Įkraunama...
Įkraunama...

EMMALJUNGA vežimai

Siūlome pratesti vežimėlių EMMALJUNGA temą. Na ir tuo pačiu apie tuos, kas prekiauja šia produkcija
Papildyta:

Virvutė Šiandien, 15:08 Paskelbta: #598

P.S. Ilgai dvejojome ar rašyti tokį komentarą, žinodami, jog jį perskaitys ir BBC. Bet esame nuomonės, kad visuomet reikia laisvai reikšti savo nuomonę + Klientas yra visuomet teisus! + tuo labiau ekonominio nuosmūkio metu reikėtų gerbti kiekvieną klientą.

Pritariu šiai nuomonei ir deja, pritariu, kad šioje parduotuvėje aš taip pat nemaloniai jaučiuosi.

Pasirodo ne mes vieni tokie buvome g.gif
Keista, keista.
Tokiais tempais nieko gero iš tos parduotuvės neliks
Atsakyti
QUOTE(Liubcia @ 2009 07 09, 15:20)
Siūlome pratesti vežimėlių EMMALJUNGA temą. Na ir tuo pačiu apie tuos, kas prekiauja šia produkcija
Papildyta:

Virvutė  Šiandien, 15:08 Paskelbta: #598 

P.S. Ilgai dvejojome ar rašyti tokį komentarą, žinodami, jog jį perskaitys ir BBC. Bet esame nuomonės, kad visuomet reikia laisvai reikšti savo nuomonę + Klientas yra visuomet teisus! + tuo labiau ekonominio nuosmūkio metu reikėtų gerbti kiekvieną klientą.

Pritariu šiai nuomonei ir deja, pritariu, kad šioje parduotuvėje aš taip pat nemaloniai jaučiuosi. 

Pasirodo ne mes vieni tokie buvome  g.gif
Keista, keista.
Tokiais tempais nieko gero iš tos parduotuvės neliks

blink.gif
kokia prasme buvo perkelti sia zinute i nauja tema? g.gif

cia gal pa sjus klaipedoi taip

nes vilniuje, geresnes parduotuves net neisivaizduoju, tiek prekemis tiek aptarnavimu
Atsakyti
QUOTE(erikiuxxx @ 2009 07 09, 22:38)
blink.gif
kokia prasme buvo perkelti sia zinute i nauja tema? g.gif

cia gal pa sjus klaipedoi taip

nes vilniuje, geresnes parduotuves net neisivaizduoju, tiek prekemis tiek aptarnavimu


Taigi sena tema pasiekė maks. puslapių skaičių.

Apie Vilniaus BBC parduotuvę tikrai tik geri atsiliepimai (kiek pastebėjome). Ir mums patiem labai padėjo pardavėja Olga (net telefonu). Viską suorganizavo ... thumbup.gif
O va situaciją Klaipėdoj norėtųsi pakeisti. Parduotuvė atsidarė tik 2008 m. gruodžio pabaigoje bet jau nemažai neigiamų atsiliepimų.

Kadangi esame EMMALJUNGA gerbėjai smile.gif o šia produkcija Lietuvoj priekiauja tik BBC - norime, kad ten visuomet būtų malonu apsilankyti ir išeiti patenkintiems ir su šypsena!
Atsakyti
QUOTE(Liubcia @ 2009 07 10, 12:41)
Taigi sena tema pasiekė maks. puslapių skaičių.

Apie Vilniaus BBC parduotuvę tikrai tik geri atsiliepimai (kiek pastebėjome). Ir mums patiem labai padėjo pardavėja Olga (net telefonu). Viską suorganizavo ...  thumbup.gif
O va situaciją Klaipėdoj norėtųsi pakeisti. Parduotuvė atsidarė tik 2008 m. gruodžio pabaigoje bet jau nemažai neigiamų atsiliepimų.

Kadangi esame EMMALJUNGA gerbėjai  smile.gif  o šia produkcija Lietuvoj priekiauja tik BBC - norime, kad ten visuomet būtų malonu apsilankyti ir išeiti patenkintiems ir su šypsena!

bet kaip bebutu gaila,kiekvienam zmogui neitiksi
vieniem gerai,kitiem blogai
kartais nuo pacio pirkejo bendravimo , priklauso visas bendravimas smile.gif

Atsakyti
QUOTE(erikiuxxx @ 2009 07 10, 14:58)
bet kaip bebutu gaila,kiekvienam zmogui neitiksi
vieniem gerai,kitiem blogai
kartais nuo pacio pirkejo bendravimo , priklauso visas bendravimas  smile.gif


Ačiū! Tai norit pasakyt, kad dabar mes patys ir esame kalčiausi dėl to, kad su mumis taip elgėsi?
Tikrai nesame iš įžūlių ar perdaug reikalaujančių klientų. Visuomet suprantame pardavėjus ir kartais net užjaučiame dėl to kaip kiti klientai elgiasi su jais (čia aplamai, ne apie BBC pardavėjus).

Tuo labiau netiesa! - turi įtikti kiekvienam klientui. Ką čia jau klabėti apie įtikimą, reikai nors turėti mandagumo, o ne tiesiog spausti klientą.
Kiekvienas dirbame savo darbą ir jei kaž kam nepatinka savo darbas ... Tikrai niekas mūsų laikais nelaiko.

P.S. O nuo tokių Jūsų griežtų komentarų prašyčiau susilaikyti ir tiesiog paskaityti nuo pat pradžios kaip viskas vyko ir klostėsi (turiu omeny butent mūsų atvėjį)!
Tikrai iki šiol jaučiames įžeisti Klaipėdos Babycenter parduotuvės vedėjo Viktoro.
Atsakyti
na, apie Klaipėdos BC dažnai tenka išgirsti nekokių atsiliepimų.....

aišku visiems neįtiksi, bet pardavėjas neturi aiškinti : ei, tai greičiau apsispręsk : pirksi ar nepirksi. Čia jau kliento reikalas pirkt ar ne, o kiek laiko jam reikia apsispręst, labai individualu.

tema ir yra tam, kad kiekvienas pasidalintų savo patirtimi , nesvarbu, gera ji ar ne mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(-Delta- @ 2009 07 10, 17:24)
na, apie Klaipėdos BC dažnai tenka išgirsti nekokių atsiliepimų.....

aišku visiems neįtiksi, bet pardavėjas neturi aiškinti : ei, tai greičiau apsispręsk : pirksi ar nepirksi. Čia jau kliento reikalas pirkt ar ne, o kiek laiko jam reikia apsispręst, labai individualu.

tema ir yra tam, kad kiekvienas pasidalintų savo patirtimi , nesvarbu, gera ji ar ne  mirksiukas.gif

drinks_cheers.gif

nu nesuprasi kaip geriau
is dalies jaigu vienu metu yra viena kedute,ir butent jos nori du prikejai
tai ka jam reikejo daryti/ parduoti tiem kas norejo?
gal del to ir perspejo,kad kazkas nori,ar jus pirksite ar parduoti/
man tai normalu
pati uzsiemu prekyba,del to zinau,kaip buna prisirezervina mamos, pralaiko savaitem, o veliau nebereikia,kai per ta savaite 5 norintys buvo doh.gif


Atsakyti
QUOTE(erikiuxxx @ 2009 07 10, 21:56)
drinks_cheers.gif

nu nesuprasi kaip geriau
is dalies jaigu vienu metu yra viena kedute,ir butent jos nori du prikejai
tai ka jam reikejo daryti/ parduoti tiem kas norejo?
gal del to ir perspejo,kad kazkas nori,ar jus pirksite ar parduoti/
man tai normalu
pati uzsiemu prekyba,del to zinau,kaip buna prisirezervina mamos, pralaiko savaitem, o veliau nebereikia,kai per ta savaite 5 norintys buvo doh.gif


Jums tai normalu? Gal Jūs nelabai supratote visą esmę. Mes 2 savaites pralaukėme viso komplekto (naujo). O po to sulaukiame skambučio, kad iš naujų dalių atkėliavo tik lopšys, likusios gi dalys (sportinukas + autokedutė) yra tik iš salės. Plius mums iškarto praneša, kad kedutei yra ir kitas pirkėjas.
Sorry, bet pralaukus 2 sav. naujo vežimo, o pasirodo gali gauti tik naują lopšį vietoj viso komplekto. Nes išblūkęs sportinukas ir subraižyta kedutė - tik salėje. Tikrai nepulsime stačia galva pirkti tokio komplekto. Reikia pagalvoti, pasitarti, apmąstyti. Tuo labiau buvome sumokėję 500 Lt užstatą (o ne šiaip rezervavę, kaip Jūs rašot) ir dar prašėme, kai tik užsakėme - kad iškart paskambintų kai tik sužinos kiek kėliaus mūsų užsakymas. Ne, gauname skambutį tik Post Factum.

"Man tai normalu" - tuose Jūsų žodžiuose jaučiasi savinikės/prekybininkės gaidelės. Nežinau, gal Jūsų versle tai ir normalu (bet abejojų), bet visur kitur tai tikrai NEpriimtina!!! Suprantama kodėl ginate pardavėjus - kadangi pati esate iš jų stihijos smile.gif . Bet čia yra forumas - ir mamų forumas, o ne pardavėjų ar pardavėjų gynėjų.

Tuo labiau mūsų neperspėjo - o išdėstė kaip faktą. Atseit, tai ar čia jūs pirksit visą komplektą? Ar man nors kedutė dabar parduot, kol yra kitas norintys.

Nesinori su Jumis p. erikiuxxx čia ginčytis. Ne dėl to mes čia rašome. O tam, kad kiti žmonės žinotų ir kad pats Klaipėdos Babycenter vedėjas susiprotėtu ir pradėtų gerbti klientus! Kad apie šią parduotuvę visuomet liktų malonūs prisiminimai, kad kitą kartą norėtųsi grįžti būtent ten ir dar kitiems ją parekomenduoti
Atsakyti
QUOTE(Liubcia @ 2009 07 11, 00:45)
Jums tai normalu? Gal Jūs nelabai supratote visą esmę. Mes 2 savaites pralaukėme viso komplekto (naujo). O po to sulaukiame skambučio, kad iš

nugi suprantu
visa istorija parasete praitoi temoje, kas norejo perskaite, kuriant nauja tema,nebuvo butina cituoti vel ta pati smile.gif ,
nu negavo jie to vezimo,juk ne patys gamina galu gale, kad eme ir nesulytavo jie
o is gamyklos gauna, ne ju kalte,kad gamykloi nebuvo,ar neatveze
gal jusu graziai neatsiprase ,nezinau kaip ten buvo,na del to gal kalti,reikejo graziai atsiprasyti ir tiek..nebutu buvo tokiu nesamoniu smile.gif

pati esu pirkusi vezimuka is ju, taip pat spalva buvau issirinkusi rugsejo pradzioje, spalva gavo greit,net greiciau negu reikejo doh.gif o kuom likau nustebinta,kad mano vezima laike sandely tiek kiek paprasiau wub.gif nelepe jo kuo skubiau pasiimti,nors ir zinant ju patalpu dydi 4u.gif pralaike man vezimuka iki vasario vidurio, uz tai labai jiems dekinga smile.gif visada aptarnavimas buvo puikus..o perkam daznai, ir jau 3metus smile.gif

tikekimes Klaipedos babycentras pasitaisys, ir neatsiliks nuo Vilniaus 4u.gif
Atsakyti
Aš visiškai pritariu erikiuxxx- plėtojama tema, kuri jau išsisėmusi ir, drįsčiau pasakyti, nelabai verta iš viso didesnio dėmesio, problema keliama ten, kur problemos nėra.
Aš suprantu ir gaila, kad liubcia buvai nepatenkinta aptarnavimu, elgesiu su tavimi, bet nebūna gi gyvenime tik vieno lazdos galo, t.y. tik viena pusė niekada negali būti kalta. Klaipėdos Babycenter parduotuvėje lankausi nuo jos atidarymo pradžios ir jokių problemų dėl aptarnavimo nesu sulaukusi, anaiptol, visi yra itin paslaugūs, mandagūs, geranoriški. Ten dirbantys žmonės visada detaliai pakonsultuoja, pataria. Todėl man sunku patikėti, kad galėtų būti priešingai. Gal tiesiog vieni žmonės kelia per aukštus kriterijus, reikalavimus, neadekvačius savo pačių elgesiui. Iš arti neteko pamatyti tavo pasakotos istorijos (susipažinau tik iš tavo pasakojimų), tačiau pačiai ne kartą teko matyti nemažai klientų, kurių bendravimas su pardavėjais yra pasibaisėtinas, nejaučiant jiems pagarbos, nevertinant jų darbo, įdedamo triūso, pastangų į tai, kad klientas būtų patenkintas ir išeitų laimingas.

Lubcia keli problemą, kad pralaukei vežimuko 2 savaites- bet čia juk normalu: užsakymo suformavimas+transportavimas+pristatymas, juk nevyksta tai per viena dieną, viskam reikia laiko. Pasakymas, kad buvo pasiūlytos subraižytos, išblukusios prekės iš salės, skamba tiesiog juokingai. Čia juk tau ne kokia „second-hand“ parduotuvė. Pati pirkau vežimuką, lovytę ir t.t. iš ekspozicijos ir tame nemačiau ir nematau jokios problemos, kokybė yra aukščiausia, viskuo esu labai patenkinta! smile.gif thumbup.gif

Priešingai lubcia, aš Klaipėdos Babycenter kolektyvui norėčiau palinkėti sėkmingo tolesnio darbo, o Klaipėdos Babycenter vedėjui- kantrybės su priekabiais ir pernelyg reikliais klientais! thumbup.gif rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(melynakes @ 2009 07 13, 10:46)
Aš visiškai pritariu erikiuxxx- plėtojama tema, kuri jau išsisėmusi ir, drįsčiau pasakyti, nelabai verta iš viso didesnio dėmesio, problema keliama ten, kur problemos nėra.
Aš suprantu ir gaila, kad liubcia buvai nepatenkinta aptarnavimu, elgesiu su tavimi, bet nebūna gi gyvenime tik vieno lazdos galo, t.y. tik viena pusė niekada negali būti kalta. Klaipėdos Babycenter parduotuvėje lankausi nuo jos atidarymo pradžios ir jokių problemų dėl aptarnavimo nesu sulaukusi, anaiptol, visi yra itin paslaugūs, mandagūs, geranoriški. Ten dirbantys žmonės visada detaliai pakonsultuoja, pataria. Todėl man sunku patikėti, kad galėtų būti priešingai. Gal tiesiog vieni žmonės kelia per aukštus kriterijus, reikalavimus, neadekvačius savo pačių elgesiui. Iš arti neteko pamatyti tavo pasakotos istorijos (susipažinau tik iš tavo pasakojimų), tačiau pačiai ne kartą teko matyti nemažai klientų, kurių bendravimas su pardavėjais yra pasibaisėtinas, nejaučiant jiems pagarbos, nevertinant jų darbo, įdedamo triūso, pastangų į tai, kad klientas būtų patenkintas ir išeitų laimingas.

Lubcia keli problemą, kad pralaukei vežimuko 2 savaites- bet čia juk normalu: užsakymo suformavimas+transportavimas+pristatymas, juk nevyksta tai per viena dieną, viskam reikia laiko. Pasakymas, kad buvo pasiūlytos subraižytos, išblukusios prekės iš salės, skamba tiesiog juokingai. Čia juk tau ne kokia „second-hand“ parduotuvė. Pati pirkau vežimuką, lovytę ir t.t. iš ekspozicijos ir tame nemačiau ir nematau jokios problemos, kokybė yra aukščiausia, viskuo esu labai patenkinta! smile.gif  thumbup.gif

Priešingai lubcia, aš Klaipėdos Babycenter kolektyvui norėčiau palinkėti sėkmingo tolesnio darbo, o Klaipėdos Babycenter vedėjui- kantrybės su priekabiais ir pernelyg reikliais klientais!  thumbup.gif  rolleyes.gif


biggrin.gif Ir seniai dirbat Klaipėdos Babycenter? bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(melynakes @ 2009 07 13, 10:46)
Aš visiškai pritariu erikiuxxx- plėtojama tema, kuri jau išsisėmusi ir, drįsčiau pasakyti, nelabai verta iš viso didesnio dėmesio, problema keliama ten, kur problemos nėra.
Aš suprantu ir gaila, kad liubcia buvai nepatenkinta aptarnavimu, elgesiu su tavimi, bet nebūna gi gyvenime tik vieno lazdos galo, t.y. tik viena pusė niekada negali būti kalta. Klaipėdos Babycenter parduotuvėje lankausi nuo jos atidarymo pradžios ir jokių problemų dėl aptarnavimo nesu sulaukusi, anaiptol, visi yra itin paslaugūs, mandagūs, geranoriški. Ten dirbantys žmonės visada detaliai pakonsultuoja, pataria. Todėl man sunku patikėti, kad galėtų būti priešingai. Gal tiesiog vieni žmonės kelia per aukštus kriterijus, reikalavimus, neadekvačius savo pačių elgesiui. Iš arti neteko pamatyti tavo pasakotos istorijos (susipažinau tik iš tavo pasakojimų), tačiau pačiai ne kartą teko matyti nemažai klientų, kurių bendravimas su pardavėjais yra pasibaisėtinas, nejaučiant jiems pagarbos, nevertinant jų darbo, įdedamo triūso, pastangų į tai, kad klientas būtų patenkintas ir išeitų laimingas.

Lubcia keli problemą, kad pralaukei vežimuko 2 savaites- bet čia juk normalu: užsakymo suformavimas+transportavimas+pristatymas, juk nevyksta tai per viena dieną, viskam reikia laiko. Pasakymas, kad buvo pasiūlytos subraižytos, išblukusios prekės iš salės, skamba tiesiog juokingai. Čia juk tau ne kokia „second-hand“ parduotuvė. Pati pirkau vežimuką, lovytę ir t.t. iš ekspozicijos ir tame nemačiau ir nematau jokios problemos, kokybė yra aukščiausia, viskuo esu labai patenkinta! smile.gif  thumbup.gif

Priešingai lubcia, aš Klaipėdos Babycenter kolektyvui norėčiau palinkėti sėkmingo tolesnio darbo, o Klaipėdos Babycenter vedėjui- kantrybės su priekabiais ir pernelyg reikliais klientais!  thumbup.gif  rolleyes.gif


Tikrai neturiu noro dar kartą Jums viską aiškinti. Iš Jūsų žodžių aišku, kad Jūs tamsta nieko nesupratote, neįsiskaitėte į problemos esmę.
Lubcia keli problemą, kad pralaukei vežimuko 2 savaites- bet čia juk normalu: užsakymo suformavimas+transportavimas+pristatymas, juk nevyksta tai per viena dieną, viskam reikia laiko. Jei turėtųmete noro pirmiausiai perskaityti mūsų pradinę žinutę - suprastumėte, kad niekas nieko nesuformavo, netransportavo ir nepristatynėjo (tik lopšiuką).

Viskas priklauso nuo Jūsų požiūrio į kokybę. "kokybė yra aukščiausia" Man, tarkim, žodis kokybė reiškia netik, kad prekė nelūžta ir pan. bet ji turi ir estetiškai ir taip pat Kokybiškai atrodyti! Mes nieko prieš prekių iš ekspozicijos, bet jos turi būti tikrai nieko blogesnės už kitas. Būten čia ne Second Hand

Jei Jums patinka Klaipėdos Babycenter - Valio! Bet nereikia piršti savo nuomonės kitiems. Mes turime teisę į savo nuomonę tuo labiau paremta mūsų skaudžios patirties!!!
Mes pradėjome šią temą tam, kad pasidalinti savo patirtimi kaip gali ir kitoms mamoms atsitikti. O ne tam, kad "advokatai" teigtų priešingus dalykus.
Sveikinu jei Jūms visuomet viskas patiko ir buvote kultūringai aptarnaujama, bet mums, deja, tąkart pasisekė mažiau.

Jei mes būtųme priekabūs ar pernelyg reiklūs klientai - tikrai dabar ne su Jumis diskutuotųme šia tema, o su parduotuvės vadovybe.
Kažin kaip jie reaguotų į tokia informacija?

Iš arti neteko pamatyti tavo pasakotos istorijos (susipažinau tik iš tavo pasakojimų), Nelabai supratome kaip čia Jus galėtųmet pamatyt mūsų pasakotą istoriją išarti? Nebent, aišku, esate Babycenter darbuotoja. Tuo labai pamatyti ir nebūtų ką. Mes tyliai, ramai ir gražiai, bet apstulbę išėjome lyg niekur nieko.

O pardavėjus mes patys visuomet gerbiame ir vertiname jų darbą ir pasiaukojimą (kai kurių). Su kitais reikia elgtis taip, kaip norėtum, kad ir su tavim elgtųsi!
Atsakyti