Įkraunama...
Įkraunama...

Lito devalvacija 3

QUOTE(Subjektyvi @ 2009 05 04, 10:34)
Prezidentas turi labai daug galių, apie kurias nekalbama. Paksą juk pašalino kaip pavojingą, tapkinį paliko, kaip dėkingą, o AMB darė kas priklauso ir kas nepriklauso. O Grybauskaitė yra AMB "anūkė" ir to paties režimo mokinė. Juk Brazauskas ją asmeniškai delegavo į Briuselį, jos niekas nerinko. Tai kodėl manai, kad Prezidentas neturi galių? Tai tik burtai liaudžiai.

Nesutinku del galiu, visiskai.
Visas valstybės vadovo galias galia suskirstyti į keturias sritis

Įstatymų leidimo galios . Prezidentas yra vykdomosios valdžios dalis, todėl prezidentinėje sistemoje, jam paliekama tik teisė vetuoti parlamento priimtus įstatymus. Lietuvoje Prezidentas turi šioje srityje daug teisių – jis gali teikti Seimui įstatymu projektus, kartu vetuoti arba nepasirašyti įstatymų. Tiesa, nei prezidentas A.Brazauskas, nei V.Adamkus teikdami Seimui įstatymu projektus nebuvo aktyvus, ypač V.Adamkus antrosios kadencijos metu.

Įstatymų vykdymo galios Prezidentinėje sistemoje, prezidentas yra ir vyriausybės vadovas bei turi dideles teises skirti bei atleisti ministrus ir spręsti kasdieninis valstybės valdymo klausimus. Lietuvos prezidentas tokių galių neturi. Jis teikia Seimui premjero kandidatūra ir tvirtina ministrus, bei gali „pareikalauti jų atsakomybės“, tačiau vyriausybės ir visos vykdomosios valdžios vadovas yra premjeras. Būtent jis turi daug kasdieninio valstybės valdymo funkcijų praktinėse valstybės ūkio srityse. Nemažiau svarbus faktas, kad būtent premjerui paklūsta didžioji dalis administracinio aparato. Tuo tarpu prezidentui dirba tik keletas tarnautojų. Taigi Lietuvos prezidentui suteiktos didelės teisės dalyvauti formuojant vyriausybę, tačiau mažai galimybių dalyvauti jos darbe.

Tiesa, Konstitucija aiškiai sako, jog prezidentas vienoje iš valdymų sričių turi išimtines teises – jis yra atsakingas už užsienio politiką ir yra vyriausiasis ginkluotojų pajėgų vadas.

Taigi Lietuvoje prezidentas ir premjeras turi atrasti tarpusavio sugyvenimo modelį. Situaciją komplikuoja daugelio tyrėjų nuomone nelogiška ir net gi žalinga Konstitucijos nuostata, kad prezidentas privalo būti nepartinis. Todėl prezidentas konstruodamas santykius su vyriausybe negali remtis politinių partijų parama. Kita vertus, būtent klausimas ar prezidentas turi paramą Seime nulemia jo galių apimtį.

Jeigu Seimo dauguma remia prezidentą, o dar geriau, tos pačios partijos atstovai kontroliuoja abi institucijas, tada politinė sistema tampa panaši į prezidentinę, kadangi nelieka premjero ir prezidento varžymosi galimybės.

Jeigu prezidentūrą ir Seime kontroliuoja skirtingos partijos, arba prezidentas neturi sąjungininkų Seime, tai galios mažėja proporcingai jo gebėjimui dalyvauti politiniuose žaidimuose. Jeigu prezidentas nesugeba išnaudoti įvairių neformalių galimybių, visą vadovavimą gali perimti premjeras ir įsigali į parlamentinę sistemą panaši valdžių padalinimo schema.

Prezidentas taip pat turi galią paleisti Seimą, tačiau ši teisė labai ribota – tik tuo atveju, jei Seimas nepriima sprendimo dėl Vyriausybės programos arba du kartus iš eilės jai nepritaria, taip pat - Vyriausybės siūlymu, jei Seimas pareiškia tiesioginį nepasitikėjimą Vyriausybe.

Nominacinės galios Lietuvos prezidentas turi daug galių skirti įvairius valstybės pareigūnus ir pastaruosius 10 metų šios galios išsiplėtė, nes buvo vadovaujamasi nuostata, kad tokiu būdų prezidentas gali smarkiau įtakoti valstybės gyvenimą.

Taigi Lietuvos prezidentas skiria: diplomatinius atstovus užsienio valstybėse, teikia Seimui trijų Aukščiausiojo Teismo teisėjų kandidatūras, iš jų – teikia Seimui skirti Aukščiausiojo Teismo pirmininką; Apeliacinio teismo teisėjus, o iš jų – Apeliacinio teismo pirmininką; skiria apygardų, apylinkių teismų teisėjus ir pirmininkus; trijų Konstitucinio Teismo teisėjų kandidatūras, taip pat teikia Seimui Konstitucinio Teismo pirmininko kandidatūrą; teikia Seimui valstybės kontrolieriaus bei Lietuvos banko valdybos pirmininko kandidatūras; Seimui pritarus, skiria kariuomenės vadą ir VSD vadovą; vidaus reikalų ministro siūlymu ir Vyriausybės teikimu, skiria policijos generalinį komisarą; Seimo pritarus skiria STT direktorių; skiria Vertybinių popierių komisijos pirmininką ir narius; premjero teikimu skiria Valstybinės energetikos išteklių kainų ir energetinės veiklos kontrolės komisijos pirmininką ir narius; Konkurencijos tarybos pirmininką; kartu su Seimo pirmininku bei premjeru skiria azartinius lošimus kontroliuojančios Priežiūros komisijos narius

Simbolinės galios Prezidentas šioje srityje turi daug pareigų – skiria valstybinius apdovanojimus, Seime skelbia metinius pranešimus, priima Konstitucinio teismo teisėjų ir vyriausybės priesaikas, skiria malonę

Atsakyti
QUOTE(Subjektyvi @ 2009 05 04, 10:34)
Prezidentas turi labai daug galių, apie kurias nekalbama. Paksą juk pašalino kaip pavojingą, tapkinį paliko, kaip dėkingą, o AMB darė kas priklauso ir kas nepriklauso. O Grybauskaitė yra AMB "anūkė" ir to paties režimo mokinė. Juk Brazauskas ją asmeniškai delegavo į Briuselį, jos niekas nerinko. Tai kodėl manai, kad Prezidentas neturi galių? Tai tik burtai liaudžiai.

Bet kokiu atveju ir toliau viskam vadovaus AMB. Nesvarbu kas laimės ar Grybauskaitė ar Butkevičius (daugiau realių kandidatų nematau).
Atsakyti
QUOTE(Azazella @ 2009 05 04, 08:46)
Pritariu. Kazkodel visi verslininkai ir pseudoverslininkai mato tik saujele valdininku, kurie is tikruju sedi virsunese ir turi didelius atlyginimus. Bet niekas nenori matyti eiliniu tarnautoju, kurie gauna asaras, kuriu atlyginimai nekilo 3-4 metus. Tuo tarpu versle atlyginimai augo stipriai. Ir kai dabar eilinis spakliuotojas dejuoja, kad jam atlyginimas sumazejo keturis kartus ir reikalauja, kad ir tarnautojui mazetu analogiskai, man juokinga.


O jus pati norite matyti eilini fabriko darbininka arba eiline norfos kasininke? Ar matote tik spakliuotojus ir daugiau nieko? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2009 05 05, 09:18)
O jus pati norite matyti eilini fabriko darbininka arba eiline norfos kasininke? Ar matote tik spakliuotojus ir daugiau nieko? smile.gif



Noriu matyti ir matau, nepergyvenkite. Tiesiog noriu pasakyti, kad nereikia absoliutinti. Ne visi valdininkai ir biudzetininkai gauna dielius atlyginimus, ne visi verslininkai (norfos kasininkes ir fabriko darbininko, sorry, nelaikau verslininkais) turejo milzininkus virspelnius. Bet..., kai pries tris metus dariausi bute remonta ir kazkoks snarglinis, kasdien pachmielingas pagalbinis "darbininkas" be simto litu per diena kojos is lovos kelti nesiteikdavo, o dabar dejuoja, kad jam trigubai sumazejo atlyginimas... ir tuo remiantis nori, kad ir visiems mazetu tiek pat, tada as be komentaru.
Atsakyti
QUOTE(Azazella @ 2009 05 05, 08:41)
Noriu matyti ir matau, nepergyvenkite. Tiesiog noriu pasakyti, kad nereikia absoliutinti. Ne visi valdininkai ir biudzetininkai gauna dielius atlyginimus, ne visi verslininkai (norfos kasininkes ir fabriko darbininko, sorry, nelaikau verslininkais) turejo milzininkus virspelnius. Bet..., kai pries tris metus dariausi bute remonta ir kazkoks snarglinis, kasdien pachmielingas pagalbinis "darbininkas" be simto litu per diena kojos is lovos kelti nesiteikdavo, o dabar dejuoja, kad jam trigubai sumazejo atlyginimas... ir tuo remiantis nori, kad ir visiems mazetu tiek pat, tada as be komentaru.


Tai jus pasiziurekite kiek placiau ir ne per rozinius akinukus.
Norfos mazmena per 2009 m. I ketvirti patyre apie 5 mln. Lt nuostolio, kur cia tuos virspelnius matote? Be to, ten dirbancios kasininke atlyginimas "i rankas" sumazejo nuo 1500 Lt, iki 1100 Lt,

O jei jus kazkokiam snargliniui alkoholikui mokate po kelis simtus Litu i diena, tai cia jusu beda. Jis juk nekaltas, kad yra pasaulyje "ananasu", kurie moka tokius pinigus, tai kodel nepasinaudojus. smile.gif Be to, labai abejoju, kad jam legalus atlyginimas sumazejo 3 kartus. Viesa paslaptis, kad buto remontai buva atliekami samdant darbininkus, kurie jokiu mokesciu valstybei nemokejo.

Imam paprasta pavyzdi: UAB "Baltijos kopija", atlyginimai nuo nauju metu sumazinti visiems be isimties 30 proc. Vidutiniskai darbuotojas (spaudejas, surisejas, maketuotojas) gaudavo 1500 Lt i rankas. Po sumazininimo gavo apie 1000 Lt. Negana to, pries kelis menesius buvo nuspresta dirbti kas antra diena, nes darbu beveik nebuvo. Uz tas dienas, kai jus nedirbate, atlyginimo negaunate, tad per menesi galite uzdirbti 500-600 Lt.

Kitas pavyzdys: Gargzdu Mida - imone gaminanti stogu dangas: Atlyginimai darbuotojams pries pusmeti sumazinti 30 proc. Vid. atlyginimas imoneje sieke 2000 Lt. Jau daugiau kaip menesi imone isleido visus darbuotojus neapmokamu atostogu, nes visikai neturi uzsakymu.

Kuo sie zmones blogesni uz eilinius valstybes tarnautojus, bibliotekininkus, mokytojus, gaisrininkus, policininkus? Kodel privaciame sektoriuje atlyginimus mazinti galima, atleisti is darbo galima, optimizuoti darbo sanaudas galima, o valstybiniame sektoriuje to daryti nevalia? Kas cia per isrinktuju kasta? Fabrikuose, spaustuvese, parduotuvese zmones labai sunkiai dirba ir ne nuo 8.00 iki 17.00 ir ne uz 3-4 tukstancius Litu.

Atsakyti
As asmeniskai rinkciausi likti be baltijos kopijos ar gargzdu ananaso, o ne be gaisrininko ar policininko, vat tame ir skirtumas kodel vienus galima atleidineti, o kitus reiketu palikti.
Bet kadangi pati esu ananasas, tai ko gero nesugebu jums paaiskinti, jog turejau omeny, kad negalima tapornai lyginti visu verslininku ir visu valstybes tarnautoju.

Dar vienas toks maziukas pastebejimas. Idomu, kalbant apie tarnautoju atleidimus, ka Jus galvojat, jei reiktu sakykim mazinti etatus, na, kad ir pasu stale, nuo ko pradetu, ar nuo septyniolikto pavaduotojo, ar nuo moteriskutes, kuri sedi prie langelio? Klausimas retorinis, galite neatsakineti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Azazella: 05 gegužės 2009 - 10:51
QUOTE(Azazella @ 2009 05 05, 10:47)
As asmeniskai rinkciausi likti be baltijos kopijos ar gargzdu ananaso, o ne be gaisrininko ar policininko, vat tame ir skirtumas kodel vienus galima atleidineti, o kitus reiketu palikti.
Bet kadangi pati esu ananasas, tai ko gero nesugebu jums paaiskinti, jog turejau omeny, kad negalima tapornai lyginti visu verslininku ir visu valstybes tarnautoju.


Gerbiamoji Azazella, as jums pasakysiu tik tiek, kad visiems reikia gyventi pagal kisene, tame tarpe ir jums. Siai dienai verslas gyvena pagal kisene, t.y. mazina islaidas, investicijas, sanaudas, tame tarpe ir darbuotoju saskaita, o valstybe to daryti nenori, kas atrodo visai nelogsika. Ir nepamirskite, kad valstybei tokie ananasai, kaip "Gargzdu Mida" moka mokescius (pelno), kuria BVP, skirtingai nuo policininku ar gaisrininku.
P.S. Policininku skaiciumi vienam tukstanciui gyventoju, esame vieni is lyderiu Europoje.
Atsakyti
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2009 05 05, 10:59)
Kuo sie zmones blogesni uz eilinius valstybes tarnautojus, bibliotekininkus, mokytojus, gaisrininkus, policininkus? Kodel privaciame sektoriuje atlyginimus mazinti galima, atleisti is darbo galima, optimizuoti darbo sanaudas galima, o valstybiniame sektoriuje to daryti nevalia? Kas cia per isrinktuju kasta? Fabrikuose, spaustuvese, parduotuvese zmones labai sunkiai dirba ir ne nuo 8.00 iki 17.00 ir ne uz 3-4 tukstancius Litu.

Tuomet klausimas toks: kuo buvo blogesni biudžetininkai 2006-2008 m., kuomet kilo atlyginimai visame privačiame sektoriuje, bet ne valstybiniame? VT pakelti atlyginimai buvo tik pernai (ir tai akivaizdu, kad nelaiku, reikėjo tai daryti gerokai anksčiau). O kitiem? Mokytojam, bibliotekininkam, gydytojam, dėstytojam, kad ir tiem patiem policininkam kada buvo kelta? Jei ką ir išsireikalavo tai tik per streikus ir tai pakėlė labai mažai, o šįmet vėl viską nubraukė. O bibliotekininkai kaip dirbo už 800 litų taip ir toliau dirba. Nors aišku kam gi reikalingi kažkokie bibliotekininkai, veltėdžiai, gauna atlyginimą už knygų vartymą, ar ne?
Optimizavimas nedažnam verslininkui reiškia - darbuotojų atleidimą. Bet ar tikrai tik atleidžiant darbuotojus galima sutaupyti? Tas pats galioja ir valstybiniame sektoriuje. Žinoma norint įtikti žmonėm, paprasčiausia yra sumažinti atlyginimus arba atleisti dalį darbuotojų. Bet kažkaip šį sykį šis triukas nelabai praeina, žiniasklaidoje vis plačiau rašoma ir apie viešuosiuose pirkimuose švaistomus pinigus (mano galva čia iškeliauja didžioji dalis biudžeto) ir apie pačių seimūnų ar vyriausybės švaistomas lėšas reprezentacijai ar padėjėjų samdymui. Ir pagaliau verslininkai atsitokėjo ir pradėjo skųsti neskaidrius viešuosius pirkimus. Gal tai ir nieko nepakeis, bet bent jau pirmas žingsnis žengtas.
Jūs kaip suinteresuotas Lietuvos pilietis (juk mokat mokesčius?) kaip tik turėtumėte būti už vietų išsaugojimą, ne tik Norfoje ar Gargždų Midoje, bet ir valstybiniame sektoriuje. Kodėl? Ogi todėl, kad bedarbiai yra išlaikomi iš valstybės biudžeto. Verslininkui lengviau - jis atleido darbuotoją ir viskas. O valstybei nesvarbu ar atleis ar ne, vis vien turės mokėti ar atlyginimą ar pašalpą, o gal dar ir krūvą kompensacijų.
O kas dėl atlyginimų mažinimo. Na nejaugi jūs naiviai tikite, kad atlyginimus mažinsis vadovai?
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2009 05 05, 13:28)
O kas dėl atlyginimų mažinimo. Na nejaugi jūs naiviai tikite, kad atlyginimus mažinsis vadovai?

jei kalbama apie valstybės tarnybą, tai vadovams (nuo 15 iki 20-didžiausios - kategorijos) atlyginimai jau sumažinti.
Atsakyti

QUOTE
Tuomet klausimas toks: kuo buvo blogesni biudžetininkai 2006-2008 m., kuomet kilo atlyginimai visame privačiame sektoriuje, bet ne valstybiniame? VT pakelti atlyginimai buvo tik pernai (ir tai akivaizdu, kad nelaiku, reikėjo tai daryti gerokai anksčiau). O kitiem? Mokytojam, bibliotekininkam, gydytojam, dėstytojam, kad ir tiem patiem policininkam kada buvo kelta? Jei ką ir išsireikalavo tai tik per streikus ir tai pakėlė labai mažai, o šįmet vėl viską nubraukė. O bibliotekininkai kaip dirbo už 800 litų taip ir toliau dirba. Nors aišku kam gi reikalingi kažkokie bibliotekininkai, veltėdžiai, gauna atlyginimą už knygų vartymą, ar ne?


gerbiamoji, jei jus apeliuojate i zemesnes pajamas gaunancius valstybininkus, tai padiskutuokime apie viska is pradziu.
Pirmas dalykas statistika: jei is statistikos ismesime privaciame sektoriuje gaunamas bankininku, pramonininku, VP marketu milijonines algas ir ta pati padarysime su visomis prezidentu, premjeru, ministru algomis, kurios taip pat yra itraukiamos i vidurki, tai net neabejoju, kad privaciame sektoriuje atlyginimu vidurkis sumazetu labai zenkliai.

Antras dalykas: prasome neklaidinti del atlyginimu nedidejimo. As pats dirbau sioje srityje ir zinau kaip kito atlyginimai, taip kad nereikia mulkinti zmoniu.

Nenoriu cia issiplesti, taciau visa informacija yra pateikiama cia

Paip pat noriu atkreipti demesi, kad priemokų suma Valstybės tarnautojų registro duomenimis 2007 m. išaugo 50 proc. lyginant su 2006 m. Daugiausiai priemokos buvo mokamos už įprastą darbo krūvį viršijančią veiklą ir papildomų užduočių, atliekamų viršijant nustatytą darbo trukmę, atlikimą.

Is tiesu, nereikia dangstytis biblioteku darbuotojais, gaisrininkais, policininkais. Niekas neverte dirbti bibliotekoje uz 800 Lt, juk maximoje pries metus kasininke be vargo (anot jusu) uzdirbdavo vos ne dvigubai tiek.

O pabaigai as jums pasakysiu, kad geriau 2 normalus policininkai, mokantys uzsienio kalbas, issilavine, kulturingi, drausmingi, fiziskai stiprus ir gaunantys normalia alga, nei 10 bukagalviu nesugebanciu net baudos kvito be klaidu israsyti. Bet gaunasi taip, kad pasak jusu, tu likusiu 8 atleisti negalima, nes valstybei reikes moketi bedarbio pasalpas smile.gif

QUOTE
Optimizavimas nedažnam verslininkui reiškia - darbuotojų atleidimą. Bet ar tikrai tik atleidžiant darbuotojus galima sutaupyti? Tas pats galioja ir valstybiniame sektoriuje. Žinoma norint įtikti žmonėm, paprasčiausia yra sumažinti atlyginimus arba atleisti dalį darbuotojų. Bet kažkaip šį sykį šis triukas nelabai praeina, žiniasklaidoje vis plačiau rašoma ir apie viešuosiuose pirkimuose švaistomus pinigus (mano galva čia iškeliauja didžioji dalis biudžeto) ir apie pačių seimūnų ar vyriausybės švaistomas lėšas reprezentacijai ar padėjėjų samdymui. Ir pagaliau verslininkai atsitokėjo ir pradėjo skųsti neskaidrius viešuosius pirkimus. Gal tai ir nieko nepakeis, bet bent jau pirmas žingsnis žengtas.


Taip vienareiksmiskai jums atsakau, kad atleidziant darbuotojus galima sutaupyti. Kam laikyti zmogu, kuris duobe iskasa ir vel uzkasa? Viesieji pirkimai, cia atskira tema. O jei jums kas nors nepatinka ir manote, kad atlyginimu mazinti nereikia, kad galima sutaupyti kitose srityse ir, kad valdininku armija yra per maza, tai jus skuskites, rasykite skundus ir net neabejoju, kad jei jie bus argumentuoti vyriausybe ir seimas i juos atsizvelgs smile.gif

QUOTE
Jūs kaip suinteresuotas Lietuvos pilietis (juk mokat mokesčius?) kaip tik turėtumėte būti už vietų išsaugojimą, ne tik Norfoje ar Gargždų Midoje, bet ir valstybiniame sektoriuje. Kodėl? Ogi todėl, kad bedarbiai yra išlaikomi iš valstybės biudžeto. Verslininkui lengviau - jis atleido darbuotoją ir viskas. O valstybei nesvarbu ar atleis ar ne, vis vien turės mokėti ar atlyginimą ar pašalpą, o gal dar ir krūvą kompensacijų.
O kas dėl atlyginimų mažinimo. Na nejaugi jūs naiviai tikite, kad atlyginimus mažinsis vadovai?


Taip mes mokame mokescius ir labai didelius.
Gerb. Pikkolo, jums is tiesu truksta patirties ir platesnio mastymo, tas matosi is paskutines jusu pastraipos. Net nereikia buti buhalteriu, kad matyti biurokratu armijos sumazinimo nauda ir ne tik finansine:
1. Daugiau zmoniu isilies i privatu sektoriu, kurs BVP, ir mokes ne vien Sodros mokescius valstybei.
2. Pasalpas mokes valstybe ne amzinai, o tik pusmeti.
3. Optimizavus ir atleidus dali policininku, gaisrininku, kariu, prokuroru, tyreju, kvoteju ir kitu "pareigunu", valstybei nereiketu veliau moketi milzinisku pensiju, kas veliau skurdins jos biudzeta. Taip pat siu "pareigunu" nereikes maitinti, rengti, drausti, siusti i kursus, t.y. susitaupys kitos islaikymo islaidos.

As ne naiviai tikiu, o zinau, kad privaciame sektoriuje atlyginimai yra mazinami ir stipriai, ypac vadovu. Auksciausios grandies vadovams atlyginimus nustato akcininkai, atsizvelgiant i imones veiklos rezultatus, o jie siais metais patys zinote kokie.
Atsakyti
QUOTE(Laumė* @ 2009 05 05, 13:58)
jei kalbama apie valstybės tarnybą, tai vadovams (nuo 15 iki 20-didžiausios - kategorijos) atlyginimai jau sumažinti.

Kaip ir visiem kitiems.
Papildyta:
QUOTE(Tadas_Blinda @ 2009 05 05, 14:52)
3. Optimizavus ir atleidus dali policininku, gaisrininku, kariu, prokuroru, tyreju, kvoteju ir kitu "pareigunu", valstybei nereiketu veliau moketi milzinisku pensiju, kas veliau skurdins jos biudzeta. Taip pat siu "pareigunu" nereikes maitinti, rengti, drausti, siusti i kursus, t.y. susitaupys kitos islaikymo islaidos.

As ne naiviai tikiu, o zinau, kad privaciame sektoriuje atlyginimai yra mazinami ir stipriai, ypac vadovu. Auksciausios grandies vadovams atlyginimus nustato akcininkai, atsizvelgiant i imones veiklos rezultatus, o jie siais metais patys zinote kokie.

Labai daug prirašėt, bet tikrai ne viskas yra tiesa. Pamiršot paminėt, kad per paskutinius metus į VT buvo pervesti darbuotojai dirbę pagal darbo sutartis (VMI, Sodra), tad nors valstybės tarnautojų ir padaugėjo, bet pačių darbuotojų valstybiniame sektoriuje liko tiek pat. O atlyginimai buvo didinti pernai. Nekalbu apie priedus ar klases, juos irgi ne visi gauna.
Tai jei atleisim visus policininkus, gaisrininkus, ta ką jie veiks, kad nereiks jiems pensijų mokėt? Gal eis žudyt, plėšt ar žudytis? Labai norėčiau pamatyti valstybę, kurioje atleista pusė tokių tarnybų. Ypač dabar kai ir taip yra uždarinėjami postai mažuose miesteliuose. Na gal tik jums atrodo, kad ten nėra nusikaltimų.
Aš kalbėjau ne apie privatų verslą, o valstybinį sektorių. Valdžia tai jau tikrai savęs nenusiskriaus. Juk pats tai puikiai turėtumėte žinoti, kažkada priklausėt išrinktųjų kastai, o būtent tokie yra politinio pasitikėjimo valdininkai.
Atsakyti
Atlyginimų mažinimas ar didinimas jau nebeturi reikšmės, nes tai valdžios paskutinės pastangos pratemti mėnesiuką kitą ir šiek tiek pridengti savo neįgalumą, nes ritamės į dugną su pagreičiu ir nieko, visiškai nieko nedaroma, tam kad nors kiek tai pristabdyti. doh.gif Visos pastangos šiek tiek dar pasilaikyti iki prezidento rinkimų, o po to matyt ir TVF ir visos kitos "nepopuliarios " priemonės.
Atsakyti