QUOTE(cezi @ 2009 05 18, 23:21)
Vat tame ir esmė, kad mes niekuomet nesuprasim ka jie jaučia, o kiek aš suprantu tai F ( pataisyk mane jei klystu ) ir yra tas (buvęs) vaikutis, kurių mes niekaip nesuprantam, bet be proto nirim suprasti pačios ir, kad juos suprastų, kiti, kad gyvenimas nebūtų jiems toks sudėtingas, kad jie galėtų būti laimingi!!!!!!!!!!!
Ištiesų nuoširdžiai manau, kad ji galėtų mum papasakot apie tą savitą vidinį pasaulį, apie išgyvenimus, apie drastiškus gydymo būdus ir t.t.
Vaikai labai skirtingi, jų vidinis pasaulis irgi skirtingas. Jeigu sakyčiau, kad galiu papasakot apie jūsų vaikučius, tai būtų neteisybė.
Aš buvau kitoks vaikutis negu tie, apie kuriuos jūs daugiausia kalbatės, niekada neturėjau problemų dėl kalbėjimo ar skaitymo. Atvirkščiai, skaityti jau mokėjau, kai man buvo 3.
Buvo problemų su motorika (nerangumas) ir yra iki šiol. Buvau labai protingas vaikas, domėjausi visokiausiais moksliniais dalykais ir skaičiau enciklopedijas, aš pati labai norėčiau turėti tokį vaiką. Bet pirmoje klasėje mane per pamokas išvarydavo už durų, kad netrukdyčiau kitiems vaikams mokytis. Pradinėj mokykloj neturėjau ką veikti, tai pykdavausi su kitais vaikais. Nenorėjau su jais pyktis, bet taip išeidavo. Jie tai prisiminė iki 12 klasės ir man kartais prikaišiojo. 5 klasėj auklėtoja man pasakė, kad neleis man dalyvauti klasės renginėlyje, nes manim nepasitiki ir aš kažko pridirbsiu. Tikrai nežinau, ką aš blogo jai padariau. Vaikus dažnai pavykdavo sudominti tuo, kuo aš domėjausi, bet po to jiems atsibosdavo ir norėdavo veikti ką nors kita. Paauglystėj kiti vaikai dažnai neleisdavo kur nors su jais eiti, irgi sakydavo, kad ko nors pridirbsiu.
Vis atsirasdavo mokytojų, kurie sakydavo, kad aš labai gabus vaikas. Bet į miesto olimpiadas nesiųsdavo, gal irgi bijojo, kad ko nors nepridirbčiau. Siuntė į mokyklos olimpiadas, jas laimėdavau. Mokytis nesistengiau, neįdomių dalykų išvis nesimokiau. O dalykus, kurie buvo įdomūs, mokėjau geriausiai ir dar kitiems vaikams padėdavau. Dar buvo tokių mokytojų, kurie labai norėjo su manim bendrauti ir atskirai nuo kitų vaikų ką nors veikti.
O dabar atseit esu suaugęs žmogus, ir pasikeitė du dalykai. Pirma, aš dabar geriau suprantu kitus žmones, ne taip gerai, kaip jie supranta vienas kitą, bet tikrai daug geriau negu vaikystėje. Antra, aš nesu toks protingas suaugęs žmogus, koks protingas buvau vaikas. Savo mokymo įstaigos sąraše pagal balus esu kažkur prie galo. Nesu labai kvaila, bet man neužtenka laiko viską išmokti gerai iki tam tikros datos. Aš nemoku iškalti, man reikia laiko įsigilinti ir pasidžiaugti gaunama informacija, tik taip galiu gerai išmokti. Iš pradžių universitete irgi nesimokiau neįdomių dalykų, mokiausi tik įdomius, užtat dabar esu ne 4, o tik 2 kurse. Manau, kad jeigu nuo pat 1 klasės mane nebūtų išmetę už durų, o būtų atskirai su manim dirbę kokie specialistai, tai dabar aš galėčiau būti labai protingas suaugęs žmogus, nes juk turėjau gabumų. O dabar mokykla išmokė mane tik nedėti pastangų į mokslą, įstojus į universitetą, yra labai sunku persiorientuoti.
Apie drastiškus gydymo būdus nenoriu viešai pasakoti.