Įkraunama...
Įkraunama...

Infliacija auga, ekonominė krizė artėja

QUOTE(ooo @ 2008 11 19, 14:23)

O jetau, vos sirdis nesustojo, kai perskaiciau ankstesnius postus, net neisigilinau o jau panikuoju...mano vyro UAB svelniai tariant s.... Skolininkai nemoka, pinigu nera, na mazdaug scenarijus aiskus. Tai persigandau nejuokais.
Atsakyti
Neišeis, nes automobiliui neužtenka vien tik kuro pilti. Yra draudimas, padangų pirkimas/keitimas, detalių keitimas (jei automobilis nenaujas), tepalų keitimas, plovimas ir kt. jo išlaikymo išlaidos.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 19, 15:12)
Neišeis, nes automobiliui neužtenka vien tik kuro pilti. Yra draudimas, padangų pirkimas/keitimas, detalių keitimas (jei automobilis nenaujas), tepalų keitimas, plovimas ir kt. jo išlaikymo išlaidos.

ir dar stovejimo aikstele mokama prie darbo cool.gif ne visiems, bet kai kuriems tai tikrai ax.gif
Atsakyti
Tai taip, o dar kažkas moka kiekvieną mėnesį už saugojamas aikšteles ir nakčiai ten stato. Arba nuomojasi garažus, stovėjimo vietas. Arba perka, kas taip pat nepigiai kainuoja.
Atsakyti
na, aš tikiuosi, kad viešasis transportas nebebus toks perpildytas smile.gif
Atsakyti
Paprastai krizių metu daug kas grįžta į visuomeninį transportą. Prisiminkim ankstesnes. Ir autoparkas ženkliai senėja, nes naujų ir brangių nelabai kas įperka. Taip kad pakilimo laikotarpis davė nemažai naudos, padaugėjo naujų, kokybiškų automobilių, mažiau laužų ir grabų.
Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2008 11 19, 15:26)
Paprastai krizių metu daug kas grįžta į visuomeninį transportą. Prisiminkim ankstesnes. Ir autoparkas ženkliai senėja, nes naujų ir brangių nelabai kas įperka. Taip kad pakilimo laikotarpis davė nemažai naudos, padaugėjo naujų, kokybiškų automobilių, mažiau laužų ir grabų.

Labai abejoju, kad sugrįš žmonės į visuomeninį transportą. Ypač kai tokios žemos kuro kainos. Jei ir taip turi mašiną, tai važiavimas kasdien į darbą nelabai padidina eksploatavimo išlaidas, nes mašinai judėti yra daug sveikiau, nei stovėti. Beje, bilietėlių pabranginimas rodo, kad žmonių mažėja visuomeniniame transporte, dėl ko mažiau surenka pinigų ir turi branginti. Manau, kad norint pritraukti žmones į jį kaip tik reiktų mažinti kainas. Pamenu kai Kaune buvo toks eksperimentas, kai visą mėnesį visi troleibuso bilietėliai kainavo 50 cnt (normaliai kainavo tada 70 cnt). Tai daug daugiau žmonių važiavo troleibusais ir daug daugiau pinigų surinko, nei normalia kaina. Žinoma norint tai įgyvendinti realybėje, neužtektų tik sumažinti kainą, reiktų peržiūrėti transporto maršrutus, laiką, numatyti daugiau A juostų, nupirkti daugiau naujų transporto priemonių. O tai krizės laikotarpiu yra sudėtinga padaryti. Be to, pas mus jau susidarė praktika viską branginti, bet nieko nepiginti.
Atsakyti
QUOTE(aige @ 2008 11 19, 13:15)
Ar teisingai supratau-jei UAB savininkas-jis vienintelis akcininkas- tai atsako savo asmeniniu turtu?

Jei savininkas yra individualios įmonės (IĮ), tuomet atsako savo turtu, bet jei yra UAB ar AB tai akicininkai (-as) neatsako savo asmeniniu turtu, tik netenka turto, kurį "įmerkė". O straipsnyje užsimenama, kad jis buvo akcininkas kelių įmonių.
QUOTE(aige @ 2008 11 19, 13:30)
O jetau, vos sirdis nesustojo, kai perskaiciau ankstesnius postus, net neisigilinau o jau panikuoju...mano vyro UAB svelniai tariant s.... Skolininkai nemoka, pinigu nera, na mazdaug scenarijus aiskus. Tai persigandau nejuokais.

Atsiprašau, kad išgąsdinau ax.gif UAB (ar AB) ir IĮ labai skiriasi. Kaip ir įkūrimo, taip ir bankroto atveju.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 19 lapkričio 2008 - 16:39
QUOTE(pikkolo @ 2008 11 19, 17:37)
Jei savininkas yra individualios įmonės (IĮ), tuomet atsako savo turtu, bet jei yra UAB ar AB tai akicininkai (-as) neatsako savo asmeniniu turtu, tik netenka turto, kurį "įmerkė". O straipsnyje užsimenama, kad jis buvo akcininkas kelių įmonių.

Atsiprašau, kad išgąsdinau ax.gif UAB (ar AB) ir IĮ labai skiriasi. Kaip ir įkūrimo, taip ir bankroto atveju.


Supratau. Aciu, as tai kaip triusis rolleyes.gif ax.gif
Atsakyti
QUOTE(l'eau @ 2008 11 19, 14:48)
na, aš tikiuosi, kad viešasis transportas nebebus toks perpildytas smile.gif

aš tai tikiuosi, kad tas neperpildymas nereikš viešojo transporto bankroto cool.gif Nes panašiai jau nutiko su kai kuriais privačiais vežėjais (mikriukais), kai Vilniuj pakėlė kainą nuo 2 Lt iki 3 Lt. Iš mano gyvenamojo rajono nebevežioja dviem maršrutais, nes po kainos pakėlimo ta firma bankrutavo doh.gif Ekonomine krize tada dar nelabai ir kvepėjo wink.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Bahama mama: 19 lapkričio 2008 - 16:49
QUOTE(pikkolo @ 2008 11 19, 17:24)
1) Labai abejoju, kad sugrįš žmonės į visuomeninį transportą.
2) Be to, pas mus jau susidarė praktika viską branginti, bet nieko nepiginti.


1) Bet kiemuose vis daugiau masinu lieka stoveti, jau seniai pastebejau. Anksciau pensijinio amziaus jaunuoliai palikdavo masinas tik ziemai, na kai uzsibaigdavo sodu sezonas, o dabar ir sodu sezono metu pilna masinu.

2) Nesutinku. Pinga- darbo jega cool.gif
Atsakyti
Atsilieps visiems...

Valdžia prisuko pinigų čiaupus

Lapkričio 11 d. R.Šadžius pasirašė įsakymą, kuriuo nurodoma apriboti biudžeto lėšų skirstymą. Toks sprendimas priimtas, nes šių metų biudžetas negauna planuotų pajamų.
Valstybės biudžete spalio pabaigoje trūko 575 mln. litų. Finansų ministerija prognozuoja, kad situacija nesikeis iki metų pabaigos.
Mokėjimai už įvairias paslaugas ir pirkinius daugeliui institucijų buvo sustabdyti praėjusios savaitės pabaigoje.

Atsakyti