QUOTE(dali_m @ 2008 07 23, 21:56)
nu zinok tikrai ne.
esme, kad as puikia zinau ta darba.
esu puiki kliente pasimokiusi is savo darbines patirties
bet.... ne visi zmones yra profesionalai savo srityje.
ne visi zmones nori girdeti.
ne visi zmones nori ieskoti sprendimu ir kompromisu.
ne visi nori isvis galvoti
Papildyta:
betgi - ne kaltinti cia zmones renkasi.
rimtai
sprendimu. iseities. pasiulymu. minciu.
jei to negauni is profesionalu, tai kalbiesi su paprastais mirtingaisiais.
ir viskas
Jei nebūčiau šios temos sekusi daugiau nei pusmetį, tai būčiau turėjusi visiškai "atsiduoti" dizainerės sprendimams ir nuomonei. Suprantu, jei nebūčiau žinojusi ko noriu, tada ji man būtų padariusi projektą savaip, bet kai tiksliai žinojau, tai neapsunkino jai projektuojant baldus. Bet visas kitas bendravimas su dizainere, tai

Atėjo, aš jai "gal kavos?", ji man - "skubu", tai reiškia rinkis plokštes greit, jokių abejojimų ir svarstymų. Ir kiek ji pas mus buvo, tiek "skubėjo"

Iš kliento pusės, galvoju, kad virtuvės baldai yra brangiausias namų pirkinys, neretai, pirkinys visam gyvenimui, o čia atėjo "skubu" ir "skubu". Rankenėlių man niekas nesiteikė duoti išsirinkti, kol nepareikalavau ir buvo gana "nustebusi", kad nepasitikiu dizainerės skoniu. Bet juk skonis, tai visai subjektyvus dalykas, kas gali būti jos nuomone gražu, stilinga, man gali būti visiškai nepriimtina. Ir dar nemažai visokių nemalonių smulkmenų.
Tikrai nenoriu pasakyti, kad klientas visada teisus, o baldininkai ne. Tikiu, kad būna ir klientų

O maniškiai baldų gamintojai darbo matyt dar turi (tikriausiai krizės nejaučia

). Nors, tiesa pasakius, čia jie juk ne prie ko, kad dizainerė visiškai bendrauti nemoka ir nesistengia. Taip ji, manau, "atmuš" nemažai klientų, nes jei reikės pažįstamiems rekomenduoti baldininkus, tai tikrai pasakysiu, koks laukia bendravimas. O apie baldų kokybę dar nieko negaliu pasakyti (laukiu po savaitės), tikiuosi, kad darbas už bendravimą bus kokybiškesnis