galvoju, o ko mes is tikro taip atsiprasinejam del to savo spalvinio matymo? mazdaug "man tokios spalvos ne, bet cia tik skonio reikalas". Ir visgi sumasciau, kad ne tik skonio reikalas: kaip ir bet koks kitas fotografijos aspektas (pvz kompozicija) spalvos prisideda arba ne prie fotografijos nuotaikos kurimo, padeda/arba ne - isreiksti kzk minti, kzk paryskina, uzastrina, prigesina ir t.t. Noriu pasakyti, kad jos yra priemone (budas), ir yra nuotraukos turinys, kuri ta priemone (mano nuomone) turi atitikti.
nu su pvz:
Sea dukrutes pvz prisimenant - va ten akivaizdziai netiko tos aktyvios ryskios spalvos, nes turinys buvo l.nuosirdus, svarus. Ji man atrodo, zymiai geriau atspindetu naturalios spalvos. nu nebent butu koks konceptualus sumanymas priespastatyti turini ir forma, bet nemanau, kad siuo atveju Sea to sieke.
arba pvz ms foto serija (tikiuos, leidi pasinaudot:):
http://fotokudra.lt/...2&nav=aut&page=
na, tinka ten tas cross, skaniai tas avietinis atspalvis su paciom avietem susivalgo.
o va pvz rositafoto kur idejus buvo ir sayonarai "nepatiko" atspalvis (bet irgi pabreziant, kad cia skonio reikalas), tai vis tik nezinau, ar tik apie skoni kalbam: man irgi ne tai kad nepatinka, bet labiau,s akyciau, netinka tas atspalvis, nesuprantu kokia funkcija jis cia atlieka, ir kas nuo jo geriau.
nu zdz, priejau isvados, kad spalvu matymas tai ne tik "skonio" reikalas. tam tikra prasme jas galima vertinti ir "objektyviai" kriterijum paimant butent tos spalvos (spalvines gamos/intensyvumo ir t.t.) reikalinguma, "pagristuma" konkreciam kadre. nu ta prasme, pries uzdedant koki "action" butu gerai pagalvoti, o kam jis cia man reikalingas. nekalbu aisku, apie siaip pabandymus del idomumo ir naujoviu

jeigu kas nesuprato, nepykit, vakare jau man sunkiai deliojasi.
vaz dar Kino pavasario viena filma paziuret - bet pati save stebiu, kaip keistai pradejau filmus ziuret

