QUOTE(Atogrąža @ 2009 09 09, 23:37)
Jetau, o dar ir šitaip būna?

O čia tas vairas kaip, užsikirto ir nebesisuko? O nuo ko taip?
Nu jo, miškais dar gal ir nieko, o va, jei šaligatviais į posūkį dėl sugedusio vairo neįsipaišius
Tiksliai nebepamenu kas ten nutiko, tik žinau, kad kažkas lūžo ar trūko ir varas nebesisuko. Teko mašiną užsikėlus nuvežt remontuot, nes be vairo jau ir nepatempsi. Gedimas toks rimtokas sakyčiau, vien dėl situacijos rimtumo. Nes jeigu taip kelyje kažkur nutiktų, kur didokas greitis ir posūkis? Nespėtum mašinos greit sustabdyt
QUOTE(pikkolo @ 2009 09 10, 08:40)
ką daryti kelyje dingus stabdžiams?
Su prancūziškom taip jau būna, kad ten viskas labai susieta, būna bajerių, kad jei dingsta vairo stiprintuvas, tai dingsta ir stabdžiai.
O žiemą pradėjus slysti mašinai geriausiai nieko nedaryti, o dirbti tik vairu, pati tuo įsitikinau, tuomet mašina pati pradeda lėtėti, o vairu reikia kaip galima greičiau išlyginti, ir tada tolygiai greitėti. Tik reikia stengtis neužgesti. Jei priekiu varoma, galima šiek tiek pagazuoti. Tik viską reikia daryti su saiku ir stengtis kaip galima tiesiau laikyti mašiną, nes kai priekinis ir galinis ratas juda viena trajektorija, mašina neslįsta. Žinoma jei ledas, mašiną išlaikyti stabilią labai sunku, tada padėt gali nebent šipai.
Žiemų dėl to ir bijau, kad pas mus gatvikės trumpos, siauros, mašinų pristatyta, o jeigu taip ledas ir mašina nevaldoma? Aš čia žiūrėjau tuos vaizdelius kur čiuožia mašinos ir trankosi į kitas nes nu nieko jau padaryt nebegalima, žmonės tik rankom skėsčioja ir skaičiuoja kelinta vėl mašina į jų atsitrenkė

Pas mus gal nelabai tokių dalykų būna, vienetai. Čia daugiau Amerikoj, kur nei mašinos, nei tarnybos nėra pasiruošę žiemoms.
Dar kažkaip galima stabdyt bėgiais? Žeminant, ar ne? Tik pas mane automatas, tai toks triukas neišdegtų

Iš tikro tai aš nelabai suprantu tą automatą

Važiuoju D režimu, P parkingas, R atbulinis, N neutralas. Su tais viskas aišku, bet yra dar ir 3 2 1 tie kam?

Kiek klausinėju tai niekas padoriai ir nepaaiškina, nes kas su automatais važinėja jų ir nenaudoja. (čia gal ir bus tas mechaninis režimas?) Dar pas mane yra S - sportinis režimas, bet aš tokia rami vairotoja tai man jo nereik, ką ten spausi su 1,7 L

Dar yra * režimas. Tai žieminis. Kai slidu. Neteko dar išbandyt.
Aš išvis mašinose mažai ką suprantu, tą jų techninę dalį. Kaip pvz. galima jausti automatą? Dėl apsukų? Su mechanine tai suprantu, bet automate? Juk pats persijungia

Ar visgi yra kokių fintų?