
Mielas Kuisis,
labai gaila, tačiau darbinį meilą galiu pasiekti tik darbo metu. Į Jūsų laišką jau atsakyta. Būtų labai gerai (prašau ir visų kitų), kad registruojantis nurodytumėte savo tel. nr. - tada lengviau bendrauti iškilus nesklandumams ir greičiau spręsti problemas. Dėl Jūsų siuntos klausimų iškilo nuo pat pradžių - turėkite galvoje, kad nurodote blogai savo adresą, o pasiskambinti ir pasitiklinti negalėjome. Mes ją išsiuntėme 20d, o gavote tik dabar, nes ji buvo persiųsta iš kito pašto.
Dėl siuntos defektų tikiuosi išsiaiškinsime. Bet norėčiau patikinti, kad tyčiniu prekių gadinimu ir po to siuntimu klientams tikrai neužsiimame. Juolabiau, kai prekė tikrai stipriai sugadinta, o ne šiaip koks menkutis defektas. Pakeisime prekes į naujas, o su paštu patys išsiaiškinsime. Ir tikėsimės, kad sekantį kartą atsitikus nelaimei neskubėsite teisti siuntėjų. Man jau skambino ir iš to pašto, kur pristatome prekes, ir net iš centrinio, patikinti, kad jie čia ne prie ko, ir kad prekes sugadino pats gavėjas.
Tuo pačiu dar primygtinai rekomenduoju tikrinti prekes pačiame pašte. Nes mūsų (siuntėjų) pareiga supakuoti prekes taip, kad jos nebūtų pažeistos DEFORMAVUS pakuotę. Jei pakuotė deforumuota - reikia vietoje kelti pretenzijas paštui, nes mes atsakomybės už jų darbą prisiimti negalime. Nuo pat pradžių mes skyrėme daug dėmesio įpakavimams, pakuotėms, jų užpildymams, ir per pusę metų nesame turėję jokių nusiskundimų. Jeigu siuntinį atsiimate, deja, mažai šansų atrasti teisybę, nes pasirašydamos Jūs pačios patvirtinate, kad siuntinys buvo geras.
Linkiu šaunių rankdarbių, užuojauta Kuisiui dėl nesėkmingų siuntiniu, ir laukiu atsakymo į savo laiškutį.