nu va, sakiau, sakiau

vovere74 tik patvirtino, kad neprisigalvoju

tikrai čia tooookių pasitaiko autobusistų, kad patyliu... žmogus vairuot mokėsi, kiek tas laiko tetrunka? o kai kasdien važinėji

autobusistams čia niekas nesvarbu... ir vairuoja kartais taip, lyg bulves, o ne žmones vežtų
o mikriukai tai iš viso. ne jokių posūkių, kad stos, be posūkių, kad išvažiuos... jiem nesvarbu iš viso niekas
bet apie Klaipėda - Palanga mikriukus tai nenoriu sakyt nieko blogo, kol man nieko nepadarė ir nepašiurpino... greit nuveža, greit parveža, prisisega diržus, pristabdo ten, kur policija būna tame kelyje... ten jau pats laikas būtų padaryt 90 greitį, o ne 70... tikrai dauguma ten nevažiuoja tais 70

o jeigu kokie vietiniai iš tos pusės, tai iš viso pristabdo tik keliose vietose, kur būna policija dažniausiai, ir tiek...
Papildyta:
QUOTE(LapeUrsa @ 2009 11 29, 22:01)

taip, as irgi- tesiog nemoku issisukinet, ir tiek. Na kokia gi priezasti galima sugalvot vazinejimo be lapo?
draugas neleido važinėt su lapu, sakė jam gėda
nežinau, kokią dar... galima pasakyt, kad tie lapai yra, bet atsiklijavo ir nukrito... nu ką man padaryt, jei ne mano mašina, bet vairuot noriu, o teises turiu ir esu blaivi

o šiaip tai ir taip vargiai jie ten matosi pas mane, neturiu juk lapo per visą langą, bet jie yra ir niekas kol kas nestabdė... man tik vat pvz įdomu, kokią įtaką pridėtas ar užklijuotas klevo lapas turi naktį ar šiaip tamsiu paros metu?

bet net ir tokiu atveju vairuodama juos užsimetu...