QUOTE(Medinis @ 2008 12 29, 17:15)
Hm... O ar vaikai turi jūsų kažkaip ypatingai paparašyti? "Mamyte, mamyte, gal galėtum duoti vieną agurkėlį"... arba "mama, duok agurką, ką?"... o ga - "motin, kur blin agurkai, kodėl nėr papjaustyta"?
Dėl mirusių tai visai nesuprantu... Tikrai tikrai... Na juk jie mirė jau, nieko pakeisti nebegali (nebent skaistykloje), jau turėtų būti pasvertos jų nuodėmės...
Aš turbūt labai žemiškai apie nežemiškus dalykus bandau suprasti. Čia tas kablelis ir kabliataškis mane paveikė.
Dėl obuolio ir nebuvau tikras. O gal jūs žinote - ar visa ko sukūrimas per 6 dienas yra alegorija ar tikras dalykas? Jei alegorija - tai su kuo ir kam? Ir kodėl būtent sekmadienį reikia švęsti... Egiptiečiai man rodos dešimtadienius švęsdavo ir nieko... O gal ne alegorija?
Dabar labai rimtai klausiu - ar įmanoma kaip nors nustatyti (gal tai yra kažkaip pažymėta) kurie pasakojimai yra alegoriniai, o kuriuos reikia priimti pažodžiui, nepraleidžiant nei vienos raidės?
Dėl mirusių tai visai nesuprantu... Tikrai tikrai... Na juk jie mirė jau, nieko pakeisti nebegali (nebent skaistykloje), jau turėtų būti pasvertos jų nuodėmės...
Aš turbūt labai žemiškai apie nežemiškus dalykus bandau suprasti. Čia tas kablelis ir kabliataškis mane paveikė.
Dėl obuolio ir nebuvau tikras. O gal jūs žinote - ar visa ko sukūrimas per 6 dienas yra alegorija ar tikras dalykas? Jei alegorija - tai su kuo ir kam? Ir kodėl būtent sekmadienį reikia švęsti... Egiptiečiai man rodos dešimtadienius švęsdavo ir nieko... O gal ne alegorija?
Dabar labai rimtai klausiu - ar įmanoma kaip nors nustatyti (gal tai yra kažkaip pažymėta) kurie pasakojimai yra alegoriniai, o kuriuos reikia priimti pažodžiui, nepraleidžiant nei vienos raidės?
Manau, kad gražiai prašyti geriau, kad prie agurko negautum ir mamos pabarimo už nemandagumą.
Melstis už mirusius niekada ne vėlu ir niekada nėra be reikalo. Aš tikiu, kad Dievui nėra laiko, jis laikui nepavaldus yra anapus jo. Todėl mūsų malda nėra po žmogaus mirties, nėra ir prieš ją, nėra nei po nukeliavimo pvz. į pragarą nei prieš, kada besimelstume. Malda yra Dievui už žmogų, o prašančiąjam Dievas pažadėjo duoti. Todėl viltingai prašykime, gal vertas pragaro vien dėl mūsų prašymo ten neis, o gal mums meldžiantis už mirusį jam prieš mirštant bus duota galimybė pasitaisyti , juk Dievui nėra vakar ir rytoj, nėra laiko.
Matai, kažkas ilsėdavosi kas 10 dienų, o mums įsakyta ilsėtis dažniau, kas 7 dienos. Dievas rūpinasi ne tik mūsų dvasia, kuriai reikia laiko apmąstyti, laiko mylėti, bet ir kūnu, kuriam būtinas poilsis ir tai ne tinginystė, tai būtina kūno sveikatai, žmogaus gerovei. Dievas myli savo kūrinius ir lengvina jų naštas.
Dabar kai yra galimybės juk ilsimės dar dažniau ir ilgiau

QUOTE(adaptacijaa @ 2008 12 29, 17:28)
nu ok, vaisius ten minimas. kam jie nepaklauso? ką jie padarė? čia vienas asmuo nepakluso? ar visa žmonija? prieš kiek metų tai buvo? kaip tada žmonės atrodė? jau kai į homo sapiens išsivystė ar anksčiau? kada čia juos dievas vargų vargt išsiuntė ir kodėl?
Jie nepakluso Dievo valiai. Visiškai nesvarbu ką padarė, svarbu, kad padarė prieš Dievo valią, tai yra apsisprendė eiti ne su Dievu, o prieš Jį, gal tiksliau būtų sakyti be Jo. Nepakluso pirmieji žmonės, o keli jie buvo visiškai nesvarbu. O koks skirtumas prieš kiek metų tai buvo, ar kaip tie žmonės atrodė? Ir čia vargų vargti jie ne pagal Dievo norą atsidūrė, o savo pasirinkimu. Juk už kiekvieną poelgį reikia prisiimti iš jo sekančią atsakomybę. Gyvenimo, be gyvybės šaltinio nėra. Žmonės nusprendė apseiti be gyvybės šaltinio - Dievo, vadinasi nusprendė apseiti be gyvybės - mirti. Dievas juos sukūrė gyvenimui, suteikė galimybę turėti laisvą valią, rinktis gyvenimą - gėrį, arba mirtį - blogį. Prašė rinktis tik gėrį. Bet žmonėms nepakako pažinti gėrį - gyvenimą, norėjo pažinti ir blogį - mirtį, štai mes ir pažįstame tai ką mums mūsų protėviai parinko. Pažįstame gėrį - Dievą, galime jį rinktis, pažįstame ir blogį - mirtį, galime pasirinkti ir ją, amžinąją mirtį, amžinąjį atsiskyrimą nuo Dievo.
Na aš taip suprantu
