QUOTE(cute @ 2009 02 03, 22:45)
Dilma, jei taviškė dėl regos sutrikimų turi negalią, tai sociumo supratimu ji ir yra tokia - kitokia. O kodėl neįgaliukai - kita kalba? Jie ką ne žmonės, dėl to? Beje, logopediniuose darželiuose nemaža dalis vaikų yra su negalia.
Su teisingai artikuliuojančiu ir sklandžiai kalbančiu vaiku logopedei veikti sutinku nelabai yra ką. Veikti ką yra pačiam vaikui su tais, kurie to negeba to. T.y. gerai kalbantis turi galimybę suvokti pvz., kad ne vien kalba yra komunikavimo būdas ir ...visa kita, ką jau rašiau
Kur pasakyta, kad neįgaliukai - ne žmonės? Jie tik kitokie, jų kitoks pasaulio suvokimas, jų kitoks mąstymas. Bet kalba ne apie tai. Kalba apie sveikus, paprastus, niekuom neįpatingus vaikus, turinčius šiokį tokį laikiną sutrikimą. Ir svarstymas, ar verta leisti į logopedinėį darželį vaiką, kuris išvengė to sutrikimo, vien tik tam, kad jis tą sutrikimą įgytų. Ir vardan ko?
Beje, mes šiaip pametėm vieną svarbų niuansą - kalba ėjo apie mažylį maždaug pusantrų metų, kuris pats DAR NESUGEBA padėti kitiems, bet neblogai GALI nesąmoningai perimti taisytinus dalykus. Ir vėl klausimas - kam to reikia?
O dėl savo dukters labai prieštarausiu - ji neturi negalios, ir visi vaikai, kurie nešioja akinius ir su jais mato, mano supratimu, nėra kitokie

. Jie taip pat suvokia pasaulį, kaip ir tie, kurie be akinių. Jei jau taip teigi, tai ir tie, kurių dantukai kreivi - irgi kitokie
Ai, viskas, off topic gaunasi. Kiekvienas sprendžia, kaip jam geriau daryt. Aš nematau nė vieno argumento už tai, kad gerai kalbantis vaikas lankytų logopedinį darželį (logopedinį tikra to žodžio prasme). Sutinku su ta mintim, kad buvimas šalia kitokių vaikų (bet turiu omeny būtent neįgaliukus - tikruosius likimo nuskriaustus vaikus) sveikuosius moko tolerancijos ir supratimo. Bet irgi ne be šeimos pagalbos