Įkraunama...
Įkraunama...

Statybiniai blokeliai

QUOTE(Giedruolė @ 2010 01 25, 17:46)
Mano manymu toks buterbrodas nesamoningas biggrin.gif
BET pas mane gausis kaip tik taip kaip bebūtų gaila tai, mano akimis žiūrint, tai vienintelis minusas statant iš putplasčio blokelių...



Tai kam darot nesamones name? lotuliukas.gif
Atsakyti
Todėl kad gaunam lygią ypač sandarią sieną, sienos iškeliamos ypatingai greitai. Blogiausiu atveju galima ir patiems susikonstruot...
Atsakyti
Sveiki, gal kas jau buvo susidures, fibo lenkiski blokeliai, ar yra tokiu? radau nemazai info apie latviskius, lietuviskus, bet kad yra lenkiski, kazkaip info neradau, gal galyte padeti, ar yra tokiu , o gal kas buvo susidures su jais
Atsakyti
QUOTE(Gala* @ 2010 01 25, 21:35)
Sveiki, gal kas  jau buvo susidures, fibo lenkiski blokeliai, ar yra tokiu? radau nemazai info apie  latviskius, lietuviskus, bet kad yra lenkiski, kazkaip info neradau, gal galyte padeti, ar yra tokiu , o gal kas buvo susidures su jais

O kam jums lenkiški,jei yra vietinių ? Bent 2 lietuviški,latviški,kuriais pas mus prekiauja.O lenkiškų negirdėjau. Tai ar ne brangiau gaunasi iš ten vežtis?
Atsakyti
QUOTE(airise @ 2010 01 25, 23:49)
O kam jums lenkiški,jei yra vietinių ? Bent 2 lietuviški,latviški,kuriais pas mus prekiauja.O lenkiškų negirdėjau. Tai ar ne brangiau gaunasi iš ten vežtis?

Latviski fibo(BBR),tai truputi pigiau isena,nei lietuviski.Tik Kauno keliu gamybos kainos nezinau,nes jie lyg gamyba laikinai sustabde buvo g.gif O apie lenkiskus net nesu girdejusi unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(mildutes tetis @ 2010 01 25, 17:20)
Tai va dabar apie ta jusu siena - is lauko apsiltinta polistirolu ar vata (15cm), paskui silikatiniai blokeliai ir is vidaus vata 5cm. Blogybe ta, kad viduje jums reikia uztikrinti vatai ventiliavima (oro padavima apacioje, oro isleidima virsuje), nepaisant to, kad rasos taskas siame buterbrode susidarys laukineje puseje, vistiek reikia ta vata is vidaus vedinti nes toji vata akumuliuos dregme, ypatingai statybine kuri darant apdailos darbus bus ~80%. Ventiliuosite atsisakydami plintusu, prie lubu paliksite tarpa? Visi langu duru angokrasciai taip pat apsitaiso vata?? rozetes ileidziamos i tuos 5cm vatos?? Nu visiska nesamone, nes 100 kart paprasciau ir teisingiau siena siltinti is lauko puses. Neisivaizduoju koks architektas gali siulyti tokia detale. Neitiketina. Perverskit paroc, rockwool, isover, kaunosilas puslapius, tokiu detaliu nerasite, kokia jums siulo.
Ir dar pastebejimas, viduje turit silikatinio blokelio pavirsiu ir ant jo sukate gipsa per karkasa. Velgi nesamone, paskui problemos su baldu kabinimais aplamai tokia visiskai nesamoninga siena. Imi ja ir nutinkuoji. Apsiltini is lauko puses tiek kiek norima ir tiek kiek reikia. Toks variantas tikrai pigesnis bus nei ta ka jums siulo

Žiauriai jūs čia, į vienus vartus 4u.gif
Susiklosčius situacijai turėsime jūsų taip peikiamą iš abiejų pusių šiltintos mūros sienos variantą. Prieš pasiryždama tokiam sprendimui perskaičiau internete labai nemažai.
Tvarkingai darant, rasos taškas nepersikelia į mūrą, o juo labiau į vidiną šilumos izoliaciją, todėl nėra jokios sienos ir vidaus šiltinimo bei apdailos plokštės rasojimo, pelėsio susidarymo rizikos. Tam reikia tvarkingai sudėti išorinę izoliaciją ir tinkamai parinkti vidinės šilumos izoliacijos sluoksnio storį.
Įgyvendinus pirmą punktą nėra jokio reikalo vidinį šilumos izoliacijos sluoksnį daryti ventiliuojamą. Akmens vata, jei aš neklystu, yra nehigroskopinė, laidi garui, todėl jei joje išvengiama rasos taško susidarymo, šlapti jinai neturėtų. Aišku, reikėtų palaikyti normalią santykinę drėgmę šiltoje patalpoje ir nesukurti papildomo garo barjero į šaltąją sienos pusę.
O dėl statybinės drėgmės, tai su ja kovoto reikia kitais būdais - saugoti konstrukcijas nuo permirkimo statybų metu. O jei nepavyko, tada skirti laiko jų džiovinimui prieš tai, kai siena "aplipinama" izoliacija iš dviejų pusių.
Šiltinimo iš vidaus variante prarandama mūro sienos šiluminė talpa. Į tai galima žiūrėti kaip į minusą - reikia didesnės šildymo galios išorės temperatūros svyravimams padengti. Iš kitos pusės, galima tai vertinti kaip pliusą - mažesnė namo inercija, greičiau galima reaguoti į pasiekeitusius šilumos poreikius, mažesni šilumos nuostoliai.
Kartu su šiltinimu iš vidaus dalinai prarandama mūro sienos higroskopinės savybės, t.y. sugebėjimas absorbuoti drėgmę ir taip kažkiek sumažinti santykinės drėgmės svyravimą patalpose. Aš dėl šios priežasties šiltinimui iš vidaus planuoju naudoti higroskopinę medžiagą.
Todėl nėra jokio reikalo daryti tragedijos, jei dėl pasirinktos technologijos (kaip kad putplasčio blokeliai) arba noro papildomai padidinti sienos šiluminę varžą (kaip mano atveju, kai namas statytas senokai, išorės padaila padaryta, o vidinė dar ne), siena šiltinama iš abiejų pusių.

Bet biesas66 vietoje, aš nesukčiau galvos ir mūrą šiltinčiau iš išorės. Nes taip paprasčiau (visi sprendimai aiškūs), pigiau (kalkinio tinko kaina pigiau nei nei gipsas ant karkaso), greičiau (vidinės ir išorinės sienos eina ta pačia apdaila, tarimasis su vienais meistrais). Galvoju, kad jis pasitars su savo architektu, pasiskaičiuos ir nuspręs, kaip jam geriau 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(pagyvenus @ 2010 01 26, 05:03)
Žiauriai jūs čia, į vienus vartus  4u.gif
Susiklosčius situacijai turėsime jūsų taip peikiamą iš abiejų pusių šiltintos mūros sienos variantą. Prieš pasiryždama tokiam sprendimui perskaičiau internete labai nemažai.
Tvarkingai darant, rasos taškas nepersikelia į mūrą, o juo labiau į vidiną šilumos izoliaciją, todėl nėra jokios sienos ir vidaus šiltinimo bei apdailos plokštės rasojimo, pelėsio susidarymo rizikos. Tam reikia tvarkingai sudėti išorinę izoliaciją ir tinkamai parinkti vidinės šilumos izoliacijos sluoksnio storį. 
Įgyvendinus pirmą punktą nėra jokio reikalo vidinį šilumos izoliacijos sluoksnį daryti ventiliuojamą. Akmens vata, jei aš neklystu, yra nehigroskopinė, laidi garui, todėl jei joje išvengiama rasos taško susidarymo, šlapti jinai neturėtų.  Aišku, reikėtų palaikyti normalią santykinę drėgmę šiltoje patalpoje ir nesukurti papildomo garo barjero į šaltąją sienos pusę.
O dėl statybinės drėgmės, tai su ja kovoto reikia kitais būdais - saugoti konstrukcijas nuo permirkimo statybų metu. O jei nepavyko, tada skirti laiko jų džiovinimui prieš tai, kai siena "aplipinama" izoliacija iš dviejų pusių.
Šiltinimo iš vidaus variante prarandama mūro sienos šiluminė talpa. Į tai galima žiūrėti kaip į minusą - reikia didesnės šildymo galios išorės temperatūros svyravimams padengti. Iš kitos pusės, galima tai vertinti kaip pliusą - mažesnė namo inercija, greičiau galima reaguoti į pasiekeitusius šilumos poreikius, mažesni šilumos nuostoliai.
Kartu su šiltinimu iš vidaus dalinai prarandama mūro sienos higroskopinės savybės, t.y. sugebėjimas absorbuoti drėgmę ir taip kažkiek sumažinti santykinės drėgmės svyravimą patalpose. Aš dėl šios priežasties šiltinimui iš vidaus planuoju naudoti higroskopinę medžiagą.
Todėl nėra jokio reikalo daryti tragedijos, jei dėl pasirinktos technologijos (kaip kad putplasčio blokeliai) arba noro papildomai padidinti sienos šiluminę varžą (kaip mano atveju, kai namas statytas senokai, išorės padaila padaryta, o vidinė dar ne), siena šiltinama iš abiejų pusių. 

Bet biesas66 vietoje, aš nesukčiau galvos ir mūrą šiltinčiau iš išorės. Nes taip paprasčiau (visi sprendimai aiškūs), pigiau (kalkinio tinko kaina pigiau nei nei gipsas ant karkaso),  greičiau (vidinės ir išorinės sienos eina ta pačia apdaila, tarimasis su vienais meistrais). Galvoju, kad jis pasitars su savo architektu, pasiskaičiuos ir nuspręs, kaip jam geriau  4u.gif


Tai vat zmogui ziauriai ir patarinejam, kad nesamoninga detale siuloma jam. Sutinku kad paveldiniuose namuose is lauko puses neapsiltinsi, bet naujoje statyboje nera jokiu kliuciu siltinti is lauko, o ne is vidaus. Juo labiau deti ten vata, kuri salia savo polinkio sugerineti dregme is aplinkos, dar klijuojama formaldehidinemis dervomis ir tai veiks mikroklimata patalpose. Statybine dregme susidaro ne tik murijant ir neapsaugant nuo krituliu konstrukcijas, bet darant apdailos darbus - glaistant, tinkuojant. Taigi tai paprastai buna atliekama jau apsiltinus. Na vienu zodziu man labai atrodo keistai kai architektas naujai statybai pasiulo tokia problemine detale.
Atsakyti
QUOTE(diwol @ 2010 01 20, 18:17)
Musu statybininkas zada gauti po 221 lt uz kuba, o kaip bus pavasari, paziuresim.


http://www.perkistatai.lt/blokeliai/kerapor_keraminiai_blokeliai
kaina 215LT kubas.. Dar kazkur internete maciau akcija 204LT kubas.. Tai pavasari reikia tiketis perkant tiesiai is Roku maziau nei 200Lt uz kuba..
Atsakyti
QUOTE(trexy @ 2010 01 26, 12:13)
http://www.perkistatai.lt/blokeliai/kerapor_keraminiai_blokeliai
kaina 215LT kubas.. Dar kazkur internete maciau akcija 204LT kubas.. Tai pavasari reikia tiketis perkant tiesiai is Roku maziau nei 200Lt uz kuba..

215 Lt kubas tiktai reklamoje. Šiandien gavau atsakymą į užklausimą - 247 Lt. su pristatymu. Gamintojas siūlo 240
Atsakyti
O kokia jūsų nuomonė apie AEROC blokelius? Gal kas yra dirbęs su jais?
Atsakyti
QUOTE(Notyte @ 2010 01 28, 18:34)
O kokia jūsų nuomonė apie AEROC blokelius? Gal kas yra dirbęs su jais?


Na kaip sakoma, kol pats neismeginai, tai nieko ir nezinosi...
Nes kai pasiskaitai: tai vieniems patiko vienoki blokeliai, kitiems - kitoki, dar kitiems - dar vienoki.... O argumentus galima visaip isvedzioti.... Kiek zinau, dar neisrado tokiu blokeliu, kurie turetu dabar visu esamu blokeliu visus pliusus ir butu be minuso... thumbup.gif

Kaip sakoma, kaip pasiklosi, taip ir issimiegosi.... 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(laimingas @ 2010 02 03, 19:54)
Na kaip sakoma, kol pats neismeginai, tai nieko ir nezinosi...
Nes kai pasiskaitai: tai vieniems patiko vienoki blokeliai, kitiems - kitoki, dar kitiems - dar vienoki.... O argumentus galima visaip isvedzioti.... Kiek zinau, dar neisrado tokiu blokeliu, kurie turetu dabar visu esamu blokeliu visus pliusus ir butu be minuso...  thumbup.gif

Kaip sakoma, kaip pasiklosi, taip ir issimiegosi....  4u.gif


Tai va, noriu pasikloti, kad butu silta, patogu ir nebrangu ir t.t. blush2.gif mirksiukas.gif
Kiek supratau niekas nemegsta siu blokeliu.
Atsakyti