Pakartoju klausimėlius, užduotus (ne tik mano) šitoj temo paskutiniuose puslapiuose.
Noa:Tai bet jūs pasakykit esmę - ką siūlo ypatingo ta teorija indigo vaikus turint? Kuo elgesys su indigo vaiku skiriasi nuo elgesio su paprastu?Aš klausiau, ką YPATINGO. Skirtingo, negu iki šiol smile.gif
QUOTE
uola
Dar vienas klausimas. Ar indigo teorija pripazista, kad yra proto negalia turinciu zmoniu, kad yra zmoniu su elgesio sutrikimais, kalbos sutrikimais, paveluoto vystymosi, kad yra zmoniu serganciu sizofrenija, autizmu, dauno sindromais ir kt. Ar visi sie zmones siuolaik vadinami indigo. O jei ne, tai kada yra indigo, o kada jau sutrikimas, liga, sindromas? Kurioje vietoje riba?
ašei
1. Ar autizmas, kitos ligos, psichikos ir elgesio sutrikimai priklauso tik nuo auros spalvos? Ar tam neegzistuoja paprastesnių ir suprantamesnių priežasčių?
2. Ką naujo ir kitokio (nuo elementarios humanistinės pedagogikos) siūlo indigizmo ar krištolinizmo teorijos konkrečiame darbe su vaikais ? Na, kad fotografuoti auras jau supratau biggrin.gif, o dar....
Uuolai dau atsakinejau kitur -
nesivarginsiu kartotis

QUOTE
Noa
1. Kam tada tu aiškini tą teoriją ir dėstai, kad tame gili prasmė, jei nežinai jos esmės (manau, kad esmė yra mano užduotam klausime)?
2. Kaip tu domiesi, jei nežinai, ką ta teorija sako ir ką pataria? doh.gif
Ir dar vienas klausimas.
Kiek dar klaust, kad sulaukt bent vieno konkretaus atsakymo į šiuos klausimus? O tema jau į pabaigėlę biggrin.gif
Na visgi panashus klausimas kaip ir auksciau
Tai va Indigo vaikai tai
NE MOKSLINE TEORIJA 
Bet tai patogus pavadinimas, ir net mokslininkai patogiasniam susisnekejimui
nevengia si terina vartoti, nes tai labai patogu. Tai iskart nuteikia apie ka bus kalbama.
Patarimai kurie yra knygose
Absoliuciai tinka kiekvienam vaikuiTik jautresniems, kitokesniems vaikams jie gyvibiskai reikalingi.
Kitaip nebus dziaugsmo nei vaikams nei teveliams.

Kolkas va tokie atsakymai.
Dar biskuti, yra taip pat ne esoteriniu o moksliniu idomiu posukiu ir
kalbant apie autizma. Deje man nezinomi literaturiniai konkretus saltiniai.
Vienas faktas i Lietuva retsykiais atvyksta :
Iris Johanson,
vaikystėje buvusi autistė, šiuo metu -
komunikacijos konsultantė, socialinė pedagogė, psichoterapeutė.
Savo patirtį ji yra aprašiusi knygoje Ypatinga vaikystė:
Sėdėdama ant bažnyčios tvoros, aš galvojau, kad daug paprasčiau likti savo įprastinėje atsiribojimo būsenoje, nei tapti kaip visi; numoti ranka į žemiškąjį pasaulį su visomis jo problemomis.
Aš žinojau, kad galiu pasirinkti.
Tuo pat metu mąsčiau apie tai, kad žmonės yra be galo priešiški vieni kitiems. O aš galėčiau pasakyti: kam tas priešiškumas, juk vis tiek mirsi, ir tai, dėl ko buvai susipriešinęs, nebeturės jokios reikšmės
Ir aš pasirinkau sunkų, sudėtingą žmogišką pasaulį.
Asmenys kontaktams: Daiva Bočiulytė, tel. 867811770,
Daiva Ladukienė, tel. 868584172.
Vilniaus Valdorfo klasės, adresas: Geležinio Vilko g. 21, Vilnius, tel. 2137044