Vasara pagavo su radaru,mokejau uz greiti,pavyko issizirzti geroookai maziau nei priklause,o susitarti niekaip,gal as tartis nemoku
Pasekmes-nuo tos dienos pradejau dometis greiti ribojanciais zenklais ir kas ant ju rasoma,ai,dar teko ismokti nors retkarciais i spidometra pasiziureti
QUOTE(denaxa @ 2009 01 23, 18:31)
Vasara pagavo su radaru,mokejau uz greiti,pavyko issizirzti geroookai maziau nei priklause,o susitarti niekaip,gal as tartis nemoku
Pasekmes-nuo tos dienos pradejau dometis greiti ribojanciais zenklais ir kas ant ju rasoma,ai,dar teko ismokti nors retkarciais i spidometra pasiziureti 
sunkiausia yra važiuojant gera mašina kartais į spidometrą pažiūrėti, esu nei kart nebausta, nei kart nestabdyta bet ne kartą lekiu sau patenkinta, mašinos iš priešpriešų kad margalina, galvoju ko nerimstat aš juk ramiai važiuoju ( miestas, leidžiama 60, aš ant 95
QUOTE(denaxa @ 2009 01 23, 18:31)
Vasara pagavo su radaru,mokejau uz greiti,pavyko issizirzti geroookai maziau nei priklause,o susitarti niekaip,gal as tartis nemoku
Pasekmes-nuo tos dienos pradejau dometis greiti ribojanciais zenklais ir kas ant ju rasoma,ai,dar teko ismokti nors retkarciais i spidometra pasiziureti 
na, bet pamoka ismokai
QUOTE(ingakalnis @ 2009 01 23, 18:56)
sunkiausia yra važiuojant gera mašina kartais į spidometrą pažiūrėti, esu nei kart nebausta, nei kart nestabdyta bet ne kartą lekiu sau patenkinta, mašinos iš priešpriešų kad margalina, galvoju ko nerimstat aš juk ramiai važiuoju ( miestas, leidžiama 60, aš ant 95
) gerai kad laiku akys nukrypo reikiama kryptimi
o kas cia per sunkumas i spidometra paziuret?
Niekada neziuriu i spidometra specialiai mieste vazinedama,vaziuoju pagal apsukas.Tiesiog dabar,kai darbas uz vairo(juk dabar praktiskai gyvenu uz to vairo,pescia niekur nebevaikstau
),ismokau pajusti greiti,vazineju ramiai ir jokiu problemu,kazkaip nebera poreikio lakstyti,tam yra aiksteles
.Tiesa,kur stovi zenklas 40 tai man kazkaip taip neiseina su savo masina,na,bet pastebejau,kad niekam neiseina,jei policija nestovi 
Papildyta:
Prie ko cia gera masina? Man yra teke kazkada menesiuka su tokiu senu virvem suraisiotu golfu (dar ir be rankenu) vazinetis 1,3varikliu,apdedavau visas geras nuo sankryzu ir paskui stebedavau pro veidrodi gana idomias ju savininku veidu israiskas
Taigi ne masinos "gerume" cia esme 
Papildyta:
Na jo,pamokos,praeinancios per kisene,kazkaip labai lengvai i galva lenda
Papildyta:
QUOTE(ingakalnis @ 2009 01 23, 19:56)
sunkiausia yra važiuojant gera mašina kartais į spidometrą pažiūrėti,
Prie ko cia gera masina? Man yra teke kazkada menesiuka su tokiu senu virvem suraisiotu golfu (dar ir be rankenu) vazinetis 1,3varikliu,apdedavau visas geras nuo sankryzu ir paskui stebedavau pro veidrodi gana idomias ju savininku veidu israiskas
Papildyta:
QUOTE(Dasha @ 2009 01 24, 17:25)
Na jo,pamokos,praeinancios per kisene,kazkaip labai lengvai i galva lenda
su gera mašina važiuojant nesijaučia greitis
tik todėl.
palyginimui: vairuodama 2000m pradžioje 1986 žigulį ir spausdama iki 60 jaučiau kad lekiu, o jei jau 80 tai atrodė nerealiai....
dabar kai teko vairuoti labai įvaires nuo 92 iki 2002 nuo 1,6 iki 3 litrų - skirtumas yra labai didelis tiesiog pajautimo ant kiek važiuoji, kaip pvz, važiuojam su šeima į gamta, automagistrale, atrodo neviršiju leistino greičio, groja muzika, visi klegam... akis netyčia nukrypsta į spidometrą - 160km/val....
arba kitas variantas paspaudus su 1,8 variklio 94 kregždute iki 80km/h tikrai jauti kad važiuoji ir viršijį miesto ribose leistina greitį. kai tuo tarpu su 2l 2000 - to nejauti nes mašina pati rieda visai kitaip...
jei sėdi už dar naujasnio ir stipresnio variklio - ką norite tą sakykite, bet nesijaučia greitis naujuose auto, ypatingai jei tai ne pastovi tavo mašina o darbinė, vyro ir etc
palyginimui: vairuodama 2000m pradžioje 1986 žigulį ir spausdama iki 60 jaučiau kad lekiu, o jei jau 80 tai atrodė nerealiai....
dabar kai teko vairuoti labai įvaires nuo 92 iki 2002 nuo 1,6 iki 3 litrų - skirtumas yra labai didelis tiesiog pajautimo ant kiek važiuoji, kaip pvz, važiuojam su šeima į gamta, automagistrale, atrodo neviršiju leistino greičio, groja muzika, visi klegam... akis netyčia nukrypsta į spidometrą - 160km/val....
arba kitas variantas paspaudus su 1,8 variklio 94 kregždute iki 80km/h tikrai jauti kad važiuoji ir viršijį miesto ribose leistina greitį. kai tuo tarpu su 2l 2000 - to nejauti nes mašina pati rieda visai kitaip...
jei sėdi už dar naujasnio ir stipresnio variklio - ką norite tą sakykite, bet nesijaučia greitis naujuose auto, ypatingai jei tai ne pastovi tavo mašina o darbinė, vyro ir etc
QUOTE(ingakalnis @ 2009 01 24, 20:26)
su gera mašina važiuojant nesijaučia greitis
tik todėl.
palyginimui: vairuodama 2000m pradžioje 1986 žigulį ir spausdama iki 60 jaučiau kad lekiu, o jei jau 80 tai atrodė nerealiai....
dabar kai teko vairuoti labai įvaires nuo 92 iki 2002 nuo 1,6 iki 3 litrų - skirtumas yra labai didelis tiesiog pajautimo ant kiek važiuoji, kaip pvz, važiuojam su šeima į gamta, automagistrale, atrodo neviršiju leistino greičio, groja muzika, visi klegam... akis netyčia nukrypsta į spidometrą - 160km/val....
arba kitas variantas paspaudus su 1,8 variklio 94 kregždute iki 80km/h tikrai jauti kad važiuoji ir viršijį miesto ribose leistina greitį. kai tuo tarpu su 2l 2000 - to nejauti nes mašina pati rieda visai kitaip...
jei sėdi už dar naujasnio ir stipresnio variklio - ką norite tą sakykite, bet nesijaučia greitis naujuose auto, ypatingai jei tai ne pastovi tavo mašina o darbinė, vyro ir etc
palyginimui: vairuodama 2000m pradžioje 1986 žigulį ir spausdama iki 60 jaučiau kad lekiu, o jei jau 80 tai atrodė nerealiai....
dabar kai teko vairuoti labai įvaires nuo 92 iki 2002 nuo 1,6 iki 3 litrų - skirtumas yra labai didelis tiesiog pajautimo ant kiek važiuoji, kaip pvz, važiuojam su šeima į gamta, automagistrale, atrodo neviršiju leistino greičio, groja muzika, visi klegam... akis netyčia nukrypsta į spidometrą - 160km/val....
arba kitas variantas paspaudus su 1,8 variklio 94 kregždute iki 80km/h tikrai jauti kad važiuoji ir viršijį miesto ribose leistina greitį. kai tuo tarpu su 2l 2000 - to nejauti nes mašina pati rieda visai kitaip...
jei sėdi už dar naujasnio ir stipresnio variklio - ką norite tą sakykite, bet nesijaučia greitis naujuose auto, ypatingai jei tai ne pastovi tavo mašina o darbinė, vyro ir etc
Skirtumas tikrai jauciasi ir pritariu jusu nuomonei
Nesijaucia greicio, kadangi variklio garso pralaidumas i salona labai minimalus, jei muzika groja visai negirdi, plauki,kaip su laivu
geriau užsidėk tą klevo lapą savo ir kitų saugumui, nes patirties nėra mažą kas kelyje gali įvykti
Bent aš visada jei matau priešais su klevo lapu, invalido ženkliukų ir t.t. laikausi saugaus atstumo tam kad priekyje važiuodamas nesijaustų kitap, nesidiorgintų ir t.t. būna kad važiuojant arti tokios auto jis pradeda spausti, arba trauktis ant šaliogatvio ir.t.t
ir be abejonės persirikiuojant, sankryžuose, žieduose kai iš pirmos įlekia į antrą atleidi o ne pypini ar prisivijęs nori sustabdyti ir į nosį užvažiuoti
Bent aš visada jei matau priešais su klevo lapu, invalido ženkliukų ir t.t. laikausi saugaus atstumo tam kad priekyje važiuodamas nesijaustų kitap, nesidiorgintų ir t.t. būna kad važiuojant arti tokios auto jis pradeda spausti, arba trauktis ant šaliogatvio ir.t.t
ir be abejonės persirikiuojant, sankryžuose, žieduose kai iš pirmos įlekia į antrą atleidi o ne pypini ar prisivijęs nori sustabdyti ir į nosį užvažiuoti
QUOTE(lovely @ 2009 01 24, 21:46)
Skirtumas tikrai jauciasi ir pritariu jusu nuomonei
O, kai kas rase, kad sankryzoje padeda i vieta, taip gali buti
,nes su savo golfu III 1,8 senais laikais ir padedavau, tik beda tame, kad tam kartui
,o jei reiktu palenktyniauti trasoje, kazin kaip butu
Trasoj su tuo golfuku pss... butu
Beje,padariau isvada,kad mano astrute 1,6 96m gera masina,tikrai gera,su ja greicio nesijaucia
na va, juk ne metuose esme, o tame kad masina butu gera - tuomet leki su vejeliu ir protingai -
o kad reik į spidometrą žiūrėti tai rimtai, nes nesinori gaišinti savo ir mentų laiko
o kad reik į spidometrą žiūrėti tai rimtai, nes nesinori gaišinti savo ir mentų laiko
Ant radaro tai as daug kartu esu uzlekusi,bet paprastai issigelbedavau staigiais pastabdymais,kerti per stabdzius (pries tai paziurejus ar gale nieks ant subines nesedi
),ir jiems neuzsifiksuoja kazkaip ten,ir nebestabdo tada,nes neturi irodymo kad virsijai.O tada pakliuvau labai kvailai,savo gatveje,zinojau,kad jie ten daznai stovi,bet ten prie kelio fura buvo pasistacius,ir mentu masinos is uz jos nesimate,o kai pasimate mentas su radaru is uz furos,jau velu buvo
Man kai parode radara as sakau,oi,negali buti,as gi taip ramiai vaziavau (laimei,is tikruju ramiai,neskubejau
),kartu su visais,o mentas sako,ne,ponia,jus pirma visu vaziavot
Ir pakviete pasisveciuoti i ju masinyte
QUOTE(ingakalnis @ 2009 01 24, 22:32)
geriau užsidėk tą klevo lapą savo ir kitų saugumui, nes patirties nėra mažą kas kelyje gali įvykti
Bent aš visada jei matau priešais su klevo lapu, invalido ženkliukų ir t.t. laikausi saugaus atstumo tam kad priekyje važiuodamas nesijaustų kitap, nesidiorgintų ir t.t. būna kad važiuojant arti tokios auto jis pradeda spausti, arba trauktis ant šaliogatvio ir.t.t
ir be abejonės persirikiuojant, sankryžuose, žieduose kai iš pirmos įlekia į antrą atleidi o ne pypini ar prisivijęs nori sustabdyti ir į nosį užvažiuoti
Bent aš visada jei matau priešais su klevo lapu, invalido ženkliukų ir t.t. laikausi saugaus atstumo tam kad priekyje važiuodamas nesijaustų kitap, nesidiorgintų ir t.t. būna kad važiuojant arti tokios auto jis pradeda spausti, arba trauktis ant šaliogatvio ir.t.t
ir be abejonės persirikiuojant, sankryžuose, žieduose kai iš pirmos įlekia į antrą atleidi o ne pypini ar prisivijęs nori sustabdyti ir į nosį užvažiuoti
As klausiau kokia bauda, o ne kaip elgiesi pamacius klevo lapa







