis jAU ne dievo vaikas? ar jam jau nebegalioja tas "myli, nebaudžia, nebando" tik dėl to, kad jo aplinkoje yra blogis? arba kad negalėjo apsiginti?
Ar Dievas išprievartavo tą vaiką, ar laisvą valią turintis, bet blogį pasirinkęs žmogus? Ar gali žmogus turėti laisvą valią ir negalėti pasirinkti blogio? Jei pasirenka blogį ar gali nenukentėti kiti žmonės? Ir skrieudėjas ir auka abu Dievo vaikai. Juk jei tavo vienas vaikas sumuša kitą tai jie vistiek abu tavo vaikai ir tavo meilė nedingsta neivienam. Tu nebaudei nuskriaustojo, o savo meilę parodai paguosdama, gydydama.
QUOTE(Karusia @ 2008 02 24, 16:49)
Kaip dievas būdamas toks geras beigi meilingas leidžia išprievartauti ir sumušti mažametį vaiką? su sunkiomis pasėkmėmis visam likusiam gyvenimui?
Dievas geras ir meilingas nušluostydamas kiekvieną ašarą. Žmonės kviečiami bebendradarbiauti ir lengvinti brolių kančias. Taigi, jei vaikui niekas nepadeda tai ne Dievas kaltas, o daugiau žmonės neatsiliepdami į Dievo kvietimą mylėti vieniem kitus.
QUOTE(Karusia @ 2008 02 24, 18:36)
o venias kieno kūrinys?
ane? gal nueik į "svetimo skausmo nebūna". ten tikriausiai vien netikintys

nesusipratėliai kažkokie
Velnias laisvos valios pasirinkti gėrį arba blogį kūrinys.
Mana, kadDievas turėtų tikinčiuosius globoti labiau nei netikinčiuosius? Jei vienas tavo vaikas nuolat krečia eibes, tenka dėl jo ir į mokyklą ir net gal į policiją vaikščioti, o kitas sėdi su knyga rankose, o laisvalaikiu ruošiasi Dainų dainelei ta tu mylėsi tik tą antrą? Ar abiem rūpinsies ir mylėsi lygiai?