Man regis sita diskusija yra siek tiek beprasme. Ten, kur reikalas liecia religija, kultura, morale, galima diskutuoti iki pasipjovimo ir vis tiek nerasti bendru tasku.
Santuoka (bent jau musu kulturoje) yra paliesta morales vertybiu, kuriu viena deklaruoja, kad neistikimybe yra nepriimtinas santuokinis veiksmas. Si vertybe taip pat atsispindi ir musu seimos teiseje. Todel vieniems, kurie tuokiasi, skiria laiko apmastymams sia tema, kuriems tokios vertybes yra svarbu, nes jos is principo apibrezia santuokos termina (ne tik siuo aspektu, bet ir juo santuoka skiriasi nuo nesantuokinio bendravimo) - neistikimybe yra nepriimtina. Todel, zinoma, kad tik toki poziuri jie pripazins ir sieks igyvendinti savo seimos modelyje.
Tiems, kuriems tokia moraline vertybe tampa reliatyvi, derinama prie situaciju, kuriu pasekoje ji praranda svarba, tampa ne pagrindiniu faktoriumi ar tampa kvestionuojama - tokie zmones neisikimybe pateisins (bent jau savo).
Plesykis nesiplesius, kiekvienas su savo poziuriu.
QUOTE(biziukas @ 2010 03 08, 18:39)
Man regis sita diskusija yra siek tiek beprasme. Ten, kur reikalas liecia religija, kultura, morale, galima diskutuoti iki pasipjovimo ir vis tiek nerasti bendru tasku.
Santuoka (bent jau musu kulturoje) yra paliesta morales vertybiu, kuriu viena deklaruoja, kad neistikimybe yra nepriimtinas santuokinis veiksmas. Si vertybe taip pat atsispindi ir musu seimos teiseje. Todel vieniems, kurie tuokiasi, skiria laiko apmastymams sia tema, kuriems tokios vertybes yra svarbu, nes jos is principo apibrezia santuokos termina (ne tik siuo aspektu, bet ir juo santuoka skiriasi nuo nesantuokinio bendravimo) - neistikimybe yra nepriimtina. Todel, zinoma, kad tik toki poziuri jie pripazins ir sieks igyvendinti savo seimos modelyje.
Tiems, kuriems tokia moraline vertybe tampa reliatyvi, derinama prie situaciju, kuriu pasekoje ji praranda svarba, tampa ne pagrindiniu faktoriumi ar tampa kvestionuojama - tokie zmones neisikimybe pateisins (bent jau savo).
Plesykis nesiplesius, kiekvienas su savo poziuriu.
Santuoka (bent jau musu kulturoje) yra paliesta morales vertybiu, kuriu viena deklaruoja, kad neistikimybe yra nepriimtinas santuokinis veiksmas. Si vertybe taip pat atsispindi ir musu seimos teiseje. Todel vieniems, kurie tuokiasi, skiria laiko apmastymams sia tema, kuriems tokios vertybes yra svarbu, nes jos is principo apibrezia santuokos termina (ne tik siuo aspektu, bet ir juo santuoka skiriasi nuo nesantuokinio bendravimo) - neistikimybe yra nepriimtina. Todel, zinoma, kad tik toki poziuri jie pripazins ir sieks igyvendinti savo seimos modelyje.
Tiems, kuriems tokia moraline vertybe tampa reliatyvi, derinama prie situaciju, kuriu pasekoje ji praranda svarba, tampa ne pagrindiniu faktoriumi ar tampa kvestionuojama - tokie zmones neisikimybe pateisins (bent jau savo).
Plesykis nesiplesius, kiekvienas su savo poziuriu.


Papildyta:
QUOTE(Paradoksualė @ 2010 03 08, 13:14)
idomiai.. a kaip mano elgesys gali itakoti kito zmogaus elgesi,jo ateities veiksmus ir panasiai
.. nu as nedarysiu to,nedarysiu ano,o kaip tai veiks kita zmogu?? manot jis irgi kartos mano veiksmus??
nee,kitas zmogus gyvens savo gyvenima ir busi tu tokia ar anokia ar kitokia-jokios reiksmes netures...


Kaip gali itakoti?! na net nzn,kaip issireiksti kuo teisingiau, o jis jau neitakojo


nelinkiu niekam to... jums taip pat

Anksciau ar veliau gyvenime atsiranda 3, kuris viska sugadina... Taip buvo ir bus...
QUOTE(Jolancik @ 2010 03 08, 22:02)
Anksciau ar veliau gyvenime atsiranda 3, kuris viska sugadina... Taip buvo ir bus...
Su tokia filosofija reikia niekada nekurti jokių santykių. Jeigu tikiesi, kad pati ar kitas taps kažkada niekšeliu.
QUOTE(Juoko raketa @ 2010 03 10, 09:31)
Su tokia filosofija reikia niekada nekurti jokių santykių. Jeigu tikiesi, kad pati ar kitas taps kažkada niekšeliu.
Anksciau ar veliau visi mirsim.. ka sakysit i tai?? su tokia filosofija net gimt neverta ania?

QUOTE(Juoko raketa @ 2010 03 10, 10:31)
Su tokia filosofija reikia niekada nekurti jokių santykių. Jeigu tikiesi, kad pati ar kitas taps kažkada niekšeliu.
Visi kas kuria tuos santikius bent jau tiki,kad nebus tu treciuju,bet gyvenimas jau toks,kad parodo ju yra buvo,ir bus

QUOTE(Tadas333 @ 2010 03 10, 11:14)
Visi kas kuria tuos santikius bent jau tiki,kad nebus tu treciuju,bet gyvenimas jau toks,kad parodo ju yra buvo,ir bus 

Aš kūriau ir palaikau santykius su mintim, kad jis netaps niekšu ir jokia k* jam nepasimaišys. Jeigu taip įvyks, bus skyrybos. Vienu žodžiu, jeigu vyras ima sugyvulėti, reikia skirtis. Taip sakant niekštelis ir k* - gera porelė


QUOTE(Juoko raketa @ 2010 03 10, 12:42)
Aš kūriau ir palaikau santykius su mintim, kad jis netaps niekšu ir jokia k* jam nepasimaišys. Jeigu taip įvyks, bus skyrybos. Vienu žodžiu, jeigu vyras ima sugyvulėti, reikia skirtis. Taip sakant niekštelis ir k* - gera porelė
Tegul ir lieka kartu. Jeigu klynas ima valdyti
O dėl mirties - ji neišvengiama, o gyvenimas be trečiųjų, jeigu esi žmogus, tikrai įmanomas.




QUOTE(Tadas333 @ 2010 03 10, 12:14)
O man nerūpi, jie mus svetimi. Mūsų santykiams. Nereikalingi. Lai savus tarpusavyje konstruoja. Jeigu su savu gerai, tai apie trečius nei norų, nei rūpinimosi, nei minčių šešėlio nėra.
QUOTE(Juoko raketa @ 2010 03 10, 11:42)
Aš kūriau ir palaikau santykius su mintim, kad jis netaps niekšu ir jokia k* jam nepasimaišys.
Kodel jus kita moteri vadinate k....?

QUOTE(Paradoksualė @ 2010 03 10, 13:31)
Kodel jus kita moteri vadinate k....?
gal jusu vyras sutiks savo zmogu ateityje dar tik.

Todėl vadinu, kad nei viena normali moteris neardys šeimos. Vedęs = miręs. Kaip ir ištekėjusi. Jeigu lenda į šeimą, kito vardo neverta. O jei vyrui ji reikalinga, privaloma skirtis ir tegul tada su tokia susideda, taip sakant, laimingo kelio.
QUOTE(Juoko raketa @ 2010 03 10, 15:42)
O jei vyrui ji reikalinga, privaloma skirtis ir tegul tada su tokia susideda, taip sakant, laimingo kelio.
Ir vel pavadinimai "su tokia"


O kaip suzinot ar tas zmogus tau reikalingas nepabuvus,nepabendravus su juo,nepazinus artimiau???
