Vat,aš noriu todėl sužinoti,kad pati neįjungiu jų (išskyrus,kai rūkas būna),bet šiaip visai norėtųsi
Tai vat,man toks klausimas įdomus: ar jus akina,kai naktį kai kurie važinėja įsijungę ir priešrūkinius žibintus ? Šiaip su jais geriau matosi,bet ar priešais atvažiuojantiems tai nesukelia problemų ? Bent jau man tai jie netrukdo,neakina. Tiesą sakant,net nežinau,ar KET ką nors apie tai sako.
Vat,aš noriu todėl sužinoti,kad pati neįjungiu jų (išskyrus,kai rūkas būna),bet šiaip visai norėtųsi
Vat,aš noriu todėl sužinoti,kad pati neįjungiu jų (išskyrus,kai rūkas būna),bet šiaip visai norėtųsi
Akina ir labai. Sutinku kad uzmiestyje jie apsviecia platesni kelio ruoza, bet mieste yra visiskai nereikalingi. Nors kai kam atrodo kitaip. Is vis nesuprantu kam kiti isijungia galinius ruko zibintus, ypac kai nera priekiniu. O KET yra parasyta: 142. Rūko žibintus leidžiama naudoti tik esant blogam matomumui, o priekinius - ir sugedus priekiniam kairiajam artimųjų šviesų žibintui.
Tik deja Lietuvoje uz tai bauda gali buti skirta 20-40 lt. Latvijoje negalima vaziuoti su priesrukinem miesto zonoje, Estijoje nesant rukui. Baudos milziniskos.
Tik deja Lietuvoje uz tai bauda gali buti skirta 20-40 lt. Latvijoje negalima vaziuoti su priesrukinem miesto zonoje, Estijoje nesant rukui. Baudos milziniskos.
Tai taip,mieste tikrai nėra reikalo juos įsijungti. Na,nežinau,aš kiek bandau pati žiūrėt,tai man nesijaučia labai didelis skirtumas,ar atvažiuoja automobilis su papildomai įjungtais priešrūkiniais ,ar tik su trumposiomis šviesomis
Kai su ilgosiomis važiuoja,tai tada jau aišku, tikrai jaučiasi skirtumas.
QUOTE(Itani @ 2009 02 25, 11:54)
Kai su ilgosiomis važiuoja,tai tada jau aišku, tikrai jaučiasi skirtumas.
Aha, ką tik aprašiau situaciją apie trumpas-ilgas, kitoje temoje. Važinėju su trumpom, o man visi mirksi - durne, išsijunk ilgąsias
Jau vien zibintu pavadinimas nurodo ju paskirti - ruko/priesrukiniai zibintai. Ir is tikruju akina, maziau nei tolimosios, bet akina, o galiniai - taip pat, paskui tokia masina pavaziavus ilgiau, labai skauda akis. Kiek teko pastebeti, tai ne visi priesrukiniai yra itaisyti tokiame aukstyje, kad neakintu, o taip pat ne visi vairuotojai isisuka tinkamas lemputes, t.y. dauguma per stiprias. Ju naudojimas taip pat didina kuro sanaudas, ypac senesnese masinose.
QUOTE(vovere74 @ 2009 02 25, 10:58)
Aha, ką tik aprašiau situaciją apie trumpas-ilgas, kitoje temoje. Važinėju su trumpom, o man visi mirksi - durne, išsijunk ilgąsias
Briedas kažkoks. Kai jiems parodau, kokios yra ilgosios tai ir pypint pradeda 
Todėl kad nesureguliuota, nes taip neturi būti. Už tai man atrodo net gi bauda yra
manes neakina ir as i jas neziurau, bet aisku naudoti reikia tada kai jie reikalingi, labiau akina a la xenonai, svieciantys i medziu virsunes
reiktu i servisa
QUOTE(vovere74 @ 2009 02 25, 10:58)
Aha, ką tik aprašiau situaciją apie trumpas-ilgas, kitoje temoje. Važinėju su trumpom, o man visi mirksi - durne, išsijunk ilgąsias
Briedas kažkoks. Kai jiems parodau, kokios yra ilgosios tai ir pypint pradeda 
reiktu i servisa
Manes priesrukines neakina, pats jas ir daznai naudoju. O va kinietiski xenonai, tai tragedija. Pas daug ka tiesiai i akis sviecia. Dziaugiuosi, kad jie nekokybiski, greitai perdega ir vairuotojai priversti naudoti paprastas lemputes.
QUOTE(acuktuvaz @ 2009 02 25, 14:22)
Manes priesrukines neakina, pats jas ir daznai naudoju. O va kinietiski xenonai, tai tragedija. Pas daug ka tiesiai i akis sviecia. Dziaugiuosi, kad jie nekokybiski, greitai perdega ir vairuotojai priversti naudoti paprastas lemputes.
Xenonai akina ne vien kinietiski, bet gali akinti ir originalus. Jei zibintas nera pritaikytas xenonams, tai tik nukreipus i zeme neakins. Bet tada nelabai ka ir apsvies. Tiek xenonai, tiek priesrukines yra mados reikalas. Jei visa laika vazineji tik mieste, tai nei vieni, nei kiti nereikalingi.
Taip pat akinti gali ir trumposios, jei: 1)nesureguliuotos; 2)prikrauta bagazine; 3)per didelio galingumo lemputes isuktos. Tai galioja ir priesrukinem. Vienu metu buvo mada isitaisyti priesrukines tose masinose, kur jos nera numatytos, pvz. Audi 100. Kai kurie tiesiog ant buferio pritaisydavo ir tikrai sviesdavo ne i kelia. Buvo dar mada vazineti tik su priesrukinem, be trumpuju. Atrodo, kad praejo tiek, viena, tiek kita mada. Dabar xenonu mada.
Papildyta:
QUOTE(Subjektyvi @ 2009 02 25, 13:18)
Todėl kad nesureguliuota, nes taip neturi būti. Už tai man atrodo net gi bauda yra
Ir technikinės nepraeitum.
Nemanau, kad nesureguliuota pas vovere, greiciausiai bus technine problema. Butinai uzsuk i servisa. Kai nusipirkom masina, tai lempos is viso sviete tik i zeme, nes buvo nuluze laikikliai. O TA praeiti baika, 50 lt ir turi lapuka. O bauda 20-40 lt
Mieste tai gal mados reikalas,nes ir pardavėjai skelbimuose labai pabrėžia,kad yra priešrūkiniai
O užmiestyje tai jie būtų gerai dėl to,kad apšviečia šalikelę,o ten kaip žinia,mėgsta makaluotis blaivūs ir neblaivūs piliečiai.Ir negali žinot,ar nesugalvos pasinešt į važiuojamąją dalį.Tai su priešrūkiniais bent pamatytum iš toliau ir pasisaugotum,pristabdytum.
Kas dėl xenonų,tai jooooo, akina beveik taip,kaip įjungtos ilgosios.
O užmiestyje tai jie būtų gerai dėl to,kad apšviečia šalikelę,o ten kaip žinia,mėgsta makaluotis blaivūs ir neblaivūs piliečiai.Ir negali žinot,ar nesugalvos pasinešt į važiuojamąją dalį.Tai su priešrūkiniais bent pamatytum iš toliau ir pasisaugotum,pristabdytum.
Kas dėl xenonų,tai jooooo, akina beveik taip,kaip įjungtos ilgosios.
QUOTE(pikkolo @ 2009 02 25, 16:58)
Xenonai akina ne vien kinietiski, bet gali akinti ir originalus. Jei zibintas nera pritaikytas xenonams, tai tik nukreipus i zeme neakins. Bet tada nelabai ka ir apsvies. Tiek xenonai, tiek priesrukines yra mados reikalas. Jei visa laika vazineji tik mieste, tai nei vieni, nei kiti nereikalingi.
Mados reikalas, kai susikisa xenonus i senas tarkas, o jie sviecia uz penkis ilgus zibintus ryskiau.O, is naujesniu auto gi neislupsi gamykliniu zibintu
QUOTE(lovely @ 2009 02 25, 19:14)
Mados reikalas, kai susikisa xenonus i senas tarkas, o jie sviecia uz penkis ilgus zibintus ryskiau.O, is naujesniu auto gi neislupsi gamykliniu zibintu 
Gamyklinius xenonus naujose masinose renkasi dazniausiai perkantys firmos vardu, nes tai dazniausiai papildoma iranga ir kainuoja nemazai (cia jei apie naujas). Tad nusiperka be xenonu ir paskui juos isideda, todel ir naujos masinos labai akina su tokiom lempom. Tik pamirsta lietuvaiciai, kad reik keisti visa zibinta, o ne vien lempute. Na bet tada ir kaina ~1000 lt uz vieneta. Gaila juk tiek pinigu
O kodel manai, kad negalima isimti xenonu is nauju masinu? Jie ka iauge ten? Daznai pasitaikanti vagyste Lt.








