Įkraunama...
Įkraunama...

Padangos. Viskas apie jas

idomu,kas cia be cenzuros pavare bigsmile.gif

As jau su naujom padangelem flirt.gif Issirinkau SAVA Eskimo Ice S3. Labiau rekomendavo kazkokias Good Year uz 300 lt., kuriuos su nuolaida gauciau uz 220, bet tam kartui pasitenkinsiu pigesnem blush2.gif Ka manot, normalios sitos padangos?
Atsakyti
QUOTE(Julius3 @ 2006 11 08, 10:04)
Nepyk, bet juokingas komentaras, kaip manai jie stabdo tuose testuose? Aishku ten buvo stabdoma staigiai.
'prie tokio greičio stabdymo kelias ir metro nesiekia'  blink.gif nu cia tau jau suskelei....  Ten greitis 60 km/h




Julius3,o 70km nenori?Aš to netvirtinčiau,jei nebūčiau išmėginus,tik to išmokti reikia.O ten jie taip nestabdo.Norint tokiu greičiu važiuojant iškart sustoti,stabdį šiek tiek kitaip reikia minti.Vairavimo mokyklose to nemoko,čia jau aukštesnis mokslas.Be to,testuose visos mašinos su ABS,o su juo stabdymo kelias šiek tiek ilgesnis.Ir aplamai,jei nežinai,tai geriau nesiginčyk,ir netikėk aklai testais.Aišku,ant slidumos taip nepastabdysi,nuslys mašina.
Atsakyti
QUOTE(Julius3 @ 2006 11 10, 16:13)
Vazhinejes esu, tik su priekiniais varomais ir gale buvo paprastos prieski shypai. Na asmenishkai jokiu blogu nutikimu nebuvo.
Del triukshmo sutinku, bet vat vazhiavimas sausu/shlapiu asfaltu pliusai dygliuotu pusej (pagal testus). Ash labiau pasitikiu testais nei "10metų pradirbusiais žmonėmis". Ju darbas apsiriboja pardavimais, o ne testavimu...




Deja,ant sauso/šlapio asfalto patikimesnės žieminės be dyglių,čia Vytautas teisus.Ir čia ne iš testų,o iš praktikos(aišku,jei jos ne made in maxima).Ir,jei ką,aš tai labiau pasitikiu savimi,ir tuo ką pati išbandžius esu,o ne testais.
Atsakyti
QUOTE(Julius3 @ 2006 11 10, 07:55)
Pavojai tokie, kad posuki jei priekiniu ratu sukibimas bus geresnis uzh galiniu, tai galas pasivis prieki smile.gif (apsisuksi kitaip pasakius). Geriau visos nedygliuotos.
O padangas gali ziuret Barum Norpolaris, tokiu ishmatavimu uzh tokia kaina kazhkokiu stebuklingu nenusipirksi, o shitos visai neblogos.
Va testas.

joa aš irgi prisižiūrėjau testų tai šitas buvau pasišovus pirkiti, pet kai pamačiau kad pardavinėja jas Lietuvoj šipuotas, kur šipai tiek suvaryti į mėsas kad net nesimato, jaučiu net nekabins (nu gal, jų gi gumos minkštos), tai ačiū, nereikia blink.gif (čia Kaune Jonavos gatvėj tokios, tik ne A1 ir ne Egzotikoj, dar kažkas ten prekiauja jom nepamenu). Tiesa mačiau kai kas turi ir gamyklinio dygiavimo tai rimčiau atrodo. Tai jei kas susigundysit, tai žiūrėkit kur sudygiuotos rolleyes.gif . Tiesa kiti iš vis be šipų jas parduoda rolleyes.gif
Atsakyti
na,va mes pagaliau nusipirkome ziemines padangas del kuriu as taip sukau galva.pirkome visas 4 naujas su dygliukais,pavadinimo neatsimenu,bet uz viena padanga mokejom 195 lt,siaip sako kad geros,ir tikiu kad tikrai geros,su dygliukais manau pacios saugiausios,ypac kai gale sedi mazas burbuliukas 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(katiliukas @ 2006 11 11, 13:45)
joa aš irgi prisižiūrėjau testų tai šitas buvau pasišovus pirkiti, pet kai pamačiau kad pardavinėja jas Lietuvoj šipuotas, kur šipai tiek suvaryti į mėsas kad net nesimato, jaučiu net nekabins (nu gal, jų gi gumos minkštos), tai ačiū, nereikia  blink.gif (čia Kaune Jonavos gatvėj tokios, tik ne A1 ir ne Egzotikoj, dar kažkas ten prekiauja jom nepamenu). Tiesa mačiau kai kas turi ir gamyklinio dygiavimo tai rimčiau atrodo. Tai jei kas susigundysit, tai žiūrėkit kur sudygiuotos  rolleyes.gif . Tiesa kiti iš vis be šipų jas parduoda  rolleyes.gif

~95% shypuotu padangu dygliuota Lietuvoj. Pats vazhineju su Gislaved NF3, jau 3 sezonas, ant padangu tik po kelis dyglius truksta.
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2006 11 10, 21:53)
Julius3,o 70km nenori?Aš to netvirtinčiau,jei nebūčiau išmėginus,tik to išmokti reikia.O ten jie taip nestabdo.Norint tokiu greičiu važiuojant iškart sustoti,stabdį šiek tiek kitaip reikia minti.Vairavimo mokyklose to nemoko,čia jau aukštesnis mokslas.Be to,testuose visos mašinos su ABS,o su juo stabdymo kelias šiek tiek ilgesnis.Ir aplamai,jei nežinai,tai geriau nesiginčyk,ir netikėk aklai testais.Aišku,ant slidumos taip nepastabdysi,nuslys mašina.

Todel ne 70, kad ANT GRAFIKO UZHRASHYTA, kad ten stabdymas nuo 60 km/h.
Tokiu greiciu vazhiuojant NEIMANOMA per metra sustot, FIZIKA ple.
Tu nesijaudink stabdyt tikrai moku, bet kaip stabdo 80% vairuotoju? Uzhspaudzia stabdi iki dugno tai taip ir testuoja.
O kuom man tiket, jei ne testais, VBS duomenim be jokio pagrindimo?
Atsakyti
Laba.Kas del padangu tai as perskaiciau visokiu straipsniu apie ziemines padangas ir galiu pasakyti stai ka:
Lietuvoje yra apie dešimt stipresnių firmų, prekiaujančių naujomis ir restauruotomis normaliomis padangomis. Atrėjant žiemai, kiekvienam vairuotojui bene aktualiausia tampa žieminių padangų kainos.

Kaip sakė ne vienas kalbintas pardavėjas, palyginus gerų, padorių žieminių padangų kainos prasideda nuo 120 Lt. Šioje publikacijoje skaitytojų neperkrausime padangų kainomis, išsamiai su jomis vairuotojai gali susipažinti šalia spausdinamoje kainų lentelėje.

Paprastai padangų kainos yra grupuojamos į tris lygius – pigiausiąjį (lenkiškos, korėjietiškos, rusiškos, kurių dėl prastos kokybės daugelis specialistų pirkti ir naudoti nepataria), vidutinįjį (normalios gerų firmų padangos) ir aukščiausiąjį, į kurį įeina garsiųjų firmų “Michelin” bei “Good Year” ir “Bridgestone” produkcija. Ši gradacija tinka tiek žieminėms, tiek vasarinėms, tiek ir universalioms padangoms.

Ar egzisuoja universalūs batai?
Beje, apie universalias padangas. Kaip sako Šiaulių J. Basanavičiaus gatvėje įsikūrusios parduotuvės “Padangų centras” direktorius Donatas Skulskis, universalios padangos ne blogiausias pasirinkimas.

Lietuvoje kol kas gana populiarios universalios padangos, kurios, kaip teigia jų gamintojai, pakankamai efektyvios ir vasarą, ir žiemą. Tačiau yra ir nemažai skeptikų, teigiančių, kad universalios padangos nėra tinkamai pritaikytos nei sausam asfaltui, nei apsnigtam ir slidžiam keliui.

"Vairuotojai dažnai klysta manydami, kad universalios padangos žymimos specialiu ženklu "M+S". Taip gali būti žymimos ir universalios, ir žieminės dygliuotos padangos. Kur kas tikresnis ženklas - saulė, snaigė ir lietaus lašeliai - vienas ir keli".

Padangų gamybos kompanijos, kurios negamina universalių padangų, dažnai šaiposi: atseit, kas vaikšto su vienais ir tais pačiais batais ir žiemą, ir vasarą?

“Dagrio” bendrovės, kuri Lietuvoje oficialiai atstovauja “Good Year” kompanijai, direktorius Dainius Savickas tvirtino, kad jo giliu įsitikinimu, universalios padangos – pusėtinas pasirinkimas:

“Jos iki galo neatlieka reikiamų funkcijų nei žiemą, nei vasarą.”

D. Savickas, nenorėdamas būti labai kategorišku, pridūrė, jog, pavyzdžiui, tokiems vairuotojams kaip jo tėvas (per metus automobiliu iš garažo išvažiuoja tik per didžiąsias šventes) universalios padangos ištisus metus yra kur kas geriau negu vasarinėmis padangomis važinėti slidžiu žiemos keliu.

Tuo tarpu kai kurie pardavėjai teigia, kad tais pačiais batais tiek žiemą, tiek vasarą Lietuvoje vaikšto tikrai nemažai žmonių. Kartu nereikia baimintis, jog dauguma automobilių, ypač rajonuose, žiemą važinės su universaliomis padangomis.

"Jų stabdymo efektyvumas nėra toks, kaip žieminių, jos lėčiau įgauna pagreitį, tačiau universalios padangos vis tiek suteikia žmogui galimybę važiuoti žiemą. Žiemą jau geriau važinėti su universaliomis, nei su vasarinėmis ar visiškai nudilusiomis žieminėmis padangomis. Be to, universalios padangos didžiajai daliai vairuotojų - būdas sutaupyti pinigų. Ypač šiandien, kai retsykiais už padangas reikia mokėti lygiai tiek pat, kiek ir kainavo visa mašina"...

Išties, pirkti truputį brangesnes nei vasarinės universalias padangas yra kur kas pigiau nei turėti du padangų komplektus skirtingiems metų sezonams.

Rinkos lyderiai ir autsaideriai
Padangų prekeiviai teigia, jog didžioji dalis vairuotojų žieminių padangų pirkimą atidėlioja iki tol, kol mašina gatvėje pradeda slidinėti. Dar gerai, jei tomis dienomis nepadaroma avarijos.

Vienos didžiausių padangomis Lietuvoje prekiaujančių firmų “Melga” vienas iš vadovų Erlandas Gintneris tvirtina, jog žiemines padangas galima pradėti naudoti oro temperatūrai nukritus iki 5 laipsnių šilumos. Esant tokiai temperatūrai ima kietėti vasarinių padangų guma, prastėja vasarinių padangų sukibimas su kelio danga.

Tačiau, pasak E. Gintnerio, kaip ir kasmet, taip ir šiemet, žieminėmis padangomis iš anksto pasirūpino tik tie vairuotojai, kurie pernai buvo priversti ilgai stovėti eilėse servisuose ar parduotuvėse. Arba tie, kurie staigiai užsnigus, padarė avarijas.

Paskutinėmis spalio dienomis vairuotojų “Melgos” parduotuvėse bei padangų keitimo servisuose jau netrūko, tačiau, kaip sakė pašnekovas, tikrasis pirkimo bumas prasidės tik pasnigus ir užšąlus.

“Melga”, per 1999 metus iš viso pardavusi 62 tūkst. naujų padangų, šiemet šį rekordą žada gerokai viršyti.

Aplenkti pernykščius savo prekybos rezultatus tikisi ir kitas labai daug padangų Lietuvoje parduodantis verslininkas Rokas Lipeikis, kurio vadovaujama “Egzotikos” bendrovė šiuo metu visoje Lietuvoje jau turi net 52 padangų prekybos taškus. Ši Panevėžio firma šiuo metu gali pasiūlyti įsigyti apie 20 rūšių žieminių padangų, sandėliuose nuolat būna ne mažiau kaip 50 tūkst. padangų.

Kaip mūsų redakcijai sakė “Egzotikos” vadovas R. Lipeikis, padangų kainos jų parduotuvėse yra mažesnės negu pagrindinių konkurentų.

Neseniai “Egzotika” atidarė savo antrąją parduotuvę Vilniuje, Liepkalnio gatvėje, kur jau susiformavo vadinamasis padangų prekybos rajonas. Čia taip pat savąją parduotuvę turi “Melga” ir dar vienas ne ką mažesnis pagal apyvartą didmenininkas – “Klion” bendrovė, mūsų šalyje prekiaujanti lenkiškomis “Debica” bei “Stomil” padangomis.

Nei per - nei plačios, nei per siauros
Vasarą dalis vairuotojų mėgsta važinėti kuo platesnėmis padangomis. Žiemą - priešingai: patartina rinktis siauresnes.

"Tarkim, važiuojame keliu, ant kurio pripustyta sniego. Jei padangos plačios - reikės platesnių vėžių, vadinasi, reikės labiau spausti akceleratorių. Reikės daugiau degalų. Stipriau nuspaudus akceleratorių didėja tikimybė apsisukti kelyje",- pasakojo pardavėjai.

Kita vertus, yra ir priešinga medalio pusė: platesnės žieminės padangos praverčia stabdant automobilį apledėjusiame kelyje. Vairuotojams patartina rinktis tarpinį variantą: padangos neturi būti nei pernelyg plačios, nei pernelyg siauros.

Šiuo metu Lietuvoje padangų ir jomis prekiaujančių firmų įvairovė didžiulė. Paskaičiavome, kad šiemet vairuotojai mūsų šalyje galės nusipirkti apie 35 pavadinimų žieminių padangų.

Ne vienas redakciją pasiekęs skambutis buvo su klausimu: “Pirkti dygliuotas padangas ar paprastas žiemines?”

Vieningo atsakymo nėra. Labai daug kas priklauso nuo to, kur norima automobilių žiemą važinėti. Dalis vairuotojų mano, kad žiemines padangas užtenka sumontuoti ant varomųjų mašinos ratų: kitos dvi gali būti ir vasarinės. Tai labai klaidinga, netgi pavojinga nuostata.

"Žinome nemažai klientų, kurių automobiliai, "apauti" tik dviem žieminėmis padangomis, ne kartą apvirto",- prisiminė “Melgos” serviso meistrai.

Automobilis, ant kurio sumontuotos dvi žieminės ir dvi vasarinės padangos, tampa labai nestabilus posūkiuose ir lenkiant kitas mašinas: galiniai ratai netenka sukibimo su keliu, ir mašina tampa nevaldoma.

Jei žmogus turi pinigų tik dviem žieminėms padangoms, verčiau jas montuoti ant galinių mašinos ratų: nesvarbu, ar šie ratai yra varomieji, ar ne. Tokiu atveju šonu slystantį automobilį bus galima ištiesinti šiek tiek pristabdžius.

Dygliuotos ar ne?
Susisiekimo ministerijai vadovaujant marijampoliečiui Algiu Žvaliauskui, Lietuvoje pirmą kartą pasigirdo kalbos apie dygliuotų padangų uždraudimą. A. Žvaliauskas tuomet jau buvo paruošęs Vyriausybės nutarimo projektą, pagal kurį Lietuvoje nuo 2000- ųjų metų būtų uždrausta važinėti dygliuotomis padangomis. Tačiau, valdžiai pasikeitus, susiprasta, kad Lietuvoe klimatas – toli gražu ne toks, koks Vokietijoje, kur sniegas minkštas, purus, žiemos švelnios.

Taigi, šio ketinimo buvo atsisakyta. Pasirodė, kad mūsų klimatas žiemą yra kur kas panašesnis į Skandinavijos, kur žiemą spygliuotos padangos yra privalomos. Lietuvoje dažnai pasitaiko rūsčių, atšiaurių žiemų. Mūsų sniego struktūrą ( o nuo jų priklauso sniego kokybė, kartu ir situacija keliuose) neblogai apibrėžė “Michelin” kompanijos atstovas Baltijos ?alyse Kasparas Seppas:

“Jei Vokietijoje iškrentančio sniego snaigių forma yra švelni, jos yra purios ir bukais kampais (toks sniegas labai greitai ištirpsta), tai Baltijos šalių snaigių forma yra panaši į skandinavų – aštrių kampų, ilgai išsilaikanti.Vadinasi, ir žiema čia būna atšiauresnė, keliai ilgiau būna apledėję. Tai įrodyta “Michelin” kompanijos tyrimais”.

Tos pačios “Michelin” kompanijos atlikti moksliniai tyrimai sako, kad važiuojant su dygliuotomis padangomis sunaudojama iki 8 procentų daugiau degalų, nei važiuojant su paprastomis nedygliuotomis žieminėmis. Antra vertus, nustatyta, jog stabdant dygliuotos padangos veikia 20 - 25 procentais efektyviau nei paprastos žieminės.

Specialistai nedvejodami pataria vairuotojams, kurie dažniausiai važinėja kaimuose, mažuose miesteliuose, verčiau pirkti dygliuotas padangas. Vairuotojams, kurie važinėja mieste, naujais automobiliais, verčiau pirkti nedygliuotas padangas. Brangesnių, žymesnių firmų naujų nedygliuotų padangų stabdymo kelias yra beveik toks pat, kaip ir dygliuotų.

Dygliuotas padangas patartina rinktis moterims, pradedantiesiems “žaliems” vairuotojams. Primename, jog pagal Kelių eismo taisyklių reikalavimus, su dygliuotomis padangomis Lietuvoje galima važinėti nuo lapkričio 1 dienos.

Tik nedygliuotas padangas reikia rinktis vairuotojams, ketinantiems važiuoti į Lenkiją, Vokietiją ir kitas Europos šalis, esančias piečiau Lietuvos: jose važinėti dygliuotomis padangomis draudžiama. Netgi Baltarusija yra uždraudusi naudoti dygliuotas padangas.

Ketinantiems vykti į Skandinavijos šalis, reikia pirkti dygliuotas padangas: šiose šalyse žiemą privaloma važinėti tik su žieminėmis, patartina su dygliuotomis padangomis.

Tos pačios firmos dygliuota padanga kainuoja maždaug 20-25 Lt. brangiau nei paprasta žieminė. Pagrindinis technologinis skirtumas tarp dygliuotų ir specialių nedygliuotų žieminių padangų yra tas, jog specialios žieminės padangos gaminamos iš kitokio (gerokai minkštesnio) gumos mišinio, turinčio savyje cheminio elemento silicio ir čia panaudojamos modernios vadinamųjų lamelių (įpjovų protektoriaus rašte) technologijos.

Ko vertos naudotos?
"Melgos”direktorius E. Gintneris gana skeptiškai atsiliepė apie žiemines naudotas padangas.

"Naudotų žieminių padangų guma dažnai būna pakietėjusi. Dažnai būna atvejų, kad padangos protektorius geras, tačiau pačios padangos - subadytos, reikia dėti lopą ant lopo. Vasarą vairuotojai tegu sau perka naudotas padangas, jei nori, bet tik ne žiemą", - sakė “Melgos” vadovas.

Naudotomis padangomis prekiaujančių firmų darbuotojai teigia, jog pagrindinis naudotų padangų privalumas - maža kaina:

"Naudota žieminė padanga kainuoja 30-40 litų, tuo tarpu nauja - bene tris kartus brangiau. Dalis klientų apskritai teigia, kad naudotos padangos - geresnės nei naujos".

Naudotų padangų pardavėjai teigia, jog dažnas jų klientas naudotomis žieminėmis padangomis važinėja du ar net tris sezonus.

"Jei važinėjama švelniau ir rečiau, galima "ištempti" ir ilgiau", - teigia naudotų pardavėjai.

Tuo tarpu ir pati “Melga” nevengia prekybos nenaujomis padangomis. Štai jų kainoraščiuose galima surasti tokias padangas kaip “Technik Group”.

“Tai restauruotos, arba kaip mes vadiname atnaujintos padangos iš Anglijos, kurių viena žieminė (14 colių dydžio) kainuoja 159 litus. Paprastai mes vairuotojus skatiname pirkti tik naujas padangas, tačiau tiems, kurie turi labai mažai pinigų, siūlome restauruotas. Tokia padanga yra kur kas geriau nei sena naudota, nors ir su labai giliu protektoriumi”...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo JurSan: 20 lapkričio 2006 - 14:23
Pasiskaitykit... smile.gif


Vėl renkamės žiemines padangas
2007-10-18
Tinkamų žieminių padangų išsirinkimą galima prilyginti norimo automobilio išsirinkimui. Klausimų kils tikrai nemažai, jei į šį darbą bus žiūrima rimtai ir atidžiai. Dygliuotas padangas rinktis ar ne? Gal naudoti visiems sezonams tinkamas? Ar galima pirkti dėvėtas? Beje, ginčas, kokios padangos geriau – dygliuotos ar ne – matyt baigsis tik tada, kai padangos bus pakeistos kuo nors kitu.

Padangų ekspertai šiuo klausimu turi konkrečią ir aiškią nuomonę: padangų tipo pasirinkimą turi lemti eksploatacijos sąlygos. Žieminės, nedygliuotos padangos patikimesnės važiuojant asfaltu ir apsnigtu keliu, dygliuotos – važinėjant apledėjusia danga, šlapiu ledu ar purvu. Žinotina, kad visos žieminės padangos sparčiai dėvisi važinėjant sausu asfaltu, tad montuoti jų anksčiau laiko nevertėtų. Taip pat reiktų atsiminti, kad dygliuotos padangos stabdymo kelias, lyginant su nedygliuotos, ant asfalto pailgėja 5–7 proc., o ant ledo arba plikledžio dygliai stabdymo kelią sutrumpina 20–30 proc. Be to, naujomis padangomis reiktų kokius 200 km pavažinėti ir stengtis nedaryti staigių manevrų, apsieiti be staigių stabdymų: jei rūpinsitės padangomis, jos jums tarnaus ilgiau.

Automobilio eksploatacijos instrukcijoje aiškiai nurodyti rekomenduojamų padangų dydžiai, tačiau kai kurie servisai sutinka žiemai keisti gamintojo nurodytus dydžius. Minima galimybė sumontuoti mažesnio skersmens aukštesniu profiliu ir mažesnio kontakto su keliu ratus. Tai ne tik pagerins mašinos valdymą, bet ir padarys važiavimą minkštesnį. Žiemą, kai dažniau tenka išvažiuoti į apsnigtus ir apledėjusius kelius, rekomenduojama montuoti siauresnes padangas, kurios geriau susitvarko su ižu. Žinotina, kad negalima ant priekinės ir užpakalinės automobilių ašies montuoti skirtingo dydžio padangų.

Antrinė naudotų padangų rinka nemaža. Internete ar turguje galima rasti beveik bet kokį dėvėtų padangų modelį, tačiau rinktis jas reikia labai kruopščiai ir atidžiai. Rusiškos turi laikyti maždaug 5 metus, tai būtų pasiekimas. Vakarietiškos turėtų tarnauti iki 10 metų. Be to, pagal vakarietiškus standartus ant padangos turi būti pagaminimo data. Indeksą sudaro keturi skaičiai, reiškiantis pagaminimo savaitę ir metus. Jei skaičiai trys, padanga buvo pagaminta praėjusį dešimtmetį. Norint nustatyti padangos nusidėvėjimo lygį, būtina išmatuoti protektorių: lengvųjų automobilių padangų likutinis protektoriaus piešinio aukštis turi būti ne mažesnis kaip 1,6 mm. Dygliuotų padangų nusidėvėjimą galima nustatyti pagal likusių dyglių skaičių ir jų aprūdijimo lygį. Netinkamai saugomos padangos, net jei protektorius sveikas, gali netikti naudojimui, nes guma sendama pasidaro gerokai kietesnė.

Tai pat reiktų žinoti, kad padangų, kaip ir bet kuriame kitame versle, yra neoficialių pardavėjų, kurie gali turėtų tiek antrarūšių, tiek ir kokybiškų prekių. Tai gali būti naujos, bet laiku neparduotos ankstesnių metų modelių ir dabar dulkančios sandėliuose padangos. Jei ant jų nėra specialių žymų apie trūkumus, jos gali būti tikrai neblogas pirkinys, jei padangos bus kruopščiai apžiūrėtos ir įvertintos jų charakteristikos. Žymiai blogiau, jei iš tokių pardavėjų nusipirksite deformuotą arba suplėšytą padangą, kurios defektas nebus akivaizdus. Dar vienas būdas sutaupyti: nepirkti naujausio modelio padangų, kurios gali atlaikyti dar didesnį apkrovimą ar leidžia išvystyti didesnį greitį. Ar jūsų automobiliui ir dar žiemą to tikrai reiks? Yra vienas paprastas ir dažnai pamirštamas taupymo būdas – važiavimas lėtai. Padangos laiko ilgiau važiuojant lėtai ir nemanevruojant. Visgi specialistai pataria per daug netaupyti. Juk tai būtent ta grandis, kuri sieja bet kokio brangumo ar sąrankos automobilį su keliu. Taupydami padangų sąskaita jūs pirmiausia rizikuojate savo sveikata ir saugumu.

Mėgstantiems kaupti atsargas reiktų žinoti, kad yra tam tikros padangų saugojimo taisyklės. Jei jos sumontuotos ant ratlankių, ratus reikia dėti vieną ant kito, jeigu ne – padangas reiktų kabinti arba statyti vertikaliai, priglaudus prie sienos. Idealiu atveju padangos turi būti saugomos sausoje patalpoje, toliau nuo chemikalų ir garuojančių medžiagų, be to, jas kas porą savaičių reikia apversti, kad tolygiai susigulėtų. Ilgesniam saugojimui paliekamas padangas būtina kruopščiai nuplauti.

Pastaruoju metu didėja visureigiams ir krosroveriams skirtų padangų asortimentas. Būtent dėl to kiekvienas padangų gamintojas stengiasi kasmet pasiūlyti naują žieminių padangų modelį, skirtą visureigiams, kad būtų suderintas geras sukibimas su asfaltu ir stabilus važiavimas sniegu ir ledu. Nuo lengvųjų automobilių padangų jos skiriasi dydžiu ir apkrovos indeksu. Važiuoti į tikrą bekelę jos nėra visiškai pritaikytos, nes buvo kurtos atsižvelgiant į važinėjimo mieste ypatybes. Jei jūsų žiemos planuose yra išvykų į užpustytus kaimo laukus ar apsnigtus miškus, reiktų rinktis padangas su specialiomis charakteristikomis. Laimė, pasirinkimas nemažas.

Yra ir radikali, visų tipų mašinoms tinkanti, priemonė – grandinės. Tiesa, jas kabinti galima ne ant visų ratų, o tik ant varančiųjų.



Gero kelio


Atsakyti
visos temos neskaiciau - gal kas ir rase apie tai, taciau turiu toki klausima - ar LR neuzdraute dygliuotas padangas? girdejau, kad jau nebegalima tokias eksploatuoti.. ka galvojat apie michelin padangas? :}
Atsakyti
QUOTE(Dimetra @ 2007 11 05, 12:38)

LR dar kol kas dar neuždraudė smile.gif
Dabar galiojančiose taisyklėse yra tik toks punktas:

277. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. draudžiama eksploatuoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Acacia: 05 lapkričio 2007 - 13:04
QUOTE(Acacia @ 2007 11 05, 13:02)
LR dar kol kas dar neuždraudė  smile.gif
Dabar galiojančiose taisyklėse yra tik toks punktas:

277.      Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. draudžiama eksploatuoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis.



ooo, super, nes puse praeitos ziemos masina stovejo garaze :} kaip pagalvoju apie visu Vilniaus kalniukus ir kalnus tai ir bloga pasidaro.. :} vis del to as baile :}
Atsakyti
Siulau cia pasiskaityt:
Siu metu padangu testas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Julius3: 06 lapkričio 2007 - 08:03