QUOTE(Sophi @ 2010 08 11, 17:10)
Kai dirbau The Body Shop (ne Lietuvoje) mums išvis būdavo seminarai vedami, kaip reikia užkalbinti klientą - jokiais būdais nebūdavo galima klausti "Ar galiu kuo nors padėti?", nes tada klientas gali tiesiog atsakyti "Ne, ačiū" ir viskas, teks pasitraukti nuo jo. Reikėdavo užmegzti pokalbį: jei matai, kad apžiūrinėja vieną ar kitą produktą, reikia pradėti maždaug "O, matau, kad apžiūrinėjate produktą X. Ir ką gi manote apie jį?" Na, ir tada rutuliojasi pokalbis, kurio metu reikia iškišti kuo daugiau prekių tam klientui (netgi jei klientas sako, kad jo apžiūrima prekė jam ne itin patinkanti). Siaubas kažkoks, pati žiauriai nemėgstu, kai į akis lenda ir bruka kažką, užtat per save perlipti negalėjau, apsiribodavau paklausdama ar galiu kuo padėti, o jei išgirsdavau neigiamą atsakymą, nusišypsodavau ir atsakydavau, kad būsiu va ten, jei mano pagalbos vis tik prireiktų (beje, taip elgdavosi dauguma mano kolegų). Blogiau būdavo, jei valdžia maldavosi parduotuvėje, tada būdavome priversti š... malti
