QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 19, 15:26)
Paprastai krizių metu daug kas grįžta į visuomeninį transportą. Prisiminkim ankstesnes. Ir autoparkas ženkliai senėja, nes naujų ir brangių nelabai kas įperka. Taip kad pakilimo laikotarpis davė nemažai naudos, padaugėjo naujų, kokybiškų automobilių, mažiau laužų ir grabų.
Labai abejoju, kad sugrįš žmonės į visuomeninį transportą. Ypač kai tokios žemos kuro kainos. Jei ir taip turi mašiną, tai važiavimas kasdien į darbą nelabai padidina eksploatavimo išlaidas, nes mašinai judėti yra daug sveikiau, nei stovėti. Beje, bilietėlių pabranginimas rodo, kad žmonių mažėja visuomeniniame transporte, dėl ko mažiau surenka pinigų ir turi branginti. Manau, kad norint pritraukti žmones į jį kaip tik reiktų mažinti kainas. Pamenu kai Kaune buvo toks eksperimentas, kai visą mėnesį visi troleibuso bilietėliai kainavo 50 cnt (normaliai kainavo tada 70 cnt). Tai daug daugiau žmonių važiavo troleibusais ir daug daugiau pinigų surinko, nei normalia kaina. Žinoma norint tai įgyvendinti realybėje, neužtektų tik sumažinti kainą, reiktų peržiūrėti transporto maršrutus, laiką, numatyti daugiau A juostų, nupirkti daugiau naujų transporto priemonių. O tai krizės laikotarpiu yra sudėtinga padaryti. Be to, pas mus jau susidarė praktika viską branginti, bet nieko nepiginti.