Įkraunama...
Įkraunama...

ParyžiusV

Autobusą rasti tikrai lengva, stotelė yra prie pat Blua geležinkelio stoties pastato. Jei neklystu, tai stovint priekiu į glž.stotį ji bus po dešine. Tiesiog baigiasi šaligatvis ir yra lentelė su Luaros pilių autobuso reklama, paveikslėlis toks kaip autobuso tvarkaraštyje.

Žiūriu buvau įmetusi dvi vienodas nuorodas blush2.gif blush2.gif , bet turbūt TLC tinklapyje patys radote tvarkaraštį.
http://www.tlcinfo.n...c8a3bb635ff1767

Jei jau nerastumėte stotelės prie glž.stoties (kas beveik neįtikėtina smile.gif), tai kita stotelė yra prie Blua pilies, gal kokį 10 min. pėstute nuo stoties. Autobusas turi savo numerį, o važiuoja juo turbūt tik turistai. Iš karto įlipus į autobusą madm vairuotoja kiekvieno paklausė iš kokios šalies atvykom, kaip sužinojom apie jų autobusą, po to, kelionei pasibaigus prašė parašyti pasiūlymus į žurnalą. Kelionės metu prancūzų ir anglų kalbomis šiek tiek papasakojo apie tai, ką matom pro langus.
Siūlyčiau važiuoti pirmu reisu, pilyse bus mažiau žmonių.

Iki Blua nusigauti geriausias ir greiciausias būdas traukiniu. Traukinys vyksta iš Austerlico stoties. Bilietus galite pirkti glž.stotyje tą pačią dieną, bet jei žinot tikslią dieną, tai pirkit internetu iš anksto, nebereikės gaišti kasose ir bus dvigubai pigiau thumbup.gif Užtenka bilietą atsispausdinti printeriu ir turėti prie savęs, tiesa dar būtinas asmens dokumentas. Mes išvažiavom iš Paryžiaus 7:25.
Čia nuoroda traukinio bilietams pirkti:
http://www.voyages-s..._header_ACCUEIL

Iki Austerlico stoties važiuoja 10 metro linija.

Kad Luaros slėnio pilys tikrai vertos dėmesio, tai faktas thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Čia Šamboro pilies nuotraukos, kitų dar nesukėliau.
http://public.fotki....maril/chambord/










Atsakyti
Mane taip pat labai sudomino išvyka į pilis smile.gif Paryžiuj būsim dvi savaites, tai laiko joms tikrai turėtų atsirasti (tik klausimas, ar pinigų atsiras blush2.gif ). Tiesa, dar norėjau paklausti, gal kas turit adresą tos puikios Agneklimjan kažkada rekomenduotos bandelinės? biggrin.gif
Atsakyti
Sveikutes,
rugpjucio vidury planuojam vaziuot i Paryziu su dukrele kuriai jau beveik 2 metai. Noreciau pasiteirauti tu kurios vyko su vaikais, kur geriau apsistoti? Jei per lodgis uzsisakinet butuka, gal kas parekomenduotu toki, kad ir vaika butu kur paguldyti. g.gif
Atsakyti
Dar dėl tos išvykos: 53 eurai žmogui kainavo iš anksto pirkus traukinių bilietus ar tą pačią dieną? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Ferrum @ 2009 07 02, 01:07)
Dar dėl tos išvykos: 53 eurai žmogui kainavo iš anksto pirkus traukinių bilietus ar tą pačią dieną? smile.gif


Čia mano mokėta kaina smile.gif
Traukinio bilietai buvo pirkti iš anksto, kainavo 10 eurų į priekį ir 10 eurų atgal žmogui. Pirkau gal mėnesį prieš kelionę, bet žiūrėjau buvo parduodami tokiomis kainomis ir likus pusantros savaitės iki kelionės, vėliau nebežiūrėjau smile.gif
Kaip už 160 km atstumą, tai 35 Lt manau tikrai nebrangu. Traukinių kainas konkrečiai datai pasižiūrėkit
http://www.voyages-s..._header_ACCUEIL

Kitos išlaidos pastovios: vietinis autobusas 12,10 eurų, Blua pilis 6 eurai, Chambord pilis 8 eurai, Cheverny 6,50 eurų (su lengvata pateikus autobuso bilietą).


Kitų dviejų pilių nuotraukos:
http://public.fotki....maril/cheverny/
http://public.fotki.com/amaril/blois/


Atsakyti
QUOTE(Ferrum @ 2009 07 02, 00:30)
Mane taip pat labai sudomino išvyka į pilis smile.gif Paryžiuj būsim dvi savaites, tai laiko joms tikrai turėtų atsirasti (tik klausimas, ar pinigų atsiras blush2.gif ). Tiesa, dar norėjau paklausti, gal kas turit adresą tos puikios Agneklimjan kažkada rekomenduotos bandelinės? biggrin.gif


Dėl tos bandelinės tai tu nepergyvenk biggrin.gif , bandelinės Paryžiuje ant kiekvieno kampo, viena už kitą geresnės.
Aš irgi buvau prisirašiusi visokių adresiukų, bet daug ką sprendėm vietoj pagal situaciją. Juk priklauso nuo to, kur gyvensit, negi važiuosi per pusę miesto vien dėl bandelės, kai tiek daug visko pamatyri reikia, o laikas spaudžia biggrin.gif biggrin.gif
Priešais mūsų viešbutį kitoje gatvės pusėje buvo bandelinė, tai mes rytais tik išlipę iš lovos nulėkdavom laiptais, nusipirkdavom po traškantį šviežią kruasantą ar kokią bandukę ir suvalgydavom viešbučio kambaryje su pačių išsivirta kava. Sukrentam ant lovos, langas atidarytas į sodą, paukščiai čirškauja, kava garuoja, taip ir išsibudini.. Pasiilgstu savo viešbučiuko...

Jei jūsų biudžetas iš kuklesnių ir būsit Paryžiuje ilgai, tai rekomenduočiau Lunch restoranus (gal restoranas per stiprus žodis, labiau valgykla tiktų), nes maistas mieste gana brangus. Lunch galima stipriai ir nebrangiai pavalgyti. Tai sistema, kai susimoki už karštą patiekalą (kažkur 6-7 eurai) ir už tą kainą gali rinktis gėrimą iš trijų variantų (alų, vyno buteliuką ar gaivųjį) bei rinktis garnyrą (bulves fri, košę, ryžius, daržoves), padažus ką nori ir kiek nori, po to lėkštę papildyti. Manau jei važiuoji su pavalgančiu vyriškiu, tai gal bus aktualu smile.gif
Atsakyti
Čia įmesiu turistinę programą 6 dienoms, gal kažkam pravers. Radau ją kažkokiam rusiškam puslapyje, išsiverčiau kaip mokėjau blush2.gif ir žadėjau būdama Paryžiuje pasivadovauti.
Aišku praktika planus pakoregavo smile.gif tai aptingdavom, tai geru oru nesinorėdavo į muziejus lysti, tai įlindus nesinorėdavo greit iš jų išlysti (iš D'Orsay ypač!), tai pasishopinti užeidavo noras, tai vėl kažką sumąstydavom. Iš esmės tai gana intensyvi programa, daug vaikščiojimo, bet gal tiks kaip info vaizdo sudarymui, ką galima suspėti pamatyti Paryžiuje per dieną. Mes kai turejom miesto transporto nuolatinį, tai taupėm kojas, dažniausiai važiuodavom į konkretų tašką.


PROGRAMA

1 diena
Opera Garnier. Apžiūrim, po to nusisukam i kitą pusę, žiūrim į Luvro pusę. Einam į Vandomo aikštę. Apeinam koloną, einam prie Madlen bažnyčios, o nuo jos- iki Santarvės aikštės. Eidami žiūrime į obeliską Nacionalinės asamblėjos fone. Priėję prie obelisko, žiūrim į dešinę link Eliziejaus laukų. Matom Triumfo arką Defanso fone. Vaikštom po Tiuilri sodą. Poilsis prie prūdelio ant kėdės. Traukiam į plaučius Paryžiaus atmosferą (dėmesio: ne orą, o būtent atmosferą!). Pailsėję einame Eliziejaus laukais link Triumfo arkos. Einam dešine puse, kad pasijustume milijonieriais, užsukam į galerijas ir arkadas, apžiūrinėjam vitrinas su tūkstančius eurų kainuojančiomis prekėmis. Kaip tikri milijonieriai nepuolam apsipirkinėti pametę galvas- pardon madmuasel, ou revoir, kaip nors kitą kartą, mes dabar tik žiūrime.
Priėję Triumfo arką užsilipam ant jos. Žiūrim į vakarus, kur Defansas, ir į rytus, kur matyti kita – Karuseles arka. Pietūs.
Važiuojam iki Hotel de Vill, žiūrim į jį nuo aikštės, pereinam per tiltą į Site salą, bet einam ne į kairę prie Notre Dame, o į dešinę, išilgai Konsjeržeri iki Pont-Nef (iki paminklo Henrikui IV) ir leidžiamės į Vert Galant skverą, kur yra turistinių laivelių išvykimo vieta. Laukdami išvykimo, apžiūrime paminklinę lentą, ten kur buvo nužudytas paskutinis tamplierių magistras. Plaukiam Sena.

2 diena
Išlipame Louvre Rivoli stotelėje. Sukaupiam stiprybę, nežiūrim į parduotuves (brangioji, aš gi sakau n-e-ž-i-ū-r-i-m), bet einam į Senos krantinę. Dešinėje lieka rytinis Luvro fasadas, iš kairės- Sen Žermen Okserua bažnyčia, kurios varpas Bartolemėjaus naktį paskutinįjį kartą skambėjo tūkstančiams nelaimingųjų hugenotų. Krantinėje pasukam į kairę ir judam išilgai Senos į viršų. Į dešiniąją gatvės pusę nepereinam, kad praeitumėm pro eilę zoo ir gėlių parduotuvių. Pasukam į dešinę, į Site, pereinam Pont-Nef, ir einam tiesiai, palikę dešinėje skverą Vert Galant (Beje, verčiamas kaip aistringas meilužis. Dabar aišku, kodėl vakar plaukiant Sena taip traukė bučiuotis?). Į kairįjį krantą nepereinam, o pasukam į dešinę ir einam pietine Site puse link Notre Dame katedros, kuri jau matyti. Bet iš pradžių, vis dėlto einam į Sant Chapel. Štai ji- kairėje nuo mūsų, bokštelis kyšo iš Teisingumo rūmų sienų. Atstovim eilę, perkam bilietus ir einam į vidų. Dabar galima ir prie Notre Dame. Žiūrim į jos fasadą nuo aikštės, po to įeinam į vidų ir darom ratą iš dešinės į kairę, po to išeinam ir apeinam katedrą iš kairės į dešinę. Štai ir skveras. Pailsime.
Pereinam į Sent-Luis salą ir vaikštom po ją. Čia patys brangiausi butai.
Eisime į kairįjį krantą, į Lotynų kvartalą. Iš pradžių- Sent Severin bažnyčia, į kurią galime įeiti. Šalia jos- viduramžių muziejus Kluni, kur galima pavartyti senovinius rankraščius ar pažiūrėti į „Damą su vienaragiu“. Štai Sorbona, su puikiu vidiniu kiemeliu. Už jos, šiek tiek toliau, didingas Panteonas, prieš kurį Liuksemburgo sodas, kur galima pailsėti. Liko laiko? Galima pavaikščioti po parduotuves. Sen Žermeno bulvaras netoliese, Rivoli taip pat tik kelios stotelės važiuojant metro, Lafajet galerija irgi netoliese.

3 diena
13 metro šaka važiuojam į šiaurę- iki paskutinės stotelės San Deni Bazilika. Kelionėje skaitome Prancūzijos istorijos kursą. San Deni einam tiesiai į baziliką, kasoje neužmirštame pasiimti kapų planą. Grįžtam į miestą. Mūsų tikslas- Luvras. Einam prie jo neskubėdami, pradedam nuo Santarvės aikštės, per Tiuilri sodą, kur galima pailsėti, pavalgyti. Prieinam Karuselės arką aikštėje. Apsisukam, kad pamatytumėm per ją Obeliską, tolimos Triumfo arkos fone ir (jei geras oras) Defanso arką. Įeiname į žymiąją Luvro piramidę. Jeigu yra eilė, tai lendam po žeme per įėjimą prie arkos.
Luvre vaikštom kryptingai. Iš stovo pasiimam planą, sėdam ant suolelio, pasižymim įdomiausias sales ir numatom maršrutą, neužmiršdami, kad daugiau kaip 2 val. praleisti Luvre sunku, nes jis pradeda slėgti. Maršrutas priklauso nuo mūsų norų, bet pradėti būtina nuo viduramžių Luvro požeminiame Siuli korpuse.
Po Luvro- vėl prie Notre Dame, kad užsikartume į Notre Dame bokštą ir iš ten apžiūrėtume apylinkes. Stengiamės spėti iki 18 val., kad užsiimtume eilę. Nuo Luvro einam ne krantine, o Rivoli gatve iki Šatle ir, jei yra laiko, pakeliui užsukam į parduotuves. Atstovėję eilę ir pasigrožėję vaizdais iš Notre Dame bokšto, lipam žemyn ir einam vakarieniauti.

4 diena
Pradedam dieną šventiškai- nuo D‘Orsay muziejaus. 1 a. judam iš pradžių po dešine puse, užmesdami žvilgsnį ir į kairę. Kylam į 3 a., judam nuo impresionizmo iki Van Gogo, pasukam prie Gogeno, nusileidžiam į 2a. ir susipažįstam su modernu, simbolizmu ir kitu dekadansu. Dabar atgal. Į saulę, į Senos krantinę. Krantine einam išilgai Senos pagal tėkmę, iki Nacionalinės asamblėjos, metam žvilgsnį į dešinę, kur už Obelisko matosi mums pažįstama Madlen bažnyčia. Tęsiam judėjimą iki paties gražiausio Paryžiaus miesto tilto, kurį padovanojo Aleksandras III. Gėrimės perspektyva į abi puses. Dešinėje Didysis ir mažasis Palace, kairėje- Invalidų rūmai. Pasukam į kairę, pakylam esplanada, apeinam pastatą iš kaires ir užeinam į vidų prie Napoleono kapo. Išeidami pasukam į dešinę, prieinam iki šoninio Ecole Militaire fasado, aplenkiam jį iš kaires ir išeinam į Marso lauko perspektyvą, kuria ir judam prie Eifelio bokšto, neužmiršdami apsisukti ir apžiūrėti eilinę perspektyvą: Ecole militaire, Marso laukus, Eifelio bokštą, Jenskio tiltą, Trokadero.
Atstovim eilę ir lipam į Eifelio bokštą. Į patį viršų nebūtina lipti, nes vaizdas iš ten tolimas, smulkus, todėl pasitenkiname 2a.
Nusileidžiam, einam per tiltą iki Trokadero, metam žvilgsnį atgal, sėdam į metro ir pagaliau nusigaunam prie Defanso. Vaikštinėjame ten, užsikeliam į Grand-Arką. Vakarienė.

5 diena
Pradedam nuo Louvre Rivoli stotelės, bet dabar einam į priešingą pusę- į Les Hall Forumą. Pakeliui randam pažymėtą Henriko IV nužudymo vietą, apeinam aplink Nekaltųjų fontaną, pastatytą buvusių miesto kapinių vietoje (prisiminsim jį kai grįšim iš Katakombų) ir pasigrožėję Paryžiaus vaizdu sukam į dešinę, link Pompidu centro. Šita beprotiška architektūra verta to, kad ją apžiūrėtume iš aikštės. Nusisukam nuo gatvės žonglierių ir pasikeliame iš kairės į dešinę eskalatoriaus vamzdžiu.
1,5 val. praleidžiam ten, atsigaiviname kavinėje. Atstatę jėgas, apeinam Pompidu iš kairės ir einam nuo jo toliau, į amžių gilumą Buržuazijos gatve. Vaikštom po seną Mare kvartalą, žiūrim į žydus. Pakeliui galima papietauti.
Išeinam į Vosgue aikštę. Pereinam po arkada, užeinam į skveriuką, ištiesiam kojas ir žiūrim aplinką. Pailsėję išeinam į Bastilijos aikštę. Apžiūrim paminklą, lyginam naująją operą ir Garnier. Tiriam tilto liniją ir mintyse atžymim, kur stovėjo žymioji Bastilijos tvirtovė, kurią prancūzai 1789m. išnešiojo po akmenėlį, išlaisvinę visus 7 suimtuosius. Apeinam naująją operą ir einam pasivaikščioti į Plante promenadą- buvusį geležinkelį, dabar paverstą apželdinta alėja. Vakarienė.

6 diena
Iš pat ryto- Versalis. Iš pradžių standartinė programa- dvaras ir parkas. Po to nestandartinė- Trianonas ir Marijos Antuanetės parkas. Toloka, bet mes eisim takeliais, maitinsim karpius ir mintyse lyginsim pagal liniuotę suprojektuotą Le Notro parką su tuo gamtos kampeliu, kur paskutinioji karalienė gyveno kaip valstietė fermoje ir malūne, nors revoliucinei visuomenei tai buvo nė motais.
Pusės dienos kaip nebūta. Grįžtam į Paryžių, pietaujam, važiuojam metro iki Dafer-Košo sustojimo, kur yra Paryžiaus katakombos. Išlendame už kelių km. nuo įėjimo.
Dabar į Monmartrą. Eisime bulvarais į Anver pusę, o pradėti galima nuo bet kurios metro stotelės: Kliši aikštės, Blanshe ar Pigalio. Pirmoji- toliausiai nuo Monmartro, paskutinioji- arčiausiai. Pasirenkam programą ir gėrimės raudonųjų žibintų bei menininkų kvartalu.


Atsakyti
QUOTE(amarile @ 2009 07 03, 11:07)
Dėl tos bandelinės tai tu nepergyvenk  biggrin.gif , bandelinės Paryžiuje ant kiekvieno kampo, viena už kitą geresnės.

Jei jūsų biudžetas iš kuklesnių ir būsit Paryžiuje ilgai, tai rekomenduočiau Lunch restoranus (gal restoranas per stiprus žodis, labiau valgykla tiktų), nes maistas


1. Pritariu, visur ten skanu, kur bandelės šviežiai kepamos. Aš irgi grūdausi per pusę miesto į tą rekomenduotą ir išgirtą bandelinę, bet nepastebėjau didelių skirtumų nuo kitų.

2. Flunch restoranuose maistas beskonis kažkoks. MB mėgsta daug pavalgyti (ir kartu nenori mokėti brangiai), bet jam nepatiko, pasakė, kad geriau valgys mažiau, o ne Flunch'o maistą...
Atsakyti
Ačiū už info smile.gif Keliauju ne su pavalgančiu vyriškiu, bet pati apetitu visai nesiskundžiu blush2.gif Skaičiau, kad visai apsimoka valgyti restoranėliuose (net nežinau, ar galima juos taip vaidinti), kur yra fiksuotas meniu. Jei ką - ieškosim kinų maisto biggrin.gif
Atsakyti
Atradau keistą fenomeną, bandydama pirkti traukinio bilietus - kai ieškau vienam žmogui, rašo, jog kaina - 10 eur, o kai dviems - 32 g.gif Apskritai, kiek žinau, jaunimui juk turėtų būti kažkokia nuolaida, o kažkaip jokio skirtumo nerodo nei tada, kai metai 26 - 59, nei tada kai 12 - 26. Įdomiai unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ferrum: 03 liepos 2009 - 22:03
2. Flunch restoranuose maistas beskonis kažkoks. MB mėgsta daug pavalgyti (ir kartu nenori mokėti brangiai), bet jam nepatiko, pasakė, kad geriau valgys mažiau, o ne Flunch'o maistą...
[/quote]


tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Na, nėra jau taip tragiška, tik šviežių daržovių pasigedau garnyre, visos buvo termiškai apdorotos. Valgiau ten 2 kartus, prie Clichy metro sustojimo. Aplinkui daug prancūziškai šnekančių girdėjos, matyt vieta populiari vietinių tarpe. Tokia tipo nebrangi valgykla.
Ir dėkui už pataisymą: Flunch, o ne Lunch drinks_cheers.gif

Atsakyti
.............
kaldra buvo be uzvalkalo,...........
Baisiausias dalykas tas, kad vartantis virsutiniam gulte, prikelti galima ir kito kambario gyventojus...............
Galbut jusu ispudziai bus geresni nei mano


Kaip pirstu i aki:)
As tik siandien parskridau is Paryziaus ir mano ispudziai apie si hosteli lygiai tokie patys. Aisku del pusryciu (mums jie taip pat ikyrejo) skustis nevertetu, nes kiek domejausi visur kitur uz pusrycius prase apie 8 euru priemokos.

Kambaryje nakvojau su sunumi tai jauciau jo kiekviena persivertima is antro auksto.

O siaip jauniems, norintiems bendrauti zmonems sis hostelis pats tas.
Del duso nustebinai, nes sianakt nezinau iki keliu panos klykavo (nes mes patys tik 3 megot nuejom) ir ju niekas neramino. Bastilijos diena, turbut galima:)
Atsakyti