Įkraunama...
Įkraunama...

Kiek vietos palikti savarankiškumui?

Aš savo vyresnėlei nekraunu iš vakaro daiktų į mokyklą, tik ryte įdedu maisto, jei ką pamiršta, neparašo užduotų užduočių, kažko neatsineša mokyklon, nes pamiršta ar patingi, kaltinu ją pačią, mokau, kad pati už tai atsakinga, jei nepadarė užduoties, liepiu gražiai prieš pamoką prisipažint auklėtojai, o ne vaikštau namie visą dieną klausinėdama, ar padarei pamokas, ar išsiėmei iš kuprinės nesuvalgtą maistą , viską tikrindama ir pan.Žodžiu, kartais pamanau,kad vaikams palieku labai daug vietos savarankiškumu, ir nežinau, kada kontroliuot juos, kada ne, ką p[alikt jų savarankiškumui, o ką daryt už juos.
Savarankiškumu, manau, kad jie dar nemoka naudotis, galbūt man reikia auklėt dukrą kitaip, šimtus kartų klaust (nes vieno neužtenka, kad paklaustytų, reiktų nuoat pyktis, o aš nenoriu pyktis ir įvest diktato kaip kareivinėse), nuolat mokyti rolleyes.gif , nors mano principas toks "išmokiau, parodžiau kelis kartus, toliau daryk pati", tačiau, kažkodėl vaikai laukai, kad kažkas panuolaidžiaus ir juos išgelbės nuo atsakomybės, apsimeta negirdį g.gif , kiek kartų juos reikia to pačio mokyt, kaip įkvėpt didesnei atsakomybei (nors, palyginus su bendraamžiais, jie ir taip labai savarankiški)...
Kiek vietos palikti atsakomybei, kur padėti, ką palikti daryt tik jiems patiems?
Atsakyti
Labai platus klausimas. Manau, kad visi vaikai kartais laukia, kol jiems nuolaidžiaus, apsimeta, kad negirdi.

Jūs rašote, kad mergaitės pakankamai savarankiškos, lyginant su bendraamžiais. Įdomu, dėl ko Jūs abejojate, kad kažką darote ne taip.
Atsakyti