QUOTE(Zydryne @ 2009 07 02, 14:36)
Tai niekas negimė viską mokėdamas

Tik turėk mintyse, kad kuo toliau, giliau objektai išsidėstę paveiksle, jie tampa prislopintų spalvų. Tada neturėtų atrodyti kaip perkrautas darbas
nesutinku, nereikia čia jokio antro plano ar juolabiau kelių planų, kam jūs peršate savo viziją

čia gi ne peizažas, ir tų apvalių kojyčių nebūtina ir punktyras labai savo vietoj... šio darbo uždaviniai kitokie... čia daugiau grafiškas, plokštuminis, konceptualus darbelis, o ne realistinis/natūralistinis vaizdelis. ne visi paveikslai privalo atrodyti kaip langas į lauką su nutolstančia perspektyva...
jei per tuščia tai užtektų vienos simbolinės horizonto linijos ar apvalaus debesiuko kur šone.. bet jei autorė imsis išpiešinėti ir detalizuoti kitus planus, nebeliks pirmojo plano prasmės.. o ir stilistiškai gali prarasti vienovę

jei autorius jaučia, kad nebeturi ką pridėti, vadinasi darbas baigtas
dar dėl kojyčių, blogai ne tai, kad jos kaip pagaliukai iš vienos linijos, blogai, kad toms linijoms trūksta išraiškingumo, plastiškumo, kad ir abstrahuoto ar stilizuoto, jos labai kietos, kaip medinės, tas berniukas ne tik nestovi tvirtai, bet ir neturi jokios judesio išraiškos, tarsi ne jis metė tą lėktuvėlį, o lėktuvėlis stengiasi jį pakelti

regis pamiršote, kad žmonių galūnės dar lankstosi per kelius ir alkūnes

, <duoma> pažiūrėkite prieš veidrodį (arba dar geriau paprašykite "papozuoti" kito žmogaus) kaip juda
visas kūnas, kai sviedžiame kažką tolyn.. pabandykite įsivaizduoti tai sulėtintai.. arba susiraskite anatomijos knygą dailininkams ir ten rasite pavyzdžių kaip atrodo kūnas judesyje

o šiaip daugiau nieko ten netrūksta, tik to judesio
ir parodyk daugiau darbų, man įdomu ką tai reiškia "problemos su fonu"