QUOTE(MAMTE @ 2009 09 05, 17:03)
nemėtysim, nemėtysim, kam taip žiauriai

Teisingai darai, turi entuziazmo ir energijos reikalauti

Aš per savo netrumpus darbo metus visaip bandžiau, tiesiog atėjo toks metas, kai supratau, kad neprivalau "žudytis", jei visiems kitiems gerai. Išsireikalausiu tų programų, na ir kas, jos gulės stalčiuj ir jomis visai nesivadovaus. kas iš to?! Dar gerai, jei ir tas mokinys netaps "kaltu", kad mokytojui reikia papildomai dirbti. Yra visaip buvę: ir kartu rengiam programas, ir pavyzdžių duodu, vadovėlius ir pratybas surandu, atnešu, kad tik būtų iš ko planuoti ir dirbti. Kas norėjo - išmoko, smagu su jais ir dirbti. Prievaizdu būti NENORIU
nieko, ateisiu ir aš į protą, tiek dar tų metelių teturiu
ir aš galvoju išmėginti visaip, nu bet kad norisi kartais mokytojus paiimti ir papurtyti

pirmus du metus buvau gera, kaip sakei, ir programas padėjau rašyti, ir vadovėlius surasdavau, nunešdavau, į dantis įduodavau... bet paskui pradėjau savo specukų paklausti, ko ir iš ko jie mokosi pas mokytojus, tai paaiškėjo, kad to paties, ko ir visi

rezultatas- nurašinėjama nuo lentos pastoviai ar iš knygos, o trimestre, kad ir kaip vaikas besistengtų (nors koks stengimasis, kai turi PA), visada 4 (dėl šventos ramybės).
atbuko tie mano specukai, pradėjo nieko neveikti, nebenorėjo kai kurie net pas mane eiti, nes juk dirbti reikia, tai geriau pas mokytoją, kur gali sėdėti ir nosį krapštyti.
tai pernai buvau prikli, šiemet irgi ruošiuosi tokia būti, žiūrėsiu tada. porą mokytojų per pernai TRUPUTĮ pasistumėjo į priekį, pažiūrėsiu, kaip bus toliau