gal cia ne i tema, bet turetumete omeny ateiciai
As papasokosiu savo istorija. 2009 spalio pabaigoje uzsakiau prekes is UK. Laukiau savaite, dvi, trecia jau pradejau ieskoti savo siuntos. Pasiziuriu per siuntu sistema, pasirodo prekes jau i Lietuva atkeliavo pries dvi savaites, uz jas kazkas pasirase ir adresatui jos pristatytos. Bet kazkodel as prekes neturiu. Pradejau ieskoti galu. Skambinu i pasta, nerado. Imone siunte prekes per Parcelforce, suzinojau, kad juos Lietuvoje atstovauja LEX SYSTEM. Ivedu pas juos siuntos numeri, o ziuriu, kad tikrai, prekes jau pristatytos adresatui. Susinervinau... Skambinu jiems ir klausiu, kur prekes. Man klientu aptarnavimo atstove aiskina, kad ant siuntos nebuvo tel. numerio, o kadangi vairuotojas nieko nerado, prekes guli sandelyje. Guli sandely? o kodel siuntu sistemoje nurodyta, kad iteiktos adresatui? Klausiu, kodel nepaliko informacijos pasto dezuteje, kodel nebande dar karta atvezti, ji atsakyti negalejo...Po nemalonaus pokalbio, patikino, kad prekes bus atveztos sekancia diena. Taigi prekes gavau - pagaliau - po beveik 4 savaiciu. Bet po keliu dienu, mane per Facebooka surado dar kita klientu aptarnavimo atstove ir klause, ar ne mano prekes sandelyje guli. OHO galvoju, dar siunta? Pasirodo mergina net nepasidomejo, ar prekes jau ISTIKRUJU pristatytos adresatui. Kaip sakant moralas toks, galva nezino, ka daro uodega