Una Li, protinga gi esant, tai ar negeda tokias nesamones sneket
QUOTE(Una Li @ 2008 12 20, 19:47)
Matai, ABociau, kaip su tuo "švariu lapu" išeina - tau žodis "viena" nereiškia, kad Sūnus toks yra "kaip Jis", o man jis asocijuojasi būtent su tapatumu,
si "svariu lapu" cia labai viskas tvarkoj, tik va su elemiantare logika pas tamsta nelabai. taip as zodi "viena" suprantu taip kaip sakote. bet jus ji suprantante, kiai snekama apie zmones irgi taip pat kaip as suprantu, bet jau kai snekama apie Sunu, kazkodel jums reikia suprasti kitaip, o tai manau jus vercia daryti isankstine nuosta ir ji nieko bendro su "Svariu lapu" neturi. ok, tada jus man paaiskinkit, kodel frazeje "Aš ir Tėvas esame viena.(Jn 10,30) jus zodi "viena" suprantate vienaip, o eiluteje "Ir tą šlovę, kurią esi man suteikęs, aš perdaviau jiems, kad jie būtų viena, kaip mes esame viena: aš juose ir tu manyje, kad jie pasiektų tobulą vienybę ir pasaulis pažintų, jog tu esi mane siuntęs ir juos myli taip, kaip mane mylėjai." (Jn 17:22-23) kazkodel kitaip?
QUOTE(Una Li @ 2008 12 20, 19:47)
tau žodis "viešpats" pavartotas Jėzaus atžvilgiu reiškia, kad Jis nėra Dievas, nors NT kalbant apie Dievą jis pavartotas bene 9 kartus (ką jau kalbėt apie ST), o man visai nekelia įtarimo, kad Dievo atveju tas žodis vartojamas viena reikšme, o Jėzaus jau kita. Abejoju, ar toks dalykas kaip
tabula rasa iš viso egzistuoja
.
Argi as sakiau, kad zodis "viespats" pavartotas Jezaus atzvilgiu reiskia, kad jis nera Dievas. as sakau, kad pats sis zodis nieko tokio nenurodo, kad siuo zodziu pavadintas asmuo jau yra Dievas. Jus geriau suskaiciuokit kiek kartu sis zodis buvo pavartotas ne Dievui apibudinti. nors siaip apie to zodzio reiksme as ten uzsiminiau tik tarp kitko, kadangi pacitavau visa eilute (taip darau, kad nebuciau apsauktas, jog istraukiu is konteksto). ok as paklausiu truputi kitaip:
Kaip manote, ka Paulius laikė vieninteliu Dievu sakydamas siuos zodzius: "tai mes turime tik vieną Dievą, Tėvą, iš kurio yra visa ir jam esame mes"?
QUOTE(Una Li @ 2008 12 20, 19:47)
Bet ar tau nekeista, kad iki Jėzaus gimimo žmogumi, apie jo sukūrimą nekalbama, nors teigiama, kad Jis buvo dar prieš atsirandant pasauliui. Juk apie angelus nemažai prirašyta. Ar Jis buvo nepakankamai reikšmingas, kad nebuvo reikalo apie Jį kalbėti? O gal tai patvirtina Jėzaus žodžius, jog Jis ir Tėvas yra viena, ir Jis nebuvo kūrinys?
Nesupratau ka norejote tuo pasakyti. na jei nekalbama, tai tikrai neirodo, kad tai yra del to, jog Jis yra Dievas. o siaip su kaupu uztenka, kad apie jo sukurima kalbama NT, nes jei Jis turi pradzia, vadinasi, tai nera Dievas. Nors ne neesme, bet kad apie angelu sukurima lygtais irgi nekalbama, o jei sneket apskritai kas ten kalbama, tai apie Kristu tikrai kalbama, dabar neturiu laiko ieskot, bet Izajas, jei neklystu, ir apie Jo sukurima kalba. (nors sakau, tai nera esme)