QUOTE(dirty_kiss @ 2008 07 30, 21:06)
na tikrai matyt daug kas nuo egzaminuotojo dar priklauso.

Ant estakados reikėjo užvažiuoti nepariedėjus atgal.

Akligatvyje reikėjo apsisukti neužvažiuojant ant linijų. Atbulinę pavarą buvo galima perjungti 2 kartus.

Priparkuojant buvo galima atbulinę pavarą perjungti 2 kartus. Pastatyti automobilį tarp linijų. Kol stati automobilį galima užvažiuoti ant linijų, bet galutiniam variante turi stovėti tarp linijų.

Įsibėgėjimo juosta. Automobilį pasitaisyti, kad stovėtų tiesiai buvo galima bet kiek kartų perjungiant pavaras. Gale sustoti kuo arčiau STOP linijos, kaip kad prie šviesoforo.

Laikino stovėjimo vietoje (T sankryža) pastatyti automobilį į vietą neužvažiuojant ant linijų. Atbulinę pavarą galima jungti 2 kartus.
Taip man vakar buvo pateikiama instrukcija.
T nejungiama atbuline 2 kartus
Papildyta:
3. Egzaminuojant B1 arba B kategorijos transporto priemone turi būti patikrinta, ar egzaminuojamasis sugeba:
3.1. įsibėgėti 3040 km/h greičiu ir tiksliai sustoti nurodytoje vietoje. Šiam manevrui atlikti turi būti parinktas laisvas ne trumpesnis kaip 50 m ilgio kelio ruožas arba tokio paties ilgio atkarpa aikštelėje;
3.2. naudodamas atbulinę eigą ir ne daugiau kaip tris kartus keisdamas važiavimo kryptį apsisukti:
3.2.1. aikštelėje 8 m pločio juostoje taip, kad transporto priemonė neišvažiuotų už juostos ribų. Juostos ribos žymimos ženklinimo linijomis ir (arba) 0,30,5 m aukščio gairelėmis;
3.2.2. dvipusio eismo kelyje, kurio važiuojamosios dalies plotis 68 m, su šaligatviais taip, kad transporto priemonės ratai neliestų šaligatvio kraštų. Apsisukant kelyje neturi būti naudojami įvažiavimai į šalia kelio esančią teritoriją;
3.3. važiuodamas atbuline eiga ir ne daugiau kaip vieną kartą įjungęs atbulinės eigos pavarą pastatyti transporto priemonę į laikino stovėjimo vietą dešinėje kelio pusėje lygiagrečiai važiuojamosios dalies (šaligatvio) kraštui taip, kad egzaminuojamojo vairuojama transporto priemonė:
3.3.1. pradedant manevrą sustotų ne arčiau kaip 50 cm, bet ne toliau kaip 1 m atstumu iš šono nuo stovinčios transporto priemonės;
3.3.2. atliekant manevrą nuvažiuotų ne toliau kaip 3 m nuo priekyje stovinčios transporto priemonės (tarpas tarp egzaminuojamojo vairuojamos transporto priemonės priekio ir priekyje stovinčios transporto priemonės galo);
3.3.3. pabaigus manevrą stovėtų ne arčiau kaip 1 m, bet ne toliau kaip 2 m atstumu nuo priekyje stovinčios transporto priemonės (tarpas tarp egzaminuojamojo vairuojamos transporto priemonės priekio ir priekyje stovinčios transporto priemonės galo), lygiagrečiai šaligatvio kraštui ir jos dešinieji ratai būtų ne toliau kaip 40 cm atstumu nuo šaligatvio krašto;
3.4. važiuodamas atbuline eiga ir ne daugiau kaip vieną kartą įjungęs atbulinės eigos pavarą pastatyti transporto priemonę į laikino stovėjimo vietą dešinėje kelio pusėje įstrižai arba statmenai važiuojamosios dalies (šaligatvio) kraštui taip, kad egzaminuojamojo vairuojama transporto priemonė:
3.4.1. pradedant manevrą sustotų ne arčiau kaip 50 cm, bet ne toliau kaip 1 m atstumu iš šono nuo stovinčios transporto priemonės;
3.4.2. pabaigus manevrą stovėtų ne arčiau kaip 50 cm, bet ne toliau kaip 1 m atstumu nuo greta stovinčios transporto priemonės, lygiagrečiai greta stovinčiai transporto priemonei arba lygiagrečiai ir tarp stovėjimo vietą žyminčių linijų, ne toliau kaip 40 cm atstumu nuo stovėjimo vietos pabaigą žyminčios linijos, jei stovėjimo vieta paženklinta;
3.5. išvažiuoti iš laikino stovėjimo vietos (lygiagrečiai šaligatvio kraštui ne daugiau kaip vieną kartą įjungęs atbulinės eigos pavarą);
3.6. pastatyti transporto priemonę į laikino stovėjimo vietą įkalnėje arba nuokalnėje ir išvažiuoti iš jos. Šie manevrai gali būti atitinkamai sutapatinti su manevrais, aprašytais 3.3 ir 3.5 punktuose;
3.7. sustoti ir vėl pradėti važiuoti įkalnėje taip, kad transporto priemonė nepariedėtų atgal;
3.8. važiuoti atbulomis su posūkiu į dešinę arba į kairę neišvažiuodamas iš eismo juostos ribų ir sustoti lygiagrečiai važiuojamosios dalies kraštui ne toliau kai 1 m atstumu nuo jo. Šiam manevrui atlikti aikštelėje ženklinimo linijomis žymimos stačiu kampu susikertančios juostos, kurių plotis 3,5 m, ilgis nuo sankirtos ne mažesnis kaip 6 m, posūkio vidinis spindulys 2 m.
4. Jei 3.3 ir 3.4 punktuose aprašyti manevrai atliekami aikštelėje, vietoj stovinčios transporto priemonės gali būti naudojamos jos gabaritus (4 x 2 m) imituojančios 1,5 m aukščio gairelės.
cia is regitros psl
daugiau
http://www.regitra.l...c_vaziav_manevr