QUOTE(melynakes @ 2009 07 13, 10:46)
Aš visiškai pritariu erikiuxxx- plėtojama tema, kuri jau išsisėmusi ir, drįsčiau pasakyti, nelabai verta iš viso didesnio dėmesio, problema keliama ten, kur problemos nėra.
Aš suprantu ir gaila, kad liubcia buvai nepatenkinta aptarnavimu, elgesiu su tavimi, bet nebūna gi gyvenime tik vieno lazdos galo, t.y. tik viena pusė niekada negali būti kalta. Klaipėdos Babycenter parduotuvėje lankausi nuo jos atidarymo pradžios ir jokių problemų dėl aptarnavimo nesu sulaukusi, anaiptol, visi yra itin paslaugūs, mandagūs, geranoriški. Ten dirbantys žmonės visada detaliai pakonsultuoja, pataria. Todėl man sunku patikėti, kad galėtų būti priešingai. Gal tiesiog vieni žmonės kelia per aukštus kriterijus, reikalavimus, neadekvačius savo pačių elgesiui. Iš arti neteko pamatyti tavo pasakotos istorijos (susipažinau tik iš tavo pasakojimų), tačiau pačiai ne kartą teko matyti nemažai klientų, kurių bendravimas su pardavėjais yra pasibaisėtinas, nejaučiant jiems pagarbos, nevertinant jų darbo, įdedamo triūso, pastangų į tai, kad klientas būtų patenkintas ir išeitų laimingas.
Lubcia keli problemą, kad pralaukei vežimuko 2 savaites- bet čia juk normalu: užsakymo suformavimas+transportavimas+pristatymas, juk nevyksta tai per viena dieną, viskam reikia laiko. Pasakymas, kad buvo pasiūlytos subraižytos, išblukusios prekės iš salės, skamba tiesiog juokingai. Čia juk tau ne kokia second-hand parduotuvė. Pati pirkau vežimuką, lovytę ir t.t. iš ekspozicijos ir tame nemačiau ir nematau jokios problemos, kokybė yra aukščiausia, viskuo esu labai patenkinta!
Priešingai lubcia, aš Klaipėdos Babycenter kolektyvui norėčiau palinkėti sėkmingo tolesnio darbo, o Klaipėdos Babycenter vedėjui- kantrybės su priekabiais ir pernelyg reikliais klientais!
Tikrai neturiu noro dar kartą Jums viską aiškinti. Iš Jūsų žodžių aišku, kad Jūs tamsta nieko nesupratote, neįsiskaitėte į problemos esmę.
Lubcia keli problemą, kad pralaukei vežimuko 2 savaites- bet čia juk normalu: užsakymo suformavimas+transportavimas+pristatymas, juk nevyksta tai per viena dieną, viskam reikia laiko. Jei turėtųmete noro pirmiausiai perskaityti mūsų pradinę žinutę - suprastumėte, kad niekas nieko nesuformavo, netransportavo ir nepristatynėjo (tik lopšiuką).
Viskas priklauso nuo Jūsų požiūrio į kokybę.
"kokybė yra aukščiausia" Man, tarkim, žodis kokybė reiškia netik, kad prekė nelūžta ir pan. bet ji turi ir estetiškai ir taip pat Kokybiškai atrodyti! Mes nieko prieš prekių iš ekspozicijos, bet jos turi būti tikrai nieko blogesnės už kitas. Būten čia ne Second Hand
Jei Jums patinka Klaipėdos Babycenter - Valio! Bet nereikia piršti savo nuomonės kitiems. Mes turime teisę į savo nuomonę tuo labiau paremta mūsų skaudžios patirties!!!
Mes pradėjome šią temą tam, kad pasidalinti savo patirtimi kaip gali ir kitoms mamoms atsitikti. O ne tam, kad "advokatai" teigtų priešingus dalykus.
Sveikinu jei Jūms visuomet viskas patiko ir buvote kultūringai aptarnaujama, bet mums, deja, tąkart pasisekė mažiau.
Jei mes būtųme priekabūs ar pernelyg reiklūs klientai - tikrai dabar ne su Jumis diskutuotųme šia tema, o su parduotuvės vadovybe.
Kažin kaip jie reaguotų į tokia informacija?
Iš arti neteko pamatyti tavo pasakotos istorijos (susipažinau tik iš tavo pasakojimų), Nelabai supratome kaip čia Jus galėtųmet pamatyt mūsų pasakotą istoriją išarti? Nebent, aišku, esate Babycenter darbuotoja. Tuo labai pamatyti ir nebūtų ką. Mes tyliai, ramai ir gražiai, bet apstulbę išėjome lyg niekur nieko.
O pardavėjus mes patys visuomet gerbiame ir vertiname jų darbą ir pasiaukojimą (kai kurių). Su kitais reikia elgtis taip, kaip norėtum, kad ir su tavim elgtųsi!