QUOTE(Azazella @ 2010 05 07, 13:37)
Jei neturite argumentu tai gal apskritai neberasykite, ar dabar kaip uzstrigusi plokstele kartosite ta pati?
Papildyta:
Pasitikrink lygi, gali buti, kad elementariai truksta tepalo. Bent jau pas mane dege geltonai ausinimo skyscio lemute, patikrinau, truko kokiu 100 g, papildziau - uzgeso.
Del auto reikia argumentu - prasau. Jis jau sukurtas ne nuo to galo - pirma sugalvojo dizaina, kebula, o tik po to pradejo inzinieriai galvoti kaip viska i ji sukisti. Jis jau nuo pirmos dienos nevykelis buvo- elementaraus briedzio testo neislaike, ant sono prigule.
Viskas gerai, kol nereikia taisyti. O jei sugenda, tai jau ir prasideda. Paprasciausias pavyzdys- norint isimti starteri, reikia nuleisti vaziuokle ir varikli nuimti! Vien starterio isemimas kainuoja 900 litu! Kai normaliai sukonstruotoms masinoma toks darbas tekainuoja 20-40 litu.
Vaziuokle musu salygom nelaiko, yra brangi. Pavaru dezes nelaiko. Net srotuose siam auto pavaru deziu nera, o jei yra praso atominiu pinigu. Sankabos nelaiko. Darbu kainos kosmines. Dar mazai argumentu? Meistrai servisuose šarachinasi nuo tokių inzinerines minties stebuklu. Is vienos puses gerai - pagal autodata siam automobiliui praktiskai kiekvienai remonto operacijai skiriama tris-penkis kartus daugiau darbo laiko, nei normaliems auto, vadinasi ir darbu ikainiai daug didesni. Bet stai paavyzdys - pazystamai blondinei parejo MB A klass sankaba, pataise servisas, vien uz darba paeme 1500 litu. O po menesio ji grizta i servisa ir sako - vel tas pats kaip ir buvo. Tai vaikscioja aplink automobiliuka meistrai ir burba po nosim O ŠŪDAS, O ŠŪDAS, nes dabar jau nemokamai tures taisyti.