Tikrai smagu, kad atsirado tokia parduotuvė kaip CdC. Savininkai - savotiški donkichotai, kurie, matyt, tame mato ne tik verslą, bet ir norą/galimybę šviesti pirkėją pristatydami ne tik "standartą".
Tačiau šis boutique turi nemažą problemą - klientų aptarnavimas. Esu ne kartą ten buvusi ir pasijutau tikrai labai nemaloniai, kai pardavėjos su vienintele tuo metu buvusia kliente ne tik nepasisveikina, bet ir pabuvus parduotuvėje apie dešimt minučių nepasisiūlo padėti, pasiūlyti kažką išsirinkti. Kadangi toks atvejis buvo ne vienetinis, tai šis boutique prarado ne tik klientę, norinčią ir galinčią pirkti jų siūlomą prekę, tačiau ir suformavo klientui nedraugiško boutique įvaizdį, kas savaime yra negerai pačiai CdC. Taigi, dabar tenka ne pirkti pas savus verslininkus, bet skatinti kitų šalių ekonomiką.
Mano įsitikinimu, jeigu jau pretenduoji į boutique kategoriją ir dar prekiauji nišine produkcija, personalas privalo būti išmuštruotas, privalo mokėti parduoti tuos pačius Amouage. Sunkiai įsivaizduoju, kaip, pavyzdžiui, Vilniaus Vartų komplekse esančiuose boutique šitaip elgtųsi su klientu - bent jau ten man tokių nesusipratimų nepasitaikė.
O grįžtant prie temos - kur pirkti ir ar ieškoti pigiau, man atsakymas gan paprastas: jei yra vieta, kurioje malonu pirkti, tie keliasdešimt litų tikrai nėra diskomfortą sukelianti suma, dėl kurios atsisakytum pirkti CdC. Tačiau jei ten nesi laukiamas, tai net ir parduodami kažką pigiau nelabai suvilios (pavyzdžiui, žinojau apie akciją, tačiau tai nebuvo pretekstas apsilankyti CdC).
QUOTE(Costes @ 2010 01 25, 10:45)
Nu jau persiprašau.

Visada su manimi ten sveikinamasi.
ir aš didžiai dėkinga, kad Vilniuj galų gale atsirado bent viena nedidelė parduotuvė, kurioje konsultantė nešoka į akis, vos koją įkėlus patalpon ir nesekioja iš paskos vanagu žvilgsniu stebėdama, ką aš imsiu, ir kas kelios minutės neskanduoja man ausin galgalėčiaukuonorspadėti?
Ir nesakyčiau, kad aš esu išskirtinio drovumo asmenybė, tokių, manau, yra dauguma, kuriems įkyrėjęs iki gyvo nervo tas konsultančių pseudopaslaugumas, bo jos yra , būtent, išmuštruotos.
Jeigu kas nors pageidauja konsultacijos, turi klausimų, reikia informacijos, šitoje parduotuvėje visada ją gauna. Esmė ta, kad ta pagalba, informacija, konsultacija joje nėra brukama per prievartą, už ką aš, pasikarotisu, esu be galo dėkinga.
Ten yra toleruojami masiniai draugių susitikimai, pasiuostymai ir pasižvygavimai, į kuriuos kitru tikrai būtų nukreiptas ne tik nepritariantis konsultančių žvilgsnis, bet ir akylesnis apsauginio dėmesys.
Tai, kad tamstai nebuvo parodytas išskirtinis vilniausvartiškas dėmesys tikrai nebyloja apie tai, kad esi nelaukiama, tai greičiau jau byloja apie šiokį tokį susireikšminimą, atsiprašau, bet yra taip. (dar šį bei tą byloja naujoko statusas, būtent, šitoje temoje, na, bet tai ne mano reikalas)
Na, o eilinei konsultantei tokios susireikšminusios moterėlės tikrai nėra papildomo džiaugsmo šaltinis, taip kad, nemanau, jog parduotuvė ką nors prarado jums neatvykus.
Gal geriau jau jūs ir neišlįskit iš tų butikų

Costes, nieku gyvu su tamsta nesutiksiu. Ar tik nebūsit Vilniaus Vartų pasiuntinukas?

Creme de la Creme visi darbuotojai - itin malonūs ir paslaugūs. Gal galima jiems prikišti parfumerijos srities žinių, patirties stoką, bet tik ne mandagumo. Kita vertus, man yra absoliučiai šlykštu, kada a la butikų personalas slankioja iš paskos ir susiriesdamas pataikūniškais saldžiais balsais įkyriai siūlosi padėt.
Gal norit parašyt parduotuvės vadovybei kurią dieną buvote parduotuvėje? Pažiūrės vaizdo įrašą ir pamatys kaip ten iš tiesų buvo. Dabar kažkaip nesąžiningai gaunas: jūs metėt kaltinimus, o žmonės net nežino apie ką kalba eina.

Taip keista, peskaicius Costes posta, pirma mintis kilo man, tai idomu kiek metu jums.
Visu pirma, visiskai nesutinku del aptarnavimo. Ten geras aptarnavimas, pardavejai ismustravoti, ir tikrai nusimanantis.
O antra man keista del to kad, nuejus elgetes kaip mazas vaikas. (labai prasau nepikit, as nepiktai, ir nenoriu kad poto per 5 puslapius butu razborkes, kas cia ka puola, kas pikta sirse, ir visos parfumistes vienodos), tai va, Keista nes jai per 10 min. prie jusu neprejo ( netikiu!) tai jus jau psio, as ten neisiu, ten man neistese raudono kilimo ir nepakvepe orkestro. Dar galima butu suprasti jai salia butu tokia pat parduotuve, su tokiu pat asortimentu, tai galima nusisuktis ir nueiti pas konkurentus. Bet kada zmogus, raso kad ji domina asortimentas, bet kadangi jam nenusipsojo tai niu ir nereik, patis tipo kalti,as isvis tada tokiais kvepalais nesikvepinsiu.
Ir iskart kila klausimas o kam jus tuos savo sprendimu padaret bligiau, tik sau. Buvo toks senas rusiskas anekdotas, visa nepasakosiu, bet galas buvo toks : Niu i ostavaisia dura bez podarka. Tipishka situacija....
As dar suprasciau jai jums pasakytu tipo vaiksto visokios ir tik meginukus reikalauja,.... o tai gi ne.

Visu pirma, visiskai nesutinku del aptarnavimo. Ten geras aptarnavimas, pardavejai ismustravoti, ir tikrai nusimanantis.
O antra man keista del to kad, nuejus elgetes kaip mazas vaikas. (labai prasau nepikit, as nepiktai, ir nenoriu kad poto per 5 puslapius butu razborkes, kas cia ka puola, kas pikta sirse, ir visos parfumistes vienodos), tai va, Keista nes jai per 10 min. prie jusu neprejo ( netikiu!) tai jus jau psio, as ten neisiu, ten man neistese raudono kilimo ir nepakvepe orkestro. Dar galima butu suprasti jai salia butu tokia pat parduotuve, su tokiu pat asortimentu, tai galima nusisuktis ir nueiti pas konkurentus. Bet kada zmogus, raso kad ji domina asortimentas, bet kadangi jam nenusipsojo tai niu ir nereik, patis tipo kalti,as isvis tada tokiais kvepalais nesikvepinsiu.

As dar suprasciau jai jums pasakytu tipo vaiksto visokios ir tik meginukus reikalauja,.... o tai gi ne.
Jei reikia pagalbos ar konsultacijos, visuomet galima paklausti, duoti ženklą. Bet galiu užtikrinti, kad dėmesys yra neįkyrus, malonus ir ne slegiantis. Žmogui leidžiama laisvai kvėpuoti.
Ko deja pasigendu taip minėtuose "būtikuose". Kur beužeisi, ar į GF, ar pas Du brolius, ar MaxMara, ar į tuos "vartus" ir kt., prie tavęs pristos kaip vantos lapai ir alsuos į sprandą. Neduok D paliesi kokį skudurėlį, tai po tavęs taisys, perkabins, lyg būtum raupsuota. Jau kiek kartų norėjau Jankauskiukams skųstis, kad su klientais elgiasi kaip su nepageidaujamais, bet ką ten sakyt, kai tokia politika. Net anekdotai po Vilnių sklando. Klientai bijo užeit
O Sarmoj/Douglas atitinkama politika, lįsti klientui be muilo. Kol prasieisi nuo vieno parduotuvės galo iki kito, tai paeiliui kiekviena prieis ir siūlys paslaugas. O jei jų nereikia, gal noriu šventos ramybės. Reikės - paklausiu. Tas lindimas tiesiog erzina. Noriu komfortabiliai leisti pinigus, o ne jaustis, kad iš manęs juos traukia.
Ko deja pasigendu taip minėtuose "būtikuose". Kur beužeisi, ar į GF, ar pas Du brolius, ar MaxMara, ar į tuos "vartus" ir kt., prie tavęs pristos kaip vantos lapai ir alsuos į sprandą. Neduok D paliesi kokį skudurėlį, tai po tavęs taisys, perkabins, lyg būtum raupsuota. Jau kiek kartų norėjau Jankauskiukams skųstis, kad su klientais elgiasi kaip su nepageidaujamais, bet ką ten sakyt, kai tokia politika. Net anekdotai po Vilnių sklando. Klientai bijo užeit

Oho, kiek aistrų.
Akivaizdu, kad perskaitėte tai, ką norėjote perskaityti:) Atkreipiu dėmesį, kad tokias išvadas apie CdC pasidariau ne po pirmo apsilankymo (vengiu tokių dalykų). Antra, nelabai korektiška nepažįstant žmogaus aiškinti apie raudonus kilimus bei orkestrus, nesu nei fyfa, nei oligarcho žmona:) Trečia, visiškai akivaizdu, kad daugelis čia nelinkę toleruoti kitokios nuomonės ir linkę pulti į nepagrįstus asmeniškumus. Ketvirta, nesu niekieno pasiuntinukas ir taip pat gerai galiu vertinti aptarnavimą Laimės tilte, Gant, Europos Sarmoj, mažojoj Gedimino pr. Kristianoj ar pan. Penkta, nei viename boutique nenoriu, kad įkyriai slankiotų iš paskos, nu bet kad ignoruotų - irgi kažkaip nesinori (nepainiokite, prašom, įprasto dėmesio klientui su raudonais kilimais ir orkestru). Šešta, geros visoms dienos:)
Akivaizdu, kad perskaitėte tai, ką norėjote perskaityti:) Atkreipiu dėmesį, kad tokias išvadas apie CdC pasidariau ne po pirmo apsilankymo (vengiu tokių dalykų). Antra, nelabai korektiška nepažįstant žmogaus aiškinti apie raudonus kilimus bei orkestrus, nesu nei fyfa, nei oligarcho žmona:) Trečia, visiškai akivaizdu, kad daugelis čia nelinkę toleruoti kitokios nuomonės ir linkę pulti į nepagrįstus asmeniškumus. Ketvirta, nesu niekieno pasiuntinukas ir taip pat gerai galiu vertinti aptarnavimą Laimės tilte, Gant, Europos Sarmoj, mažojoj Gedimino pr. Kristianoj ar pan. Penkta, nei viename boutique nenoriu, kad įkyriai slankiotų iš paskos, nu bet kad ignoruotų - irgi kažkaip nesinori (nepainiokite, prašom, įprasto dėmesio klientui su raudonais kilimais ir orkestru). Šešta, geros visoms dienos:)
Costes, betgi,matai, jog tavo nuomonė visai vieniša. Ir tai nereiškia, kad kitokios nuomonės yra persekiojamos, su autoriais susidorojama. (aišku, patogiau galvoti, kad parfforumas pilnas bjaurybių ir dar ką nors apie mėnulį bei asmeniškumus). Žvelkit plačiau - jei jau jūsų nuomonė yra kardinaliai priešinga didelės daugumos nuomonei, tai gal visgi ta dauguma yra teisi. (na, čia iš serijos, - kai aplink atrodo vieni idiotai, laikas susirūpinti ne jais, o savim)
O, kad šitoje parduotuvėje buvot ignoruojama, ir dar ne vieną kartą, nu, nepatikėsiu, nors tu ką. Gal dar žvilgsniu, kupinu paslėpto pykčio, nuvėrė?
Saviįtaiga, ir tiek.
O, kad šitoje parduotuvėje buvot ignoruojama, ir dar ne vieną kartą, nu, nepatikėsiu, nors tu ką. Gal dar žvilgsniu, kupinu paslėpto pykčio, nuvėrė?
Saviįtaiga, ir tiek.
QUOTE(Costes @ 2010 01 25, 11:45)
Kvepia snobiskumu

Kodel netoleruojama kitu nuomone? Ar jums negalima kontraargumentuoti?

Man labai miela uzeiti i sia paduotuve, kur nesijaucia spaudimo, verianciu zvilgsniu, nors prekes ne is pigiuju.
Nesiplesiu, nes viskas pasakyta jau kitu.
PS: geriausia buna, kai pardavejos/konsultates lenda i persirengimo kabina

aš suprantu Costes
kai pirmą sykį užėjau į CDC irgi su pasiutimu išėjau, nes konsultantė suklaidino mane, kai atėjo vyrukas nuo manęs pabėgo nebaigus kalbėti ir t.t. bet tai buvo vieną vienintelį kartą - todėl manau, visko visiem pasitaiko.
dabar kai dirbu visai šalia, užsuku dažnai, kartais viena, kartais su draugėm, o kartais tiesiog ryte norėdama dar sykį(dar ir dar sykį) pasitestuoti vieną ar kt kvapą. Renkuosi dovanas, tariuosi,klausiu - visada merginos pataria, pasako savo nuomonę bet taip subtiliai ir taip taktiškai, kad tikrai nejaučiu kad bruktų brangesnius ar bruktų tai kas neatitiktų mano poreikių.
Šiaip, viena yra kuri man labai patinka nes ji jei ne žino, prijaučia ir etc. bet tiesiog matosi kad domisi bent tiek kiek galbūt jai liepta
bet kokiu atveju CDC aptarnavimas dabar man patinka, ir labai džiugu kad po pirmo neigiamo karto, buvo antras ir sekantys - po kurių galiu pasakyti kad tikrai šlykštu kai esi kt pard. ir ne duok die paliesi derabužį, po tavęs jį perkabina kelis sykius ir atrodo ne duok die ne ten padesi ir t.t. tai CDC visada apžiūrinėji kas aktualu, merginos paklausia ar reik pagalbos o jei ir nepaklausia jau kai reik- pati paklausi ir gauni atsakymą

kai pirmą sykį užėjau į CDC irgi su pasiutimu išėjau, nes konsultantė suklaidino mane, kai atėjo vyrukas nuo manęs pabėgo nebaigus kalbėti ir t.t. bet tai buvo vieną vienintelį kartą - todėl manau, visko visiem pasitaiko.
dabar kai dirbu visai šalia, užsuku dažnai, kartais viena, kartais su draugėm, o kartais tiesiog ryte norėdama dar sykį(dar ir dar sykį) pasitestuoti vieną ar kt kvapą. Renkuosi dovanas, tariuosi,klausiu - visada merginos pataria, pasako savo nuomonę bet taip subtiliai ir taip taktiškai, kad tikrai nejaučiu kad bruktų brangesnius ar bruktų tai kas neatitiktų mano poreikių.
Šiaip, viena yra kuri man labai patinka nes ji jei ne žino, prijaučia ir etc. bet tiesiog matosi kad domisi bent tiek kiek galbūt jai liepta


CDC aptarnavimas man patinka. Nors kartais atrodau gana valkatiškai ir nepirkėjiškai, dažniausiai kas nors prieina paklausti ar nereikia pagalbos. Visai neįkyriai ir pagarbiai. Nesu mačiusi akivaizdžiai vertinančio konsultantės/o žvilgsnio, ko, beje, negalėčiau pasakyt apie Vilniaus Vartų ar pan. boutique, kur konsultantė gali sau leisti nuskanuoti lankytoją batai- galva- batai ar pasakyti "Jūs juk vis viena nepirksite/ Pas mus brangu/ Nelieskite, dar sugadinsite" " O jei jau neprieina, maža kokie darbai dirbami, o man kažko reikia, tuomet visai nesunku prieiti prie prekystalio ir paklausti.
Seniai labai seniai gyveno...
Žodžiu, gyvenau aš tarybiniais laikais, pirkdavau tarybinėse parduotuvėse (jaunimą informuoju - parduotuvėj pasijusdavai arba asmeniniu pardavėjos priešu, arba jos pavaldiniu), dėl to užsieny man buvo staigus šokas, kai prieidavo konsultantės ir siūlydavosi padėti, kol išmokau stebuklingą frazę - "just look", po kurios man leisdavo ramiai smalsaut kiek telpa. Posovietinės mūsų parduotuvės puolė į kitą kraštutinumą - iš pirkėjo nepastebėjimo į įkyrumą. Ir štai Lietuvoj viena iš labai nedaugelio parduotuvių, kurioj leidžiama smalsaut ir nesijauti nepatogiai, kad (ir vėl) nieko neperki. Dėl tokio komforto ir pasitikėjimo klientu galima atleist ir kokį sykį atsitikusį neprofesionalumą ar kokį nedėmesingumą (kam nepasitaiko? Įgūdžiai įgyjami).
