QUOTE(sayonara @ 2008 03 15, 22:04)
tikrai nesiūlau studijuoti biografijos. čia aš tokį būdą pasirinkau. pvz., sužinojau apie f/64 grupę
QUOTE(sayonara @ 2008 03 15, 22:29)
toliau žiūrinėju weston'ą. mano pirminis pajautimas toks (labai paviršutiniškas): jis
fotografavo žmogų kaip gamtą, o gamtą kaip žmogų.
daržovė irgi panašios į žmogų. rodė harmoniją, ramybę ir kartu vyksmą, pokytį, evoliuciją. labai tekstūrinis, susiliejimo autorius. ir kartu toks abstraktokas, beasmenis, nors fotografavo aiškiai įvardijamus objektus.
kol kas tiek.
studijuosiu toliau.
su įdomumu perskaičiau tavo mintis.
Trumpą Westono biografiją žadėjo Wyshnia įkelti.
Žiūrint į Westono darbus man taip pat kyla mintys, jog jis žmogų fotografavo it gamtą, gamtą it žmogų. Visur ieškojo linijų, apvalumų, formų. Iš jo darbų man patinka daržovių serija, Niu, bei portretai. Vis tik sakyčiau piktorializmas džiugina mano akis. Nors vistik turėčiau pridurti, kad tai nėra vienas mano mėgstamiausių fotografų.
Apie f/64 Tai buvo grupė fotografų, kaip ir bėgančių nuo piktorializmo. Fotografuodavo su f/64 (diafragma), todėl tiek pirmas planas, tiek antras buvo labai ryškus.
Pagalvojau, kad pati niekaip nepritapčiau prie tos grupės, nebent kurčiau kitą,
kokio f/0,2

jei toks būtų. Pati stengiuosi pilnai atidaryti diafragmą.
Čia pavyzdys piktorializmas
Edward Weston "The white Iris"
O čia jau f/64

šioji labai primena kito fotografo darbus. Ansel Adams. Jis taip pat buvo grupėje f/4