Įkraunama...
Įkraunama...

Biblija - ar tai pasakos?

Kadangi yra nebaigtu klausimu-atsakymu, tenka kurti nauja tema.
Temos autore siuo metu nera aktyvi forume. todel idedu jos pirma zinute:
QUOTE(LinguLingu @ 2008 10 31, 19:07)
Sia tema pradeti, mane paskatino vienas pasisakymas "ispazinties" temoje

"Aš ne tik galiu netikėti, aš ir netikiu. 
Biblija tai pasaka. O jūs tikite pasakos herojais. Ar tikite fėjomis?  Jei netikit- kodėl? Niekas neįrodė, kad jų nėra, o pasakose rašoma, kad jos egzistuoja." 


Ar tikrai Biblija tai pasakos? Juk mokslo yra irodyta ir nustatyta, kad vietoves minimos rastuose egzitavo ir egzistuoja, zmones, vietovardziai, viskas yra patvirtinta, tad kodel zmogui kyla tokia mintis, jog Biblija- tai pasakos? Ka manot?

Atsakyti
QUOTE(Una Li @ 2008 12 18, 13:05)
Visi mes esam homo sapiens rūšies ir nė vieno negirdėjau skundžiantis proto trūkumu, o išvadas darom skirtingas g.gif .

visikai teisingai, pats zmogus dazniausia nesiskundzia proto trukumu, tik nepagalvojai, kad zmones vieni kitu proto trukumu skundziasi. kai sakiau, kad esi protinga, snekejau ne apie save o apie tave mirksiukas.gif
QUOTE(Una Li @ 2008 12 18, 13:05)
Man tavo eilutės kalba, kad mes per Jėzų galėsime būti viena, pasieksime vienybę su Dievu, nes Jėzus mumyse pasilieka per Šv. Eucharistiją, Jis mus perkeičia savimi, jei Jam leidžiame, bet tai nereiškia, kad mes tokie patys, kaip Jis.

isvadas teisingas padariai, bent jau ta tema apie kuria snekame. tik dabar, gal but taip pat apie zodi "viena" galesi pasakyti ir savo eiluteje: "Aš ir Tėvas esame viena“.(Jn 10,30), Sunus ir Tevas yra viena, bet dar nereiskia, kad Sunus yra "kaip Jis".
QUOTE(Una Li @ 2008 12 18, 13:05)
O šitie žodžiai tau nieko nesako?
"Dabar tu, Tėve, pašlovink mane pas save
ta šlove, kurią esu pas tave turėjęs
dar prieš atsirandant pasauliui." (Jn 17, 5)


Taip sie zodziai man nera tuscia vieta, jie patis is saves viska pasako, cia kazkokiu komentaru nematau prasmes sakyti. Gaila, kad jus neparasote, ka norejote siais zodziais pasakyti. Tai tenka tik speliot. Itariu, kad Jezaus Dievuskuma jus izvelgiate tame, kad jis jau buvo pries atsirandant pasauliui. Tik nesuprantu kaip tokias isvadas imanoma padaryti. Na taip, kai atsirado pasaulis Sunus jau buvo, kitaip ir negali buti, nes jis pirmagimis. Negana to jau buvo ir angelai, ir setonas, nes po to kai Jis kure pasauli nerasoma, kad buvo angelai.

na jei gudri esat klausti, bukit gudri ir atsakyti, kaip manote, ka Paulius laike Dievu?:
1 Kor 8:6 tai mes turime tik vieną Dievą, Tėvą, iš kurio yra visa ir jam esame mes, ir vieną Viešpatį, Jėzų Kristų, per kurį yra visa ir mes esame per jį.
(na tikiuosi neprilyginsite zodzio "viespats" Dievui, tikiuosi suprantate, kad viespaciu vadindavo netgi tarnai savo seimininka)

1 Tim 2:5 Vienas yra Dievas ir vienas Dievo žmonių Tarpininkas – žmogus Kristus Jėzus.
Atsakyti
QUOTE(ABocius @ 2008 12 19, 10:55)
isvadas teisingas padariai, bent jau ta tema apie kuria snekame. tik dabar, gal but taip pat apie zodi "viena" galesi pasakyti ir savo eiluteje: "Aš ir Tėvas esame viena“.(Jn 10,30), Sunus ir Tevas yra viena, bet dar nereiskia, kad Sunus yra "kaip Jis".

na jei gudri esat klausti, bukit gudri ir atsakyti, kaip manote, ka Paulius laike Dievu?:
1 Kor 8:6 tai mes turime tik vieną Dievą, Tėvą, iš kurio yra visa ir jam esame mes, ir vieną Viešpatį, Jėzų Kristų, per kurį yra visa ir mes esame per jį.
(na tikiuosi neprilyginsite zodzio "viespats" Dievui, tikiuosi suprantate, kad viespaciu vadindavo netgi tarnai savo seimininka)

1 Tim 2:5 Vienas yra Dievas ir vienas Dievo žmonių Tarpininkas – žmogus Kristus Jėzus.

Matai, ABociau, kaip su tuo "švariu lapu" išeina - tau žodis "viena" nereiškia, kad Sūnus toks yra "kaip Jis", o man jis asocijuojasi būtent su tapatumu, tau žodis "viešpats" pavartotas Jėzaus atžvilgiu reiškia, kad Jis nėra Dievas, nors NT kalbant apie Dievą jis pavartotas bene 9 kartus (ką jau kalbėt apie ST), o man visai nekelia įtarimo, kad Dievo atveju tas žodis vartojamas viena reikšme, o Jėzaus jau kita. Abejoju, ar toks dalykas kaip tabula rasa iš viso egzistuoja g.gif .
QUOTE(ABocius @ 2008 12 19, 10:55)
Taip sie zodziai man nera tuscia vieta, jie patis is saves viska pasako, cia kazkokiu komentaru nematau prasmes sakyti. Gaila, kad jus neparasote, ka norejote siais zodziais pasakyti. Tai tenka tik speliot. Itariu, kad Jezaus Dievuskuma jus izvelgiate tame, kad jis jau buvo pries atsirandant pasauliui. Tik nesuprantu kaip tokias isvadas imanoma padaryti. Na taip, kai atsirado pasaulis Sunus jau buvo, kitaip ir negali buti, nes jis pirmagimis. Negana to jau buvo ir angelai, ir setonas, nes po to kai Jis kure pasauli nerasoma, kad buvo angelai.

Bet ar tau nekeista, kad iki Jėzaus gimimo žmogumi, apie jo sukūrimą nekalbama, nors teigiama, kad Jis buvo dar prieš atsirandant pasauliui. Juk apie angelus nemažai prirašyta. Ar Jis buvo nepakankamai reikšmingas, kad nebuvo reikalo apie Jį kalbėti? O gal tai patvirtina Jėzaus žodžius, jog Jis ir Tėvas yra viena, ir Jis nebuvo kūrinys?
Atsakyti
ydomiai jus cia kapstot g.gif o as manau kad Dievas ir Jezus du atskiri asmenys smile.gif aiskiausias irodymas Jezaus krikstas..jam pasikrikstijus pasigirdo balsas is dangaus "sitas yra mano sunus,juo as geriuosi".taigi Dievas-tevas,Jezus-sunus
Atsakyti
"Dievas pats patvirtina, kad Jėzus - jo Sūnus (per krikštą: Mt 3,17; per Jėzaus pasikeitimą ant kalno: Mk 9,7), o jam gimus angelai paskelbia, kad gimė Aukščiausiojo Sūnus (Lk 1,32). Viešpats Jėzus Piloto (Mt 26,63-64) ir Kajafo (Lk 22,70) kvočiamas pasisako esąs Dievo Sūnus, tą patį liudija ir kiti įvairiausi Biblijos žmonės:

- Petras: “Tu esi Mesijas, gyvojo Dievo Sūnus” (Mt 16,16).

- Jonas: “Kas išpažįsta, jog Jėzus yra Dievo Sūnus, Dievas tame ir tas Dieve pasilieka” (1Jn 4,15).

- Paulius: “Aš gyvenu tikėjimu į Dievo Sūnų” (Gal 2,20).

- Morta iš Betanijos: “Aš tikiu, kad tu Mesijas, Dievo Sūnus, kuris turi ateiti į šį pasaulį” (Jn 11,27).

- Natanielis: “Rabi, tu Dievo Sūnus!” (Jn 1,49).

- Romėnų kapitonas nukryžiuojant Jėzų: “Tikrai šitas buvo Dievo Sūnus!” (Mt 27,54).

- Etiopijos iždo valdytojas: “Aš tikiu, kad Jėzus Kristus yra Dievo Sūnus” (Apd 8,37).

Velnias irgi žino, kad Kristus - Dievo sūnus (Mt 4,3.6), Dievo Sūnumi jį pripažįsta ir demonai (Mt 8,29).

Fariziejai ir aukštieji kunigai (Mk 14,53-65) bei įaudrinta minia (Jn 19,7) labiausiai įtūžo dėl to, kad Jėzus - Dievo Sūnus. Iki šiol žydams ir musulmonams tai - kaip krislas akyje. Bet jei jis būtų buvęs tik “brolis” (Šalom Ben Chorin), “sūnus tarp sūnų” (Zahrnt), geras žmogus arba socialinis reformatorius, - negalėtų būti mūsų Gelbėtojas ir Išganytojas. Jis yra Gelbėtojas ir Išganytojas tik dėl to, kad jis - iš tikrųjų gyvojo Dievo Sūnus (Mt 16,16)." /iš Kauno laisvųjų krikščionių bažnyčia/

Kažin ar apie tik žmogų būtų tiek teiginių, kad jis Gyvojo Dievo Sūnus ,mūsų Viešpats, Gelbėtojas? Juk ką nors kitą, o ne Dievą garbinti griežtai uždrausta, pasitikėti kažkuo kitu, o ne Dievu - smerktina g.gif
Papildyta:
QUOTE(alvyde @ 2008 12 20, 22:45)
ydomiai jus cia kapstot g.gif o as manau kad Dievas ir Jezus du atskiri asmenys smile.gif aiskiausias irodymas Jezaus krikstas..jam pasikrikstijus pasigirdo balsas is dangaus "sitas yra mano sunus,juo as geriuosi".taigi Dievas-tevas,Jezus-sunus

Kad asmenys skirtingi pripažįsta visi. Aš tikiu , kad Dievas yra triasmenis. O štai kai kas sako, kad Jėzus ne Dievas, ne vienas iš triasmenio Dievo asmenų. Na ir bandome išsiaiškinti, ką apie tai sako Biblija rolleyes.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Luknė: 20 gruodžio 2008 - 20:50


Bet ar tau nekeista, kad iki Jėzaus gimimo žmogumi, apie jo sukūrimą nekalbama, nors teigiama, kad Jis buvo dar prieš atsirandant pasauliui. Juk apie angelus nemažai prirašyta. Ar Jis buvo nepakankamai reikšmingas, kad nebuvo reikalo apie Jį kalbėti? O gal tai patvirtina Jėzaus žodžius, jog Jis ir Tėvas yra viena, ir Jis nebuvo kūrinys?
[/quote]
Jezus tikrai buvo Dievo kurybos stebetojas.Kolosieciams 1:15-17
Dievas ir Jezus ne viena Filipieciams 2:9
Jezus Dievo sukurtas Apreiskimo3:14.Izajo 44:6
Dievas aukstesnis uz Jezu 1 korintieciams 11:3
man cia viskas aisku thumbup.gif
Atsakyti
[quote=alvyde,2008 12 20, 22:00]

[/quote]
Jezus tikrai buvo Dievo kurybos stebetojas.Kolosieciams 1:15-17
Dievas ir Jezus ne viena Filipieciams 2:9
Jezus Dievo sukurtas Apreiskimo3:14.Izajo 44:6
Dievas aukstesnis uz Jezu 1 korintieciams 11:3
man cia viskas aisku thumbup.gif
[/quote]
beje pagal trejybes apibrezima Dievas-tevas,Dievas-sunus,Dievas-sventoji dvasia,turetu buti taip kad jie visi lygiaverciai smile.gif o Biblijoje,aiskiai pasakyta, kad "Kristaus galva Dievas",taigi ne lygiaverciai g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo alvyde: 20 gruodžio 2008 - 21:26
Una Li, protinga gi esant, tai ar negeda tokias nesamones sneket mirksiukas.gif

QUOTE(Una Li @ 2008 12 20, 19:47)
Matai, ABociau, kaip su tuo "švariu lapu" išeina - tau žodis "viena" nereiškia, kad Sūnus toks yra "kaip Jis", o man jis asocijuojasi būtent su tapatumu,

si "svariu lapu" cia labai viskas tvarkoj, tik va su elemiantare logika pas tamsta nelabai. taip as zodi "viena" suprantu taip kaip sakote. bet jus ji suprantante, kiai snekama apie zmones irgi taip pat kaip as suprantu, bet jau kai snekama apie Sunu, kazkodel jums reikia suprasti kitaip, o tai manau jus vercia daryti isankstine nuosta ir ji nieko bendro su "Svariu lapu" neturi. ok, tada jus man paaiskinkit, kodel frazeje "Aš ir Tėvas esame viena“.(Jn 10,30) jus zodi "viena" suprantate vienaip, o eiluteje "Ir tą šlovę, kurią esi man suteikęs, aš perdaviau jiems, kad jie būtų viena, kaip mes esame viena: aš juose ir tu manyje, kad jie pasiektų tobulą vienybę ir pasaulis pažintų, jog tu esi mane siuntęs ir juos myli taip, kaip mane mylėjai." (Jn 17:22-23) kazkodel kitaip?
QUOTE(Una Li @ 2008 12 20, 19:47)
tau žodis "viešpats" pavartotas Jėzaus atžvilgiu reiškia, kad Jis nėra Dievas, nors NT kalbant apie Dievą jis pavartotas bene 9 kartus (ką jau kalbėt apie ST), o man visai nekelia įtarimo, kad Dievo atveju tas žodis vartojamas viena reikšme, o Jėzaus jau kita. Abejoju, ar toks dalykas kaip tabula rasa iš viso egzistuoja g.gif .

Argi as sakiau, kad zodis "viespats" pavartotas Jezaus atzvilgiu reiskia, kad jis nera Dievas. as sakau, kad pats sis zodis nieko tokio nenurodo, kad siuo zodziu pavadintas asmuo jau yra Dievas. Jus geriau suskaiciuokit kiek kartu sis zodis buvo pavartotas ne Dievui apibudinti. nors siaip apie to zodzio reiksme as ten uzsiminiau tik tarp kitko, kadangi pacitavau visa eilute (taip darau, kad nebuciau apsauktas, jog istraukiu is konteksto). ok as paklausiu truputi kitaip:
Kaip manote, ka Paulius laikė vieninteliu Dievu sakydamas siuos zodzius: "tai mes turime tik vieną Dievą, Tėvą, iš kurio yra visa ir jam esame mes"?

QUOTE(Una Li @ 2008 12 20, 19:47)
Bet ar tau nekeista, kad iki Jėzaus gimimo žmogumi, apie jo sukūrimą nekalbama, nors teigiama, kad Jis buvo dar prieš atsirandant pasauliui. Juk apie angelus nemažai prirašyta. Ar Jis buvo nepakankamai reikšmingas, kad nebuvo reikalo apie Jį kalbėti? O gal tai patvirtina Jėzaus žodžius, jog Jis ir Tėvas yra viena, ir Jis nebuvo kūrinys?

Nesupratau ka norejote tuo pasakyti. na jei nekalbama, tai tikrai neirodo, kad tai yra del to, jog Jis yra Dievas. o siaip su kaupu uztenka, kad apie jo sukurima kalbama NT, nes jei Jis turi pradzia, vadinasi, tai nera Dievas. Nors ne neesme, bet kad apie angelu sukurima lygtais irgi nekalbama, o jei sneket apskritai kas ten kalbama, tai apie Kristu tikrai kalbama, dabar neturiu laiko ieskot, bet Izajas, jei neklystu, ir apie Jo sukurima kalba. (nors sakau, tai nera esme)
Atsakyti
Nei krikščionių moralė, nei religija neturi jokio sąlyčio su tikrove. Vien tik menamos priežastys („Dievas“, „siela“, „Aš“, „dvasia“, „laisvoji valia“ – ar net „nelaisvoji“); vien tik menami veiksmai („nuodėmė“, „išganymas“, „malonė“, „bausmė“, „nuodėmių atleidimas“). Santykiai su menamomis būtybėmis („Dievas“, „dvasios“, „sielos“); menamas gamtos mokslas (antropocentrinė, visiškai neegzistuojanti sąvoka apie gamtines priežastis); menama psichologija (visiškas savęs nesupratimas, malonių ar nemalonių visiems būdingų jausmų – pvz., nervus simpathicus būsenų – aiškinimai, pasitelkus į pagalbą religinės-moralios idiosinkrazijos ženklų kalbą, – „atgaila“, „sąžinės graužimas“, „šėtono gundymas“, „Dievo artumas“); menama teologija („Dievo karalystė“, „Paskutinis teismas“, „amžinasis gyvenimas“). Šis tikrų išmonių pasaulis savo nenaudai smarkiai skiriasi nuo svajonių pasaulio tuo, kad pastarasis atspindi tikrovę, o pirmasis iškraipo, nuvertina, paneigia ją. Tik sąvoką „natūra“ priešpriešinus sąvokai “Dievas“, žodis „natūralus“ turėjo tapti „smerktinas“ – viso šio išmonių pasaulio šaknis glūdi neapykantoje viskam, kas „natūralu“ (tikrovei!); šis pasaulis yra gilaus pasidygėjimo tikrove išraiška.
Friedrich Nietzsche
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Coochie Coo: 22 gruodžio 2008 - 13:13
niu as pasisakysiu , tik nepulkit lotuliukas.gif mano nuo mone Dievas,Biblija <kristus ir visa Krikscionybe kaip ir bet kuri kita tikejimo saka , yra sukurta paties zmogaus , kad zmonija turetu ir kazkuo tiketu... nes jeigu nebus tikejimo-nebus baimes ,o jeigu nebus baimes-zmonija pati susinaikintu smurtu,depresijom,nezinomybe ir pan...Ziurint is mirstancio arba nelaimeje atsidurusio zmogaus puses-yra gerai,kada turi su kuo pakalbeti,kazkuo tiketi..kad gyvenimas nesibaigia mirtimi,kad yra kazkas daugiau,tai palengvina isejimo is sio pasaulio baime... cia galima begalo daug diskutuoti,ir kaip sakoma-religija ir politika dvi neissiamiamos temos apie kurias visuom bus nesutariama.. smile.gif o apibendrinant - pasakysiu , zmonija,augalai visa kas ant sios zemes yra-susikure evoliucijos eigoje...O Biblija-tai zmoniu doroves kelio knyga,kuri dar nors kiek risa ir vienija visus tokius skirtingus ir unikalius zmones...
Atsakyti
as kaip tik ta pati sakiau,mane pavadino debile pagone...del to kad as netikiu....ir as manau kad kieviena religija tiki savo dievais,nera vieno dievo ...kaip tik zmones tik neismasto.tie laukiniu rase moterims surisa rankas nes jos kaltos kad pas ju lietaus nera.kaip zeminamos moterys visame pasaulyje vardan savo isitikinimu.
Atsakyti
QUOTE(Uodegyte @ 2008 12 22, 16:51)
as kaip tik ta pati sakiau,mane pavadino debile pagone...del to kad as netikiu....ir as manau kad kieviena religija tiki savo dievais,nera vieno dievo ...kaip tik zmones tik neismasto.tie laukiniu rase moterims surisa rankas nes jos kaltos kad pas ju lietaus nera.kaip zeminamos moterys visame pasaulyje vardan savo isitikinimu.


labai įdomu, netikintį žmogų pagonimi pavadinti. Pagonybė irgi tikėjimas. dievais.
Papildyta:
QUOTE(Coochie Coo @ 2008 12 22, 14:13)


"Antikristą" skaitai? biggrin.gif
Atsakyti