Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti II

QUOTE(Robertastk @ 2011 08 11, 18:46)
Viena pirmuju mano masinu. 1998 mazda 626 hecbekas 1,8 benzinas/mechanine.
Vis dar tarnauja kaip darbine. Beje labai talpi.

Vos 66kw variklis atrodo silpnas, bet pilnai uztenka, net autostradoj. Neinoringas, bet baltarusisko kuro nemegsta jo pilt ir neverta nes variklis greit susies.

Duju i sita masinyte nedejom ir turbut nebedesim, juolab palikta kaip darbine, nuo kuro pvm'a nulupam o ir valgo ~9litrus.  biggrin.gif

Variklis patvarus dabar gerokai 200.000km perkopusi gresia sankabos keitimas jau.
Siaip ziema truputi erzina peciukas - letai uzsyla, bet cia jau ju gamykline beda.


Oj kaip issamiai, thumbup.gif , aciuuuu...
Ten 2.0 85 Kw , tai galio uzteks, vat del varyklio esu gurdejus , kad uzgula ziedai tepaliniai ant celindru., masinos ant salto nepatikrinsi gi g.gif .
Atsakyti
QUOTE(Zuzzė @ 2011 08 11, 17:05)
Aha, jau skambinom, daugmaž aptarėm viską, ir kaina sakyčiau normali, vidurkis,
o garaže tai neee  schmoll.gif , jokiu būdu, be garantijos ir dokų dabar pravalas  drinks_cheers.gif ,
o BRC truputi kainos didokos.
Gera mintis dėl dujų užpilymo, visai ir pamiršau, kad taip galima darytis  mirksiukas.gif

O as visada pas garazinius dedu rolleyes.gif . Ir i masinas 2008 - 2010 metu.Ir veikia puikiai ir nereikia permoket firmai uz tai,kad ten direktorius sedi,sekretore,vadybininkas biggrin.gif .Ir ne firma iranga montuoja,o zmones.Taip,kad svarbiausia susirast gera specialista su rekomendacijom.
p.s. man i 6 cil. varikli duju idejimas kainavo 2000lt,o i 4cil. - 1600lt.
Atsakyti
QUOTE(Brella @ 2011 08 11, 22:59)
O as visada pas garazinius dedu  rolleyes.gif  . Ir i masinas 2008 - 2010 metu.Ir veikia puikiai ir nereikia permoket firmai uz tai,kad ten direktorius sedi,sekretore,vadybininkas  biggrin.gif .Ir ne firma iranga montuoja,o zmones.Taip,kad svarbiausia susirast gera specialista su rekomendacijom.
p.s. man i 6 cil. varikli duju idejimas kainavo 2000lt,o i 4cil. - 1600lt.


O kolega, kaip su dokumentais ir garantijom? smile.gif

Man du ponai i dvi masinas kai dejo (abi 6cil) tai sumoj 5000 gavosi. ax.gif
Kazkaip netaupau ten kur man atrodo neverta.
Beje brc brangiausia iranga tie patys meistrai chalturina uz mazdaug 2000 , ta zinau, bet kazkaip...
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2011 07 07, 23:14)
Jei vien tik ispausta ja laikysi tai dar nieko labai baisaus nepadarysi jai,isminamas guolis gal labiausiai kencia,bet negalima laikyt sankabos ir gazuot tuo paciu-tada jau tikrai degini.Hmm...tikriausiai zinai,ka reiskia kai stabdziai deginami? Perkaista nuo trinties kaladeles ir greiciau susidevi,tai su sankaba panasiai,perkaista sankabos diskas nuo trinties (tokiu atveju stipriai prasmirsta,lyg guma degtu),del to greiciau susidevi,kai susidevi-pasidaro blogas sukibimas,sankaba buksuoja,masina nevaziuoja (netraukia,ypac i kalna-apsuku daug,greicio ner).Remontas brangus,kad pakeist sankaba reikia nuiminet greiciu deze,tai gal geriau ja patausok ax.gif


Galeciau tik papildyti sia tema. smile.gif Pats principas atrodo toks: ismynus sankabos pedala atjungiamas pagrindinis variklio velenas nuo sankabos disko ir vaziuokles. Ijungus begi ir atleidinejant "svelniai" sankaba sujungiamas sankabos diskas tarp pagrindinio variklio veleno ir vaziuokles. Sankabos diskas prasisuka/praslysta su pagrindiniu variklio velenu, taciau jau sankabos diskas po truputi sukasi (del to ir automobilis pradeda riedeti). Pilnai atleidus sankabos pedala, sankabos diskas tvirtai sukimba su pagrindiniu variklio velenu ir jokio praslydimo nebera. Del to nerekomenduojama sankabos pedalo ilgainiui laikyti pusetinai isminto, nes tokius atveju visa laika trinasi sankabos diskas su pagrindiniu variklio velenu. Beto, nerekomenduociau labai gazuoti kol pilnai neatleistas sankabos pedalas. mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Raselelt: 12 rugpjūčio 2011 - 00:49
QUOTE(Robertastk @ 2011 08 12, 00:33)
O kolega, kaip su dokumentais ir garantijom? smile.gif

Man du ponai i dvi masinas kai dejo (abi 6cil) tai sumoj 5000 gavosi.  ax.gif
Kazkaip netaupau ten kur man atrodo neverta.
Beje brc brangiausia iranga tie patys meistrai chalturina uz mazdaug 2000 , ta zinau, bet kazkaip...

Garazinis,tai zmogus dirbantis nuosavam garaze ir turintis verslo liudijima.Taigi ir garantijos visos ir dokumentai yra israsomi.Kadangi pinigus taupau visur ir visada,tai ir nemetau ju ten,kur nereikia.Ir dedant iranga svarbiausia yra meistro sugebejimas ja ir graziai ir teisingai sumontuot.Dar karta pasikartosiu: ne firma deda iranga,o MEISTRAS ir nuo jo priklauso kaip bus viskas padaryta.O skirtumas kainu gaunasi todel,kad firmai reikia islaikyt patalpas,gaut pelna,sumoket atlyginimus visai administracijai,o jie prie irangos veikimo neprisideda niekaip,tai as jiems moket ir nenoriu biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Raselelt @ 2011 08 12, 01:48)
Del to nerekomenduojama sankabos pedalo ilgainiui laikyti pusetinai isminto, nes tokius atveju visa laika trinasi sankabos diskas su pagrindiniu variklio velenu. Beto, nerekomenduociau labai gazuoti kol pilnai neatleistas sankabos pedalas.  mirksiukas.gif

Pusėtinai išminto? O visiškai išmintą galima? Kodėl nepadaro taip, kad sankabos diskas nesitrintų su velenu? biggrin.gif Būtina jiems trintis?
Stengiuos judėti iš lėto, be 'prakasų'. Iki žiemos reikia išmokt gražiai važinėt.
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 08 11, 18:51)
Kuras?
Siaip Twingo braukciau lauk, Fiesta ir Micra is bedos.
Corsa verta demesio, dar pasidairyciau Civico, Corolos, 323(f). Sitie japonai neinoringi, bedu nekelia, detales kaip detales kai kas brangiau nei prancuzisku, uztai ju zymiai maziau reikia (skupas moka du, o kartais ir daugiau kartu).
Vienintele beda, kad japonai greiciausiai bus daugiau papuve, nors 1996 metu sunku kazka rast nesu/ap/rudijusio. ax.gif

Kuras - benzinas.
O kokios Corsos, Fiestos, Micros ir Corolos bėdos? (Dėl rūdžių, tai ramiai žiūriu).
Atsakyti
QUOTE(Brella @ 2011 08 12, 07:20)
Garazinis,tai zmogus dirbantis nuosavam garaze ir turintis verslo liudijima.Taigi ir garantijos visos ir dokumentai yra israsomi.Kadangi pinigus taupau visur ir visada,tai ir nemetau ju ten,kur nereikia.Ir dedant iranga svarbiausia yra meistro sugebejimas ja ir graziai ir teisingai sumontuot.Dar karta pasikartosiu: ne firma deda iranga,o MEISTRAS  ir nuo jo priklauso kaip bus viskas padaryta.O skirtumas kainu gaunasi todel,kad firmai reikia islaikyt patalpas,gaut pelna,sumoket atlyginimus visai administracijai,o jie prie irangos veikimo neprisideda niekaip,tai as jiems moket ir nenoriu  biggrin.gif


Gerai tokiu atveju. As pilnai suprantu, apie visus islaikymus. Bet tuo kuo pasitikiu ten ir vaziuoju. O ir kainos skirtumas nera zveriskas. smile.gif ~15-20%.

Atsakyti
QUOTE(sauletai @ 2011 08 12, 10:20)
Kuras - benzinas.
O kokios Corsos, Fiestos, Micros ir Corolos bėdos? (Dėl rūdžių, tai ramiai žiūriu).


Pradesiu nuo Corolos. Nuo 1997metu gaminamo modelio didziausia beda turbut dinzainas. Daugiau kazko papasakot negaliu, nes tiesiog nera apie ka. Variklis , vaziuokle viskas ten yra super. Vaziuojant keiciami tik eksploataciniai "gedimai".
Benzininius variklius toyota nuo seno gerus gamino. Turejom kazkada dar 1990metu carina II - vaziavo kol pradejo kebulas byret dalim, o variklis ir vaziuokle kaip laikrodukas vis dar buvo.

Civicai praktiskai tas pats kaip corolos.

Fiestos visa vaziuokle silpna, nemegsta prastu keliu. O ir detaliu kainos neatitinka nei automobilio metu nei klases.

Mircra: panasiai kaip fiesta pusasiai, granatos, traukes. Detales brangios, nedidelis ju pasirinkimas.

Corsa : gera masina, galine pakaba silpna, bet pasirinkimas detaliu didelis, detales nebrangios. Corsos ir kaina patraukli uz 4-5tukstancius galima surast tikrai geros bukles ir gerai atrodanti masiniuka. Kuro sanaudos ~7 litrus.

Bendrai paemus atsizvelgiant i biudzeta ieskociau Corsos, Corolos arba Civico.
Atsakyti
Situacija tokia: pas mane mašina benzinas/dujos, neseniai atsirado tokia problema, kad jei atidaryti langai važiuojant, labai stiprus benzino kvapas salone atsiranda doh.gif Jei langai uždaryti, kvapas į saloną nepatenka. Abejoju, kad kažkur leidžia, nes juk kristų benzino padala, o ji stovi vietoje (benzinu tik pašildau mašiną, o važiuoju ant dujų).
Atsakyti
Draugė nusipirko Opel Tigra, kaista variklis, užkyla praktiškai iki 100 laipsnių, paskambino pardavėjai, tai ji pasakė, kad 3 kartus buvo servise, kad nieko nerado ir atseit čia tokia jau Tigrų liga g.gif Tiesa?
Beja, variklis 1.4, o valgo 11 litrų benzino mieste blink.gif Kažkas juk negerai? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Vergine @ 2011 08 13, 18:07)
Draugė nusipirko Opel Tigra, kaista variklis, užkyla praktiškai iki 100 laipsnių, paskambino pardavėjai, tai ji pasakė, kad 3 kartus buvo servise, kad nieko nerado ir atseit čia tokia jau Tigrų liga g.gif Tiesa?
Beja, variklis 1.4, o valgo 11 litrų benzino mieste blink.gif Kažkas juk negerai? g.gif

Opeliuose 100 laipsniu-norma,jei benzinas,prie tokios temp.jungiasi ventiliatorius ir turetu nukristi iki 95,jei jau kiltu iki raudonos zymos-tada reiketu susirupinti. Manes toks dalykas netenkino,tai pasidariau kad ventiliatorius veiktu visa laika,tai daugiau 95 nekyla smile.gif O siaip kai nusipirkau savo astra irgi buvo problemu del kaitimo,ispjovem katalizatoriu ir viskas susitvarke,matyt uzsikimses jau buvo smile.gif Del kuro sanaudu-cia priklauso nuo to kaip vazineji,kuo mazesnio litrazo variklis-tuo jautresnis vairuotojo elgesiui.Pavaras patariu perjungineti kai apsukos pasiekia 2000rpm (jei ikalnej-biski virs 2000),ir tokias (ar biski mazesnes) palaikyti vaziuojant,staigiai negazuot ir staigiai nestabdyt,o jei vistiek tiek ris-variklio diagnostika neprosal butu padaryti.
Papildyta:
QUOTE(Vergine @ 2011 08 13, 15:26)
Situacija tokia: pas mane mašina benzinas/dujos, neseniai atsirado tokia problema, kad jei atidaryti langai važiuojant, labai stiprus benzino kvapas salone atsiranda doh.gif Jei langai uždaryti, kvapas į saloną nepatenka. Abejoju, kad kažkur leidžia, nes juk kristų benzino padala, o ji stovi vietoje (benzinu tik pašildau mašiną, o važiuoju ant dujų).

Jei yra kvapas-kazkur yra ir benzino nuotekis,padala nebutinai turi kristi jei nugaruoja nedaug,bet benzino garai labai degus,tai patarciau greiciau surasti ta problema,tuo labiau kad dar ir dujos yra,nejuokas cia... g.gif
Atsakyti